תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 10 בפברואר 2015

קסטרו גאה להציג קולקציית מסלול חדשה לבית האופנה, שתיחשף ביום התצוגה, ותימכר בבלעדיות ובמהדורה מוגבלת באתר האינטרנט של בית האופנה ובחנויות נבחרות. אביב 2015 . מאת: שרית יוכפז

קסטרו מציגה:
Runway Collection -  אביב 2015
LIMITED EDITION




לאור ההצלחה בשנה החולפת, קסטרו גאה להציג קולקציית מסלול חדשה לבית האופנה, שתיחשף ביום התצוגה, ותימכר בבלעדיות ובמהדורה מוגבלת באתר האינטרנט של בית האופנה ובחנויות נבחרות.




המסע העיצובי של קסטרו באביב 2015 נע בין החדש והמסורתי, בין שעות הפנאי לעבודה ובין נוודות לחיי קבע. כנקודת מוצא להשראה בחרו מעצבי הסטודיו להתבונן בתרבות הפנאי הקיצית בחופים המבודדים שבאסיה כגון הודו ותאילנד, יעדים בהם מתרחש מפגש ניגודי בין תושבי הקבע הותיקים, לאנשי המסיבות החולפים.
המעצבים בחנו את הזליגה של המוטיבים הצורניים והטקסטורות של שני העולמות השונים כל כך, דרך הטכניקות, המוטיבים, הגזרות ועיצוב טקסטיל המאפיינים אותם.
בקולקציה שימוש נרחב בחומרים טבעיים כגון משי, פשתן, טנסל וכותנה, באריגות שמדגישות את המרקמים הטבעיים והסיביים של הבד. העושר הטקסטילי מקבל את מרכז הבמה דרך משחקי פרופורציות גדולות ושפע של בד, בדגש על גזרות מודרניסטיות וכריכות שנשענות על צורות מופשטות, בחיבורים שיוצרים עיצוב עכשווי וחדש.  

הקולקציה נפתחת עם קבוצה נשית שבמרכזה שימוש נרחב בהדפסים, כולם עוצבו ופותחו בסטודיו לעיצוב של קסטרו. טכנולוגיית ההדפס הדיגיטלי מאפשרת יצירת מראה ריאליסטי של חומריות טבעית כגון עץ וקרמיקה. צלליות משוחררות ורפויות מאפיינות את העונה הקולקציה והן שומרות על מראה סמארט מתוחכם, בצבעוניות שנעה בין גווני כתום בריק לתכלת, ירוק זית, ניוד וצהוב.

המשכה של הקולקציה מוקדש לחיבור שבין הניגודים המאפיינים את שני עולמות ההשראה: מסורתי מול עכשווי, טבעי מול מודרני, עתיק מול דיגיטלי. חומריות טבעית של בדי פשתן, טנסל ומשי, טכניקות מסורתיות וידניות של הדפסה, צביעת באטיק ורקמה מתחברים אל גזרות מודרניות ונקיות, ששומרות על רכות וזרימה. גווני המסגרת של הקבוצה הם לבן אבן וחאקי, ואליהם מצטרפים גווני ניוד-ורדרד, צהוב ונגיעות תכלת. המשי, הטקסטיל האצילי ובעל ההיסטוריה העשירה, מקבל שלל עיבודים מודרניים בקבוצה בדמות הדפסים דיגיטליים, צביעות שמן ועיבודים טכנולוגיים. נגיעות מעולם בגדי העבודה מעניקות מראה מהוקצע מחויט לפריטים הנינוחים, דרך דגש על אלמנטים כגון רכיסות, חגורות וכיסים

את הקולקציה ממשיכה קבוצת גברים המבוססת על הצבע הלבן, ומקבלת עומק דרך שימוש בשלל טקסטורות, רקמות מראות, קונכיות ועבודת חיתוך ידנית. בהמשך, אל הצבע הלבן נוספות נגיעות בגווני אפרסק, תכלת, ובורדו עמוק, בפריטים כגון טי שירטים ענקיות ומכנסיים עם צביעת באטיק, שילוב בדי טקסטורות שונות בעבודת טלאים וחיתוכים, בהתלבשות טוטאל לוק של סטים מבדים זהים.

בהשראת בגדי העבודה של התושבים הותיקים באיזורי התיירות, מקבלת הקולקציה תפנית  לפונקציונליות ומראה היוטיליטי והפועלים, עם דגש לאסתטיקה ומוטיבים מזרחיים: הצבע הכחול, טכניקות מסורתיות ובחבלים טבעיים. קבוצת הנשים מבוססת בעיקרה על בדי דנים, בשילוב טכניקת הדפס גלופות עץ במראה מהוה בגווני אינדיגו, אבן, לבן ונגיעות אדום בשטיפות שונות. קו הגברים בקבוצה זו מבוסס על פאלטה צבעונית המדמה את התהליך ההדרגתי שמתרחש בבגדי עבודה עם הזמן כתוצאה משימוש, כביסה וחשיפה לשמש. הפריטים נעים בהדרגה מגווני תכלת שטוף-דהוי עד כחול אינדיגו עם נגיעות שמנת, במראה used מסיבי וטלאים.



 
את המשך הקולקציה מייצגת קבוצת נשים עשירה בהדפסים ובאווירת השפה האוריינטלית ההודית, בהשראת טקסי החינה המסורתיים. ציורי הגוף המסורתיים מיתרגמים לשלל טכניקות ייחודיות כגון הדפסים ורקמות, המראה המודרני והאלגנטי נשמר בקבוצה דרך צבעוניות מתוחכמת המבוססת על גווני לבן, אבן, אדום שרוף, שחור, זית וחאקי. את המשך הקבוצה משלימים פריטים עם צביעות טאיי-דאי בשחור ואוף וויט, בתחילה בנגיעות בפריטים ובהדרגה הופכות דרמטיות.

קבוצת הגברים המסיימת מבוססת על מעבר מגווני אפורים לשחורים בבדי פשתן וכותנות מכובסות, במראה מחוייט ומוקפד בצלליות קופסתיות המבוססות על משולשים וריבועים ומשחקי פרופורציות בבדים טקסטורליים.




את תמונת הסיום המפורסמת של תצוגת קסטרו בקטגוריית הנשים, מובילה העונה סדרת שמלות מקסי עתירות בד ומתנפנפות עם משחקי צמות עבות ומודגשות, בגווני פסטל כגון צהוב, תכלת וניוד ורדרד. מומלץ.



טווח מחירים: 79.90-1,299 ₪ 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה