תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 22 בפברואר 2015

רשת האופנה GOLBARY ׁ (גולברי) משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2015/ מאת:, שרית יוכפז



אביב -קיץ  2015 
EVERY DAY IS YOUR BEST DAY


                                                  אילת זורר עם יעקב 
רשת האופנה GOLBARY ׁ (גולברי) משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2015אשר עוצבה העונה בהשראת מגמות האופנה של שנות השבעים, עשור המזוהה כאייקוני עם דגש על האינדיווידואלי בעולם האופנה.



קולקציית אביב-קיץ 2015 של רשת GOLBARY משיקה כמה טרנדים בולטים העונה: "הטרנד ההיפי" המזוהה עם ילדי הפרחים, המראה האנדרוגיני (הגברי), עד למראה הלבוש הראוותני.




קולקציית הקיץ של GOLBARY מתאפיינת במצוינות בהתאמת הקולקציה לנשים הישראליות. הקולקציה מותאמת לסגנון החיים של האישה המודרנית ומעניקה פתרון מלא לימי הקיץ החמים שטופי השמש, לכל שעה במהלך היום, תוך שילוב של נוחות הכוללת ייחודיות ואופנה בלתי מתפשרת.  

 פלטת הגוונים בקולקציה מציגה צבעוניות של צבעים עזים וחזקים כגון: אדום, קורל, מנעד צבעי הטורקיז, כחולים שונים ועוד.. המשתלבים יחד עם צבעים רכים יותר ונשיים כגון: פודרה, שמנת בייג' ,לבן ועוד...

אלכסנדרה לצידו של מיקי בוגנים.צילום: אלעד גוטמן.

קולקציית אביב- קיץ 2015 מציגה ארבעה טרנדיים מרכזיים:

HIGH CONTRAST - השילוב של שחור ולבן אשר היה עמנו בחורף האחרון מעמיק העונה למראה מתוחכם יותר וכובש את לבנו. הקבוצה בעלת הצבעוניות הקונטרסטית של השחור והלבן, מוצגת בקולקציית אביב-קיץ 2015, באמצעות שימוש בהדפסים וצורות גרפיות וכן דפוסים גיאומטריים קונטרסטיים.





הגלאם של שנות השבעים, מוצג דרך מראה זוהר באמצעות גזרות רחבות ובדים במרקם עשיר ומבריק ובסגנון ערב מהודר אשר נוצר בהשפעת כוכבות הקולנוע הזוהרות. בין שלל הפריטים הנחשקים בקבוצה זו, ניתן לראות דגמים מתוכשטים באביזרי זהב ופייטים מנצנצים. מלבד ברק הבדים, משחק גוונים שמעצימים את הבגד ומעניקים לו אפקט מרשים ואלגנטי כגון מאט ומבריק, אטום ושקוף.

צבע עז ונועז המתווסף לקבוצה הוא הצבע האדום, הנשי והחושני ובין שלל הפריטים המוצעים ניתן למצוא: שמלות ערב נשיות במראה עשיר המשדר יוקרה, שמלות מקסי, חצאיות וחולצות אלגנטיות המתאימות לאירועי הקיץ הרבים ומגוון רחב של פריטי מידי מושלמים, המעניקים מראה נשי וסקסי שנוצר באופן לא מתאמץ.

אזעקת טרנד: האוברול שהיה הלהיט האופנתי של שנות השבעים, ממשיך ומתחזק גם העונה עם מגוון רחב של גזרות צמודות ורפויות, ללא שרוולים ועם שרוולים עם מגוון גזרות כגון פעמון.

STYLISH FLORALS - ססגוניות זה שם המשחק! קבוצה המתהדרת בשלל פרינטים צבעוניים וקיציים, עם שלל סוגי דפוסי פרחים דיגיטליים, נטורליסטים ואמורפיים, המחזקים את העובדה שדפוסי הפרחים הם ללא ספק הבשורה לקיץ 2015. חידוש נוסף בקבוצה זו מוצג באמצעות פריטים בעלי הדפסי פרחים, בשילוב דפוסים גיאומטריים המשלבים צבעי ניאון עזים, לצד צבעים רומנטיים, נשיים ורכים.
ETHNIC MIX - טרנד בולט הקיץ הינו הטרנד ההיפי - ילדי הפרחים, המוצג העונה עם נינוח אתני מיוחד, הבא לידי ביטוי בגזרות משוחררות, רחבות, אווריריות ונינוחות. בין הפריטים בקבוצה זו, ניתן לראות מבחר רחב של דגמי OVERSIZE, מגוון טוניקות ושמלות מקסי מודפסות עם פרינטים ALLOVER של סגנונות אתניים כגון: חולצות רקומות, ברוק, רוסי, דפוסים הודיים ודפוסי פרחים. עוד בקבוצה, מכנסי שרוואל אוריינטליים - מכנסי הרמון, אשר עוצבו מבדי ויסקוזה מודפסים וחלקים, בגזרה נשית ונשפכת, עם צללית רכה ומשוחררת.
"I thought love was only true in fairy tales"

SOFT URBAN - שנות השבעים משיבה את טרנד "החולצה המשרדית". חולצות עם הדפסים שונים שישתלבו בצורה מושלמת עם ג'ינס גבוה, ליצירת לוק יומיומי הורס. דרך נוספת לשילוב החולצות, היא באמצעות מכנס או חצאית מחויטים ללוק משרדי.
הקבוצה משתלבת מצוין עם סגנון הקז'ואל של GOLBARY, במראה נינוח רפוי ומשוחרר, בגזרות OVERSIZE. הקבוצה מורכבת ממכנסי בייסיק מחמיאים, לצד טוניקות, חולצות טי צמודות ודקיקות, חולצות אריג, עליוניות סריג וגופיות בייסיק בצבעוניות העונה.
עוד בקבוצה ניתן למצוא: מבחר מכנסי ג'ינס מבדים איכותיים עם לייקרה, בגזרה מחטבת ומחמיאה בגזרות נשיות, כגון: סקיני, ישר, 7/8 וברך במבחר צבעים ושטיפות מגוונות.
אזעקת טרנד: העונה התחדשנו בג'ינס שמברה דק ונשפך בגזרת פלייר בהשפעת שנות השבעים.

ACCESSORIES - קולקציית פריטים משלימים לכל סגנון לבוש, המשתלבים בהרמוניה שיקית ונכונה עם קולקציית הבגדים. בין הפריטים בקולקציה ניתן לראות מגוון כובעי קש בעלי מצחייה וכן כובעים רחבי שוליים מודפסים או מעוטרים במבחר גוונים,  מגוון צעיפים דקים ונעימים בהדפסים משגעים שישדרגו כל הופעה ברגע ומבחר עשיר וססגוני של תיקים גדולים וקטנים, תיקי ערב וארנקים מחומרים וטקסטורות מגוונות כגון קבוצת הקש, קבוצת תיקים קלועים, וכן חגורות אופנתיות.
בקולקציית התכשיטים האקסקלוסיבית של הרשת, מוצעות העונה מבחר שרשראות קצרות וארוכות בסגנון קז'ואל וערב, צמידים וטבעות מרשימות. 
מומלץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה