תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

"הקומה של אהובה"פנינת יופי - בתל אביב . מומלץ.מאת: שרית יוכפז

טיפולי פנים בתל אביב - ליהנות מעור בריא ויפה לאורך זמן


 "הקומה של אהובה" בצפון תל אביב מציעה ללקוחותיה טיפולי יופי  מגוונים,

                             "אהובה אהובה על הסלבירטאים"

 טיפולי היופי הניתנים לנשים ולגברים כאחד. הטיפול המסור ניתן על ידי אהובה קורח, קוסמטיקאית פארא-רפואית בכירה ומקצועית (PMEC בשיטת ד"ר קליין), הדואגת לכך שכל לקוחה וכל לקוח יצאו כשהם נראים ומרגישים נפלא.
 מפורסמים רבים פוקדים את המקום: השחקן קטורזה. ריטה  ג'וליטה ועוד..

 "הקומה של אהובה" בצפון תל אביב מציעה ללקוחותיה טיפולי יופי  מתקדמים כדי ליהנות מעור בריא ויפה לאורך זמן

ביקרתי היום ב"קומה של אהובה" וזכיתי להכיר מקרוב את אהובה קורח - קוסמטיקאית מדהימה ורגישה שהעניקה לי טיפול פנים מתקדם המבוסס על חומרים איכותיים 
האווירה במכון המעוצב והאינטימי הינה אישית ובלתי אמצעית, והטיפול ניתן לי באווירה רגועה, ברגישות ובאמפתיה שלא מוצאים במקומות אחרים.

צפיתי באהובה גם ביוטיוב:




קראתי על אהובה המלצות בפייסבוק ונוכחתי לדעת שכל ההמלצות שנכתבו נכונות – אהובה הינה קוסמטיקאית בעלת ידי זהב שמבצעת את עבודתה במקצוענות ובאהבה מרבית ומשלבת טיפול באמצעות מכשור מתקדם וחומרים מהמתקדמים ביותר בשוק, כשברקע אף נשמעת שירתה המקסימה (היא גם זמרת מוכשרת...)  - כל זאת על מנת שהלקוחה תצא יפה ומרוצה. היא אכן ראויה להמלצות החמות שנכתבו עליה!

לאחרונה אף החלה אהובה במבצע (לזמן מוגבל...) להעניק טיפול יופי זוהר ב – 199 ₪   בלבד!





בין לקוחותיה נמנים סלבריטאים רבים: ריטה, ישראל קטורזה, אילנה אביטל, ג'ולייטה ועוד


לקוחותיה של אהובה יודעות זה מכבר, שאצלה יוכלו לקבל טיפולי פנים שמראים תוצאות מידיות - כגון טשטוש קמטים ומניעת קמטים עתידיים, ניקוי עמוק של העור, טיפול בפצעי אקנה ובכתמי גיל וזקנה ועוד.

בנוסף להיותה קוסמטיקאית מקצועית (PMEC) בעלת ניסיון של 20+ שנים , אהובה הינה גם מאפרת מוסמכת  וכן מעצבת ציפורניים מדופלמת. כל אלה מאפשרים לה להעניק מגוון רחב של טיפולי יופי, תוך מחויבות לשביעות רצון הלקוחות.


כל הטיפולים נבחרים על ידי אהובה בקפידה, ומתבצעים באמצעות חומרי הטיפול והטיפוח של החברות המובילות בעולם – GUINOT ועוד, ובאמצעות מסיכת  LED חדשנית.
כמו כן מעניקה אהובה ללקוחותיה מניקור ופדיקור רפואי, וכן הסרת שיער באמצעות מכשיר מתקדם IPL.


טיפולי פנים אותם ניתן לקבל ב"קומה של אהובה":

·         טיפול אנטי אייג'ינג  SUMMUM ( חדש !! )

טיפול אנטי אייג'ינג חדשני ביותר ( יצא לאחרונה באירופה מבית GUINOT PARIS). הטיפול  מאפשר לראות תוצאות כבר מהטיפול הראשון - יעיל ביותר להעלמת קמטוטים וקמטים וכן טיפול יעיל כנגד אקנה. לתוצאות מיטביות מומלץ לקבוע סידרה של 3-8 מפגשים .

·         טיפול הידרדרמי

·         טיפול הידרדרמי-ליפט

טיפול "הייטקי" להצערת העור. פועל בו זמנית על העור, על השריר ועל מערכת הלימפה, במטרה לתקוף את כל הגורמים להזדקנות העור ולטפל בהם. אפשרות לטיפול ארוך (90 דקות) או קצר (כ-45דקות).

·         הידרדרמי-ליפט לעיניים

טיפול אנטי-אייג'ינג ממוקד לאזור שסביב העיניים, הנוטה להתייבש ולהתקמט מהר יותר. הטיפול ממצק, מפחית קמטים ומחייה את העור, ומחזיר רוח צעירה לאזור שמסביב לעין (כ-45דקות).

·         הידרה קלין

ניקוי עמוק של העור: טיהור וטיפוח יעילים ומהירים. מתאים במיוחד לסובלים מעור שמן (מתבגרים), וכן לגברים ולנשים עסוקות (30 דקות).

·         פיל-אין-פיל-אאוט

טיפול פילינג ביו טכנולוגי כפול – לטיפול ממוקד בעור עייף וחסר ברק. מומלץ לבצע סדרה של 3 טיפולים או לשלב עם טיפול הידרדרמי המבוצע אחת לחודש.

·         ליפטוזום

טיפולי פנים שמומלץ לבצע במיוחד לפני אירועים וחגים. טיפולים אלה המשיגים אפקט ליפטינג (מתיחה) מיידי למראה מוצק ומתוח. התוצאה – הדגשה מחודשת של תווי הפנים והחזרת המראה הצעיר והזוהר לפנים. מומלץ לבצע סדרה של 3טיפולים או לשלב עם טיפול פיל-אין-פיל-אאוט וטיפול הידרדרמי (כ-60 דקות).

·         ארומטיק

טיפול יופי ארומתרפי 100% טבעי. בזכות סודות הקסם של השמנים הארומתרפיים ותמציות הצמחים מדובר בטיפול שמרגיע ומעורר את כל החושים. בסיום הטיפול העור שלך ואת תרגיש ורגועים לגמרי ומלאים באנרגיות חדשות (כ-45 דקות).

·         מיקרו ביוטיק

פרוטוקול מיקרו ביוטיק לריפוי אקנה ולטיהור עור שמן (סדרה בת 4 טיפולים).

·         ניו-וייט

בקומה של אהובה תקבלי, מלבד טיפול פנים מקצועי ומדויק שמתאים לעורך ולצרכייך, גם יחס אישי ושירות ברמה גבוהה  בכל תחומי היופי הנשיים --- 

ניתן לקבל אצל אהובה טיפולי פנים בהתאמה אישית תוך שימוש בחומרים ושיטות חדישות (SUMMUM/LED), איפור כלות וכן איפור ערב מקצועי, בניית ציפורניים בכל השיטות, הסרת שיער - שעוות/ IPL (מאושר FDA), מניקור מקצועי ומפנק ופדיקור רפואי.

כמו כן ניתן לרכוש מוצרי קוסמטיקה מובילים -GUINOT פריז (צרפת), SAL (יפן), REFINITY (ארה"ב).  ומוצרי איפור מעולים -STAGECOLOR(גרמניה), MALU WILZ (גרמניה) ועוד.

כשתגיעי למכון תוכלי לקבל יעוץ חינם מאהובה לבחירת טיפולי הפנים שמתאימים לך,
                                   

ולכן, אם את מחפשת קוסמטיקאית בתל אביב - "הקומה של אהובה" הוא מקום  מומלץ לעשות את השינוי!

תזכי לקבל שם שורה ארוכה של טיפולי קוסמטיקה ויופי בקליניקה יפה נעימה ואינטימית. תוכלי ליהנות מהאווירה הרגועה ומהעיצוב המוקפד שלו ולקבל טיפולים קוסמטיים ביד אומן, שישפרו את המראה שלך, כמו גם את הרגשתך האישי

בתמונה: ניתן לראות את ג'ולייטה מקבלת טיפול פנים מתקדם באמצעות מסיכת LED)



                                  


מומלץ בחום.ידי זהב.



כתבה: שרית יוכפז עורכת "חדשות עולם היופי .אופנה. קוסמטיקה ועיצוב

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה