תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 1 בספטמבר 2021

חוזרים לבית הספר ולשגרה הטובה וכדי ליהנות מזמן הרחצה של הקטנטנים, לג'ונסונס יש מגוון רחב של מוצרים שונים המתאימים לצרכים האישיים שלנו. מאת: שרית יוכפז

 

 

חוזרים לבית הספר ולשגרה הטובה

 

ספטמבר מתקרב ומביא עמו התחלות חדשות. משאירים את החופשות מאחור, מאחסנים בגדי ים ומגבות עד לשנה הבאה ומכינים את עצמינו לשנת הלימודים החדשה. אנו מחדשים קשרים עם החברים בבית הספר, ומתכוננים ללוחות הזמנים  של שגרת החיים, בילוי בפארק, ארוחות ערב משפחתיות וללא ספק, אחד הרגעים היקרים ביותר לכל משפחה: זמן הרחצה של הקטנטנים.

 




הכוונה היא לרגעים האלה שבין התזות המים והצחוקים עם ניחוחות המוצרים של ג'ונסונס, שלמרות העומס והמחויבויות, אנו נרגעים לרגע עם משחק ובילוי עם הקטנטנים. אותם רגעים של כיף ומשחקים בזמן האמבטיה עוזרים לקטנטנים לעבוד על כישוריהם הקוגניטיביים, החברתיים, המוטוריים ואפילו הרגשיים. יש משהו טוב יותר מזה?


סדרת '
טיפות של ברק' של ג'ונסונס היא הסדרה המושלמת להענקת מראה שיער בריא, מבריק ורך לילדים. ולשיער בעל קשרים, סדרת 'די לקשרים' של ג'ונסונס המתירה קשרים ומנקה בעדינות את שיער הילדים. סירוק שיער ילדיך מעולם לא היה כל כך קל!  ובשביל אמבטיה מלאה בכיף ובועות, אל תשכחו את קצף האמבט
של ג'ונסונס

ג'ונסונס® אל סבון וקצף אמבט- ככל שהקטנטנים גדלים, צרכי טיפוח העור שלהם משתנים. ג'ונסונס® אל סבון וקצף אמבט לילדים משלב ניקוי עדין עם בועות גדולות ורכות לבילוי בזמן הרחצה. עדין לעיניים כמו מים טהורים. אין צורך לשמור בועות לאירועים מיוחדים, אמבט בועות לתינוק אפשרי פעם ביום בכדי ליהנות בזמן האמבטיה.

מחיר מומלץ לצרכן:  24.90 שקלים ל 750מ"ל.

  

סיימו את היום שלכם עם הקטנטנים שלכם, מגולגלים במגבת ותיהנו מניחוח המוצרים של ג'ונסונס, כי לחזור לבית הספר פירושו גם לחזור לשגרה טובה.

מומלץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה