תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 23 בנובמבר 2015

קליניק משיקה תכשירי לחות ליום וללילה וקרם עיניים מומלץ. מאת: שרית יוכפז

אחרי השקה מוצלחת במיוחד של סרום חכם ויוצא דופן ביתרונותיו,
מרחיבה Clinique את סדרת הטיפוח Smart 
ומשיקה 3 קרמים חדשים בסדרה



Clinique Smart SPF 15 Custom-Repair Moisturizer
קרם לחות ליום בעל מקדם הגנה SPF15

Clinique Smart Night Custom-Repair Moisturizer
קרם לחות ללילה

Clinique Smart Custom-Repair Eye Treatment
קרם עיניים

הקרמים החדשים מסייעים בהזנה בלחות, בהבהרה ובתיקון ניכר לעין במהלך היום וגם במהלך שנת הלילה.

כי אם את מסוגלת לעשות ארבעה דברים במקביל, גם קרם הלחות שלך צריך לעשות זאת:

     מחליק קמטים וקמטוטים
      מטפל בגוון עור לא אחיד
      מסייע במיצוק
     מעניק לחות

 וגם קרם העיניים:

   מבהיר
      מרים
      מחליק מראה מחורץ
     מטפל בקמטוטים בצדי העיניים





ורד בראון במסיבת עיתונאים לקליניק. צילום: שרית יוכפז

לפני כשנה הציגה קליניק פריצת דרך משמעותית בתחום טיפוח העור, כשהשיקה את Smart Serum – סרום חכם הלומד את העבר של עורך ומעניק לו, באמצעות 37 פטנטים, עתיד בריא יותר.
הסרום מתקן נזק גלוי לעין ונזק שלא ניתן עדיין לראותו והוא, בדומה לשמו, פשוט חכם..

כעת מרחיבה קליניק את המשפחה ומשיקה תכשירי לחות ליום וללילה וקרם עיניים המטפלים במקביל במספר רב של דאגות עור כמו קמטים וקמטוטים, אובדן גמישות, מראה עור עמום, מירקם גס ותפקוד לקוי של מחסום הלחות בעור.

Clinique Smart SPF 15 Custom-Repair Moisturizer
קרם לחות ליום מסדרת סמארט בעל מקדם הגנה

תכשיר לטיפוח יומיומי של העור המבצע כמה פעולות בעת ובעונה אחת. התכשיר מסייע בתיקון ובמניעה ניכרת לעין של נזק הנגרם מקרני UV ומהתקפות מהסביבה. תכשיר לחות חדש זה רותם את טכנולוגיית סמארט ומיועד לשימוש בשעות היום. הוא מהווה צעד ראשון וקריטי בהגנה מפני קרני UV המזיקות. בנוסף, מטפל הקרם במספר רב של דאגות עור, כמו קמטים וקמטוטים, אובדן גמישות, מראה עור עמום, מרקם גס ותפקוד לקוי של מחסום הלחות בעור.

מגן חכם
         ·            פוליאתילן פועל כרשת ה"מרחפת" על פני העור ומעכבת את תפקודם של כל המרכיבים הפעילים בקרני ה-UV ומסייעת בכך למניעת חדירת מסנני הקרינה אל העור. פעולה זו מגנה על העור מרגישות או גירוי אפשריים.
         ·            אבובנזון (Avobenzone) הוא מסנן קרינה כימי המעניק הגנה רחבה ביותר מקרני UVA, שהן קרני ה-UV החודרות לעומק האפידרמיס בעור ויוצרות קמטים.
         ·            אוקטיסלט (Octisalate) מסייע בספיגה של קרני UVB הגורמות לכוויות שמש.

בנייה ותיקון
         ·            אצטיל הקספפטיד-8 הוא פפטיד התורם להמרצת התהליכים הטבעיים בהם מיוצר קולגן. כך שהקמטים נראים כאילו "נדחפו" כלפי מעלה והתמלאו.
         ·            חלבון מי גבינה, פוליפפטיד איכותי ביותר ממקור טבעי, עשיר בחומצות אמינו. מרכיב זה תורם להפחתת המראה של קמטים וקמטוטים, במקביל לסיוע בהשגת מראה עור מוצק יותר, עמידות רבה יותר ותחושה מוצקה יותר בעור. העור נראה כאילו "שב לקדמותו".
         ·            תמצית פלנקטון היא מרכיב הפועל בנוכחות אור שמש. אנזים מתקן זה מופק מהים ועוזר לתהליכי התיקון הטבעיים של התאים. בנוסף הפלנקטון נאבק בהשפעותיה המזיקות והניכרות לעין של חשיפה לקרני UV ללא הגנה, הסיבה העיקרית להזדקנות מוקדמת.
         ·            חמאת מורומורו המופקת מדקל המורומורו הצומחים בברזיל. חמאה זו היא מרכיב עשיר בחומצות שומן המסייעות בחיזוקו של מחסום הלחות בעור ובתיקונו.

העצמת הלחות לרמה מרבית
         ·            גלוקוזמין הוא אמינו-סוכר המסייע בהזנה בלחות ובמילוי קמטוטים דקים ויבשים.
         ·            מקטעי חומצה היאלורונית מעניקים יכולת אצירת מים חזקה הודות ליצירת "מאגר לחות" הקושר מולקולות מים בלי הפסק. מדובר במקטעים קטנים יותר של חומצה היאלורונית המסייעים גם בתהליכי הייצור הטבעיים של החומצה ההיאלורונית בעור. 
         ·            קפאין הוא מרכיב נוגד גירוי התורם לטעינת העור באנרגיה.
         ·            גליצרין הופך למרכיב הידרופילי כשמשלבים בינו לבין קפאין. מרכיב זה עוזר לשקם את רמות הלחות לתחושת נוחות לאורך היום כולו.

הרגעה והענקת מראה קורן
         ·            תמצית אצות מחופי חבל ברטאן בצרפת מכילה תמצית אצות חומות המסייעת בהבהרה ובהשבת מראה עור קורן וזוהר.
         ·            תמצית זרעי תמרינדי, המופקת מפריו של עץ התמרינדי הטרופי, היא רב-סוכר הניחן ביכולת הרגעה, תורם לשיכוך גירויים ומותיר עור בגוון אחיד, קורן, בריא ורענן יותר.

Clinique Smart SPF 15 Custom-Repair Moisturizer החדש הוא קרם נטול שומן המכיל מסנני קרינת UV ומסייע בהזנה בלחות, בהבהרה ובתיקון ניכר לעין. התכשיר זמין בשלוש פורמולות לסוגי עור שונים: יבש מאוד עד יבש, יבש עד מעורב ומעורב-שמן עד שמן. יש למרוח על הפנים מדי בוקר, לאחר שיטת שלושת השלבים, ולהימנע ממגע עם אזור העיניים.

תכולה:50 מ"ל 
מחיר השקה עד לתאריך 31.12.15 : 349 ₪ במקום 469 ₪ מחיר רגיל
ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן ובאתר האונליין www.clinique.co.il






Clinique Smart Night Custom-Repair Moisturizer
קרם לחות ללילה המבצע תיקון ממוקד בעור כשהעור במנוחת לילה

נשים מבצעות לפחות ארבעה דברים במקביל במהלך היום. הרשו לעור לעשות זאת גם בלילה עם Clinique Smart Night Custom-Repair Moisturizer החדש. ככל שמתבגרים, הנזק בשכבות העמוקות של פני העור נעשה ניכר יותר לעין. הקרם החדש מטפל במוקדי דאגה הקשורים לעור, כמו קמטוטים וקמטים, אובדן לחות, גוון עור לא אחיד ועור נפול. התכשיר פועל באמצעות תיקון ממוקד עם תוצאות ניכרות לעין המתבצע בשעות הלילה, כשהעור במנוחה. פורמולת הלילה נעזרת בטכנולוגיית "smart", מאפשרת לעור להתעורר במראה מוצק וקורן יותר, מעודדת מרקם עור מעודן ומפחיתה את מראם של קמטוטים וקמטים.

לחות מרבית
         ·            גלוקוזמין הוא אמינו-סוכר המסייע בהזנה בלחות ובמילוי קמטוטים דקים ויבשים.
         ·            מקטעי חומצה היאלורונית מעניקים יכולת אצירת מים חזקה הודות ליצירה של "מאגר לחות" הקושר מולקולות מים ללא הפסקה. מדובר במקטעים קטנים יותר של חומצה היאלורונית המסייעים גם בתהליכי הייצור הטבעיים של החומצה ההיאלורונית בעור. 
         ·            קפאין הוא מרכיב נוגד גירוי התורם לטעינת העור באנרגיה.
         ·            קוקטייל של מרכיבים, כגון חלבון אורז שעבר הידרוליזה, חומצות אמינו המופקות מסויה ותמצית שמרים, המותססים יחד ליצירת תערובת המסייעת בקשירת לחות לעור. הודות לכך, העור גמיש ורך יותר ומוזן בנינוחות בלחות בשעות הלילה.

תיקון וחיזוק
         ·            מיקרוקוקוס לוטאוס, אנזים מתקן המזהה נזק בשעות הלילה ועוזר לעודד את תהליך התיקון הטבעי המתרחש בתאים.
         ·            אצטיל הקספפטיד-8 הוא פפטיד התורם להמרצת התהליכים הטבעיים בהם מיוצר קולגן. כך שהקמטים נראים כאילו "נדחפו" כלפי מעלה והתמלאו.
         ·            חלבון מי גבינה, פוליפפטיד איכותי ביותר ממקור טבעי, עשיר בחומצות אמינו. מרכיב זה תורם לצמצום מראה הקמטוטים והקמטים במקביל לסיוע בהשגת מראה עור מוצק יותר, עמידות רבה יותר ותחושה מוצקה יותר בעור. העור נראה כאילו "שב לקדמותו".
         ·            חמאת מורומורו המופקת מדקל המורומורו הצומחים בברזיל. חמאה זו היא מרכיב עשיר בחומצות שומן המסייעות בחיזוקו של מחסום הלחות בעור ובתיקונו.

עור קורן וזוהר
         ·            תמצית אצות מחופי חבל ברטאן בצרפת מכילה תמצית אצות חומות המסייעת בהבהרה ובהשבת מראה עור קורן וזוהר.
         ·            תמצית זרעי תמרינדי, המופקת מפרי עץ התמרינדי הטרופי, היא רב-סוכר הניחן ביכולת הרגעה, תורם לשיכוך גירויים ומותיר עור בגוון אחיד, קורן, בריא ורענן יותר.


ממסיבת עיתונאים  של קליניק


Clinique Smart Night Custom-Repair Moisturizer הוא קרם נטול שומן המסייע בהזנה בלחות, בהבהרה ובתיקון ניכר לעין. התכשיר זמין בשלוש פורמולות לסוגי עור שונים: יבש מאוד עד יבש, יבש עד מעורב ומעורב-שמן עד שמן. יש למרוח מדי לילה על כל הפנים, לאחר שיטת שלושת השלבים, ולהימנע ממגע עם אזור העיניים.

תכולה:50  מ"ל 
מחיר השקה עד לתאריך 31.12.15 : 369₪ במקום 499 ₪ מחיר רגיל
ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן ובאתר האונליין www.clinique.co.il


Clinique Smart Custom-Repair Eye Treatment
קרם עיניים המעניק מראה מטופח ובוהק

קרם העיניים החדש הוא תכשיר טיפולי מתקדם עם השפעות ניכרות לעין - הבהרה, הרמה, החלקת מראה מחורץ ומזעור קמטוטים בצדי העיניים ("רגלי עורב"). כי הרי, אם נשים מסוגלות לבצע לפחות ארבעה דברים בבת אחת, גם תכשירי הטיפוח שלהן צריכים להיות מסוגלים לעשות זאת.
ויש גם בונוס: מנה גדושה של לחות המסייעת בתיקון עור שהתייבש והפך עקב כך לפגיע לנזק תאי.  הקרם נעזר בטכנולוגיה של "smart" ומחוזק בקוקטייל של מרכיבים פעילים התורמים לשמירה על עור רגוע ונינוח המוכן לקלוט את יתרונות המרכיבים.

הפחתת דלקת
·         תמצית אצות קלדוסיפון אוקמורנוס (Cladosiphon Okamuranus)מהאי אוקינאווה שביפן. אלה אצות עדינות ונוגדות חמצון רבות עוצמה. הן מושלמות להרגעת העור באזור העיניים העדין. מרכיב חדש בפורמולה של "smart".
·         תמצית אצות היא תמצית בוטנית המעניקה יתרונות יוצאי דופן בהרגעת גירויים ומסייעת בשמירה על עור רגוע ונינוח המוכן יותר לתיקון.

תיקון נזקים
·         חלבון אורז שעבר הידרוליזה ותמצית זרעי ענבים (גפן היין), תערובת תמציות העוזרות לתמיכה בתהליך התיקון הטבעי המתרחש בעור. תהליך זה עשוי להיפגע כשהעור מתייבש.
·         סודיום RNA, "טכנולוגיה המאותתת לעור לתקן את עצמו" ותומכת בתהליכי התיקון הטבעיים המתרחשים בתאי העור. הטכנולוגיה תורמת לביטול נזק שנגרם מסטרס, חשיפה לקרני UV והתקפות מזיקות נוספות.

מילוי והתפחה
·         אצטיל הקספפטיד-8 ופלמיטואיל הקספפטיד-12 תורמים להמרצת התהליכים הטבעיים בהם מיוצר קולגן. תהליכים אלה מסייעים להתפחת העור ועוזרים למזעור קמטוטים וקמטים.
·         חלבון מי גבינה, פוליפפטיד איכותי ביותר ממקור טבעי, עשיר בחומצות אמינו. מרכיב זה תורם להפחתה במראה הקמטוטים והקמטים ובמקביל מסייע להשיג מראה עור מוצק יותר, עמידות רבה יותר ותחושה מוצקה יותר בעור.

מראה עור קורן וזוהר.
·         תמצית שזיפים, מרכיב בוטני שגם הוא חדש בפורמולה של "smart". התמצית מסייעת להבהיר עור עייף ועמום כך שהעיניים נראות ערניות ורעננות יותר.
·         תמצית משורש תות שחור, תמצית משורש סקוטלריה בייקלנסיס (Scutellaria Baicalensis) ותמצית מפרי הענב (גפן היין), מרכיבים מבהירים מהצומח העוזרים לשקם את מראה העור הבוהק והקורן ליצירת ארשת בגוון אחיד יותר. 
·         אסקורביל גלוקוזיד, נגזרת עדינה של ויטמין סי העוזרת במאבק במראה עור עמום מתחת לעיניים.
·         תסיסת גלוקוזמין תורמת לקידום התחדשות התאים בשכבות העליונות ביותר של העור באמצעות פעולה עדינה לצמצום ה מראה העמום של פני העור.

הזנה מושלמת בלחות
·         חומצה היאלורונית סופחת וקושרת לחות לעור צמא.
·         תמצית מלפפונים, תמצית חמניות ותמצית שעורה, קומפלקס של מרכיבים המבוססים על חומצות שומן המזינות בלחות רבה. מרכיבים אלה מסייעים בשמירה על רמות לחות מושלמות בעור.

פרטים.
Clinique Smart Custom-Repair Eye Treatment החדש הוא תכשיר נטול שומן במרקם קרם-ג'ל קליל. התכשיר מתאים לכל סוגי העור ולכל הקבוצות האתניות. יש למשוח פעמיים ביום סביב אזור העיניים, לרבות העפעפיים.


הקרמים החדשים נבחנו לאלרגיה. והם 100% נטולי בושם.


תכולה:15 מ"ל 
מחיר רגיל לצרכן:  333 ₪
ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן ובאתר האונליין www.clinique.co.il

 מומלץ בחום.



כתבה: שרית יוכפז. עורכת ראשית" חדשות עולם היופי.טיפוח אופנה וקוסמטיקה"

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה