תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2014
(91)
-
▼
אפריל
(8)
- קייט אפטון טקס פרסי הסרטים של MTV לשנת 2014 , 13...
- Life מבית סופר-פארם הראשון שמיישם את התקן המחמיר ...
- רשת נעלי סקופ scoop נכנסת לשוק נעלי הגברים מומלץ...
- חברת ''טבע נאות'' משיקה את קולקציית קיץ 2014 יפה ...
- להשיג בנעלי גלי -נעלי נשים גברים וילדים קולקציית...
- רוברטו קווין יהיה אורח הכבוד בשבוע היהלומים הבינלא...
- B WEAR יריד מעצבים ישראלי הראשון מסוגו בארץ ...
- SeboCalm, המותג הישראלי המוביל בטיפול בעור רגיש, ...
-
▼
אפריל
(8)
רשומות פופולריות
-
.חברת @Opatra London , ערכה מסיבת עיתונאים מימין לירון כהן כץ- מנהלת מותג @liron_choen -kaz. חזרתם הביתה אחרי יום עבודה, אתם ל...
-
מימין: אלישע מזרחי מנהל המותג וגולן נהרדעא אלישע מזרחי מסביר לנו על איכות תכשירי ...
-
טיפול מותאם אישית הקוסמטיקאית ליאנה נחמיאס .מעניקה “טיפול מותאם אישית” . מאת שרית ...
-
בצילום: מימין: רון חולדאי.לימור ליבנת. עמי שחר .אנטואן .צילום דנה קופר התערוכה נפתחה במעמד: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי , יו"רית ...
-
GARNIER מותג הקוסמטיקה הבינלאומי בחר בשחקנית מגי אזרזר לשגרירת יופי מקומית. בתמונה : אני עם מגי ודורית וידווסקי. מגי אזרזר...
-
חברת האיפור האיטלקית PUPA ממשיכה לחדש ולרגש במוצרי איפור חדשים ונפלאים עם דור חדש של סמקים PUPA LIKE A DOLL compact /...
-
איריס שרביט, קוסמטיקה רפואית מתקדמת משיקה: Treatment System Applications " – שיטת האפליקציות מומלץ מאת: שרית יוכפז אני עם...
-
הצלחה ישראלית SeboCalm , המותג הישראלי ה מוביל בטיפול בעור רגיש זוכה להצלחה גם בחו"ל נועה פרו אסתרטגיה עם שרית ...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
פעמיים כי טוב: גולברי פותחת סניף במרכז בני ברק ומשלבת את מותג האיפור סאקרה אתמול בבוקר (התייצבו בכירי רשת GOLBARY ורשת S...
יום רביעי, 16 באפריל 2014
Life מבית סופר-פארם הראשון שמיישם את התקן המחמיר UVA Balance של משרד הבריאות בתכשירי הגנה מפני השמש; משיק את Sun Daily: סדרת מקדמי הגנה למריחה יומיומית מאת-שרית יוכפז
Life מבית סופר-פארם הראשון שמיישם את התקן המחמיר UVA Balance
של משרד הבריאות בתכשירי הגנה מפני השמש; משיק את Sun Daily: סדרת מקדמי הגנה למריחה יומיומית מומלץ. מאת שרית יוכפז
רק 8% מהישראלים מקפידים למרוח קרם הגנה מדי יום באזורים החשופים לשמש;
סדרת Sun Daily של Lifeפותחה במיוחד במרקם קליל לשימוש יומיומי, בכל ימות השנה ובכל זמן
***
לייף משתף פעולה עם האגודה למלחמה בסרטן: יתרום שקל אחד מכל מוצר הגנה של לייף שיימכר בסניפים, לאגודה במלחמה בסרטן במטרה לגייס 500 אלף ₪
***
מתנה מ-Life: שיעורי גלישה עם הגולש עמית ענבר
***
מומלץ בחום.
מותג לייף מבית סופר-פארם פותח את עונת הקיץ ויהיה למותג הראשון שיישם את תקן UVA Balance של משרד הבריאות בכל תכשירי ההגנה מהשמש של לייף. התקן המחמיר נועד להפוך את תכשירי ההגנה מפני השמש ליעילים, מקיפים ובטוחים יותר, והוא צפוי להיכנס לתוקף בשנתיים הקרובות. גם השנה לייף מתגייס למאבק במלחמה בסרטן העור ומכריזה על תרומה בסך של 1 שקל לאגודה ממכירת כל אחד ממוצרי סדרת ההגנה מפני השמש של לייף. יעד ההתרמה לקיץ 2014 עומד על 500 אלף ש'ח. תקן UVA Balance החדש מחייב הגנה רחבה יותר מפני קרני השמש UVA ויצירת איזון בהגנה מפני שני סוגי הקרינה – UVA ו-UVB. על פי התקנים הנהוגים כיום, ציון ה-SPF (מקדם ההגנה) מתייחס לקרני ה-UVB בלבד, בעוד התקן החדש מחייב שתהייה התייחסות גם לקרני ה-UVA, כך שתכשירים אשר עומדים בתקן החדש מספקים טווח הגנה רחב יותר.
תקן זה ייושם על מוצרי סדרת ההגנה מהשמש של לייף סאן שאף מותגו מחדש וזוכים לנראות חדשה ולשפה גרפית חדשה. את המוצרים הצהובים יחליף הצבע הטורקיז. סדרת מקדמי ההגנה של לייף כוללת 30 מוצרים, ביניהם: קרמי הגנה למבוגרים וילדים, תרסיסי הגנה למבוגרים וילדים, תרסיסי הגנה עם ריח, קרמי הגנה לספורטאים ועוד.
סדרת Sun Daily במרקם קליל . מורחים גם לפני בית הספר וכשיוצאים לעבודה.החדשנות המוצרים של לייף לקיץ 2014 הם :סדרת Sun Daily, סדרה חדשה של מוצרי הגנה מפני השמש שמאופיינים במרקם קליל, הנספג במהירות והמיועד למריחה יומיומית בכל עונות השנה. הפיתוח החדשני של לייף למעשה מתגבר על החסם של אנשים להימרח במקדמי הגנה שמרקמם כבד, דביק ולא נעים למריחה מידי יום ואשר עושים בהם שימוש רק בחשיפה לשמש בים או בבריכה.
הסדרה, שבמרקם שלה דומה לקרמי גוף או פנים, מותירה את העור רך ונעים למגע. היא כוללת שלושה מוצרים: תחליב גוף להגנה מקרינת השמש SPF 50, תחליב גוף להגנה מקרינת השמש SPF 30 ותחליב פנים להגנה מפני השמש, SPF 40. מחירי המוצרים:
• Sun Daily – לייף, תחליב הגנה לפנים - 40SPF. 54 מ"ל - 54.90 שקלים
• Sun Daily - לייף, תחליב הגנה - 30SPF. 150 מ"ל - 59.90 שקלים
• Sun Daily - לייף, תחליב הגנה - 50SPF 150 מ"ל - 64.90 שקלים
עופר לוי סמנכ"ל שיווק סופר-פארם מציין : 2בחרנו להקדים את השוק וליישם את התקן המחמיר של
משרד הבריאות כבר בקיץ הקרוב מתוך הבנת חשיבות הנושא. כרשת המובילה בתחום הבריאות אנו מאמינים שחשוב לקדם שימוש בתכשירי הגנה על בסיס יומיומי. היות שאחד החסמים לשימוש יומיומי בקרם הגנה אינו רק חוסר מודעות לסכנות השמש לאורך כל השנה, אלא המרקמים הסמיכים
שמאפיינים את מקדמי ההגנה בישראל, שמנו דגש בפיתוח מוצר שייתן מענה לצורך הזה לכל הגילאים'.
מתחילת אפריל ייהנו לקוחות ממבצעים אטרקטיביים עליהם ניתן להתעדכן בעלונים, באתר סופר-פארם, באפליקציה ובעמוד הפייסבוק של הרשת
מתחילת אפריל ייהנו לקוחות ממבצעים אטרקטיביים עליהם ניתן להתעדכן בעלונים, באתר סופר-פארם, באפליקציה ובעמוד הפייסבוק של הרשת
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה