תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 25 בפברואר 2015

קולקציית PREMIER, השעון החדש לגבר מבית EMBOSS מומלץ. מאת: שרית יוכפז

   Premier
קולקציית השעונים החדשה של EMBOSS

קולקציית PREMIER, השעון החדש לגבר מבית EMBOSS
שייך למהדורה מוגבלת של 250 יחידות מכל דגם בלבד.
השעון מיוצר בטכנולוגיה שווייצרית מתקדמת.
מצויד בזכוכית ספיר קריסטל מלאה.
בעיצוב המורכב משכבות ועשוי מפלדת אל חלד L STEEL 316  
ובציפוי זהב 18 קראט.
 PREMIERמורכב, אלגנטי וייחודי, כמוך.
אודות אמבוס שעונים

נועז, בולט ומוביל אופנה הן מילים נרדפות לשעוני EMBOSS.
שעוני EMBOSS מאופיינים בהיותם בעלי נוכחות מופגנת על פרק כף היד, ומהווים ביטוי ייחודי של סגנון החיים האורבאני מודרני.

רקע:
מותג שעוני היוקרה EMBOSS הוקם בשנת 2003.
באירופה משווק המותג ע"י חברת LNQ BvbA / Embosstime Europe הממוקמת ב"עיר היהלומים" והאופנה אנטוורפן, בלגיה.
בישראל משווקים שעוני EMBOSS באופן בלעדי ע"י חברת "האחים בר-נוי בע"מ".

למרות היותו מותג "צעיר" יחסית במונחי חברות השעונים, זוכה המותג EMBOSS להצלחה גדולה כיון שהינו יצירתי ובעל תעוזה, תכונה ששוברת את הקו השמרן של עולם השעונים.
כבר בתחילת דרכו של המותג EMBOSS אופיינה הקולקציה כחדשנית, אופנתית המשלבת הנדסת מוצר מתקדמת ורכיבים בסטנדרטים גבוהים, על כן מאמץ השיווק וההפצה הראשוני
התמקד בעיר ניו יורק כמובילת האופנה והחדשנות העולמית.


פעילות והישגים:
בשנת 2006 השיק המותג את קולקציית שעוני הצלילה SCUBA MASTER, אשר הקפיצה את מיצובו ומכירותיו של המותג בין לילה והפכו אותו למותג השעונים מהמובילים בתחום.
דגם זה זכה להכרה בינלאומית בתערוכת השעונים היוקרתית JA בניו יורק על עיצוב חדשני ובהכתרתו כ"עיצוב החם הבא".
שנה לאחר מכן השיקה החברה את קולקציית שעוני היהלומים BLACK DIAMONDS, קולקצייה יוקרתית זו מהוה אמירה עדכנית לקהל הלקוחות הנשים, עם קריצה לגבר המודרני, והצליחה לסחוף אחריה את מובילי הדעה, תוך כדי יצירת סגמנט חדש בעולם השעונים.
בשנת 2009 החלה החברה בשיתוף פעולה עם יצרן המנגנונים השוויצרי RONDA, שיתוף פעולה זה הוליד את קו שעוני SWISS MADE היוקרתיים.
בהם בולט "ספינת הדגל" הטכנולוגית ועיצובית של המותג- דגם YACHT SKIPPER.
מהלך זה מעמיד את המותג בשורה אחת עם מספר מועט של חברות שעונים העומדות בתקני הבקרה והאיכות המחמירים של החברה השוויצרית לייצור שעונים.

 באפריל 2012 בתערוכת השעונים היוקרתית BASELWORLD שבשוויץ, השיקה החברה את קולקציית ATLANTIC בנוסף לקולקציית URBAN אשר מאופיינות במורכבות הנדסית טכנולוגית, בשילוב אמירה אופנתית חדשנית.


2013 היא שנת TIME TO SAVE THE PLANET . אידאל חברתי סביבתי המשלב את קולקציית המהדורה המוגבלת, הנושאת שם זה. 

PR1Y12GS
 שעון אמבוס
http://www.emboss.co.il/#!premier/c7w6
מומלץ יפה ואלגנטי.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה