תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 11 בפברואר 2015

דואו ספא במלון הרודס ת"א הוא סניף הדגל של רשת בתי ספא הבוטיק המובילה בישראל, "דואו". יום ה פינוק והכיף בדואו-הרודס נחשב לחוויתי בת"א מאת: שרית יוכפז


ממליצה בחום.חוויה מיוחדת מתאים לוולנטיין דייס.ליום הולדת יום נישואין.



מבצע בדואו ספא הרודס לכבוד חודש האהבה:

100 ש"ח הנחה בכל הזמנת חבילה זוגית בכל סניפי הרשת.
דואו ספא במלון הרודס ת"א הוא סניף הדגל של רשת בתי ספא הבוטיק המובילה בישראל, "דואו". יום הפינוק והכיף בדואו-הרודס נחשב-מפנק  ומומלץ  . מאת: שרית יוכפז

22:46 | פורסם על ידי sarit yochpaz Journalist 

דואו ספא הרודס תל אביב מזמין אתכם ל"דואו ספא" – פינוק יוקרתי לכל החושים ברמה הגבוהה ביותר. מרכז הבריאות והספא עוצב בקווים אלגנטיים, יוקרתיים ונעימים הממשיכים את אווירת תל אביב הקטנה. בספא תיהנו ממתקנים מתקדמים מסוגם בהם סאונה  וחדרי טיפולים לגוף ולנפש.
מלון הרודס תל אביב
מלון יוקרתי על שפת הים באווירת תל אביב הקטנה של שנות ה-30

הרודס תל אביב, ממלונות היוקרה של רשת מלונות פתאל, הוא מלון קונספט מפואר שעוצב על ידי יואב איגרא בהשראת העיר תל אביב בשנותיה הראשונות. בשנות ה-30 של המאה הקודמת הייתה תל אביב מוקד תרבות תוסס שמשך אליו תיירים מכל רחבי העולם. מלון הרודס תל אביב מחיה מחדש את תקופת הזוהר של עיר החוף המופלאה ומזמין אתכם לחופשה קסומה על הים בסגנון תל אביב של פעם.

המלון מציע לאורחיו חופשת קונספט ייחודית עם שירות ומתקנים העומדים בסטנדרטים הגבוהים בעולם: מתחם ספא מבית דואו, בריכת מי ים, טרקלין עסקים מפואר, גלישת אינטרנט אלחוטית (WiFi) ללא תוספת תשלום, גישה ישירה לחוף הים 

השילוב המושלם של תשומת לב לפרטים הקטנים ומתקנים מתקדמים נוכח בכל פינה: החל בעיצוב החדרים והמתקנים, דרך המסעדות המפנקות וכלה במדי העובדים הייחודיים. שבו בלובי המלון המעוצב כרחוב תל אביבי פסטורלי עם שדרת פיקוסים ארוכה, ספגו את אווירת שנות ה-30 בחדר האוכל המשקיף לים ותיהנו מחופשה יוקרתית על שפת הים באווירה נוסטלגית.

מלון הרודס תל אביב - הירקון 155, תל אביב (ממוקם על חוף הים)

כל הטיפולים ב-DUO ספא ניתנים בסוויטות פרטיות יוקרתיות ומאובזרות הכוללות ג'קוזי פרטי ומלתחות צמודות. הסוויטות המפנקות יאפשרו לכם לעבור את החוויה הייחודית של DUO המבוססת על עיקרון ה-extended stay – הארכת חווית הפינוק והעצמתה, כך שלא תצטרכו לעזוב את הסוויטה עם סיום הטיפול, אלא תוכלו להמשיך את ההרגעות והנעימות שאתם חווים גם הרבה אחריו.

 מציעים מגוון חבילות ספא יום נישואין, החבילות מתאימות לזוגות העומדים להינשא וכוללות אפשרות להפקת הצעת הנישואין יחד עם צוות הספא, כמו כן קיימות חבילות ספא עבור זוגות נשואים, ומה היא הדרך המשחררת והמפנקת ביותר, איתה ניתן לחדש את הרגשות אשר אולי התעמעמו מעט במרוצת השנים? טיפול ספא זוגי ומפנק.

דואו ספא בוטיק:
במקום בו פעל בעבר קולנוע פריז המיתולוגי וליד הים הקמנו את DUO ספא זוגי בתל אביב כדי לאפשר לכם לעצור ולהשקיע בעצמכם כמה שעות של רוגע ופינוק בתוך הקצב הסואן של החיים. ב- DUO ספא בתל אביב  דגש מיוחד על עיצוב המקום לפרטיו, מהתאורה האינטימית והצבעים המרגיעים ועד מוסיקת הצ'ילאוט שתישמע בחדרים, כך שיתאפשר לכם להתנתק מהיומיום באופן מוחלט ולהתרכז אך ורק בנעימות ובכיף של עצמכם.
חדר טיפולים

דואו ספא הרודס:
דואו ספא במלון הרודס ת"א הוא סניף הדגל של רשת בתי ספא הבוטיק המובילה בישראל, "דואו".
יום הפינוק והכיף בדואו-הרודס נחשב לחוויתי ולשלם ביותר בת"א, היות והוא משלב את מגוון העיסויים הרחב ביותר (כולל אבנים חמות, אירוודה, וקונכיות חמות), יחד עם חווית אירוח ופינוק שלמה הכוללת שימוש במתקני הספא והמלון - סאונה, בריכה (בעונה), כיבוד חופשי ושתייה קרה וחמה, וגישה מהירה לחוף גורדון המדהים. בנוסף, כל מבחר ארוחות המלון,  עומדות לרשות אורחי הספא , להשלמת חווית הפינוק, מול הים.

 


חדר טיפולים
 



כתובת: הירקון 155 תל אביב.


מומלץ  בחום.. חוויה לכל החושים.
ממליצה על המעסה פביאן מארגנטינה. ממנו קבלתי עיסוי שבדי.
לילך נאוה
מנהלת הסניף מקבלת אורחים באדיבות ודואגת לנוחיותם.
אהבתי את הסאונה החמה.את העיצוב המיוחד והאוירה.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה