תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 24 בפברואר 2015

מרפאת ד"ר חייטון מזמינה אתכם להגיע לאירוע העשרה בתחום טיפוח עור הפנים וליהנות מסדרת טיפולים מקפים, לשמירה על עור צעיר, רענן וזוהר מאת : שרית יוכפז

זה הזמן למחוק את הקיץ מהפנים, מרפאת ד"ר חייטון מזמינה אתכם להגיע לאירוע העשרה בתחום טיפוח עור הפנים וליהנות מסדרת טיפולים מקפים, לשמירה על עור צעיר, רענן וזוהר
________________________________________


ד”ר חייטון, הינו רופא מרדים, PH.D, M.D, מומחה בטיפולי לייזר חדשניים לשיקום העור ומשמש כמנהל רפואי של בית חולים פרטי, מ.ר.ב. הניסיון הרפואי העשיר של ד”ר חייטון, ההכשרות המקצועיות המתקדמות שעבר בארץ, בצרפת ובארה”ב והצוות המקצועי המיומן המלווה אותו, מאפשרים לך לבחור את הטיפול המתאים ביותר לצרכיך.

ייחודיות הקליניקה:
טיפול שלושת השלבים - הטיפול האולטימטיבי להזדקנות העור
בשונה מקליניקות אחרות בתחום מילוי הקמטים והזרקות הבוטוקוס, מומחי ד”ר חייטון מסתכלים על התמונה הכוללת ולא מתמקדים במילוי קמט מסוים אלא בפתרון כולל לבעיית הזדקנות העור. על מנת להביא לתוצאה הרצויה, אנו בנינו במיוחד את טיפול שלושת השלבים: שלב ראשון – טיפול בשכבת העור המרכזית, שלב שני – טיפול בשכבת העור העליונה, שלב שלישי – טיפול בנפחים שאבדו.
הקליניקה מציעה מגוון טיפולים בתחום האסתטיקה; טיפול בצלקות וצלקות אקנה, הזרקות בוטוקוס למילוי קמטים, טיפולים בסימני מתיחה / טיפולי פילינג, טיפולי מזותרפיה.

טיפול חורף מיוחד לטיפול בנזקי הסביבה אחרי חשיפה לשמש

לאחר החשיפה לשמש במיוחד בארצנו, בה חודשי הקיץ לא מעטים בכלל, מופיעים קטמי שמש, פיגמנטציה, בהם ניתן לטפל בעזרת חומרים ייחודים בשילוב טכנולוגיות לייזר. השנה, רופאי הקליניקה, הביאו חומר מיוחד, מיוצר בשוייץ לטיפול מיוחד זה. הטיפול נעשה במספר שלבים ומשלב בתוכו את פילינג הארבוים, טכנולוגיית דיפ אימפקט וג׳טפיל  - טיפול חמצן על בסיס טכנולוגיית טילים.

קצת על הטכנולוגיה בקליניקה: CLEAR LIFT, LEGATO XL, JET
טיפולי הלייזר הנם פתרון נוסף למי שמעוניין בשיפור מראה אך אינו מעוניין בפרוצדורה כירורגית. יתר על כן, קיימים נגעים ממוקמים או נרחבים אשר קיימים קושי כירורגי או העדר הצדקה לטיפול כירורגי בהם ואשר יכולים להיות מטופלים בלייזר. בשונה מהזרקות של חומרי מילוי, הלייזר לא מוחק קמטים אלא משפר את איכות העור בכללותו בנראות, במרקם, במשטח, מיצוק העור ומעלים קמטוטים קטנים. טיפולי הלייזר מאפשרים תיקון של בעיות אסתטיות שונות כמו הצערה של עור הפנים והסרת פיגמנט ציות בצורה שאינה פולשנית, ללא צורך בהרדמה, ללא כאבים ועם החלמה מינימלית או ללא צורך בהחלמה כלל. כל זאת- ללא חתכים ניתוחיים וללא צלקות. מתאים בנוסף לנשים שמעוניינות ב”רענון” עור הפנים או כתחזוקה לפני ואחרי מתיחות פנים.

מרפאת ד"ר חייטון

ברוצדקי 43 רמת אביב הבניין שצמוד לקניון רמ"א 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה