תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

הכדורגלן במיל' ג'ובאני רוסו ובת זוגו מאיה פישל, כוכבי תכנית הטלוויזיה "זוג מנצח" להשקת מותג תכשיטי הגברים האיטלקי Comete (קומטה). באימפרס מאת: שרית יוכפז



אוסף התכשיטים של ג'ובאני רוסו כולל 1,500 פריטים:
"הזוג המנצח" ג'ובאני רוסו ובת זוגו מאיה פישל
מדגמנים זוגיות צמודה: חזרו מחופשה רומנטית באיטליה והקדימו לאירוע השקה - הוא רכש לה שעון זהב
והיא בחרה לו שרשרת


מיד שנחתו מחופשה רומנטית באי קאפרי שבאיטליה, הגיעו הכדורגלן במיל' ג'ובאני רוסו ובת זוגו מאיה פישל, כוכבי תכנית הטלוויזיה "זוג מנצח" להשקת מותג תכשיטי הגברים  האיטלקי Comete (קומטה).  

כדי להגיע בזמן להשקה, נאלצו השניים לצאת מביתם שבקריות ב 8.00 (לפנות) בוקר על מנת להתייצב ב-9 וחצי באירוע שנערך בסניף הדגל של רשת אימפרס, בקניון גינדי TLV  בתל-אביב. בהגיעם למקום נהנו בני הזוג המנצח מבראנץ' אופנתי, מינגלינג ומייצג שחשף את  קולקציית תכשיטי הגברים החדשה.

ג'ובאני סיפר שיש לו אוסף של למעלה מ-1,500 תכשיטים וביניהם גם תכישיטים של המותג Comete, אותם נהג לרכוש בסיוריו בחו"ל. עוד סיפר ג'ובאני שמגיל צעיר מאוד הוא עונד תכשיטים וזוהי אחד האהבות הגדולות שלו. עוד  עדכן שבחדר השינה שלו ושל מאיה מוצבת שידת תכשיטים המיועדת אך ורק לאוסף התכשיטים שלו, המחולקת עפ"י מגרות מיוחדות הננעלות עם קוד לשרשראות, לצמידים ולטבעות של המותגים הנחשבים ביותר בעולם.

לאחר שסקר את כל הקולקצייה החדשה, בחר לעצמו ג'ובאני צמיד יד המעוצב כעוגן, בצבע תכלת. כשהראה את הצמיד למאיה בת זוגו, היא החליטה לפנק אותו, ולרכוש לו שרשרת שתתאים לצמיד אותו בחר. השניים הודיעו שלקראת ט"ו באב, חג האהבה הקרב ובא, הם כבר יודעים באיזה מתנות יפנקו האחד את השנייה.

בסוף האירוע החליט גו'באני להפתיע את אשתו במתנה ורכש לה שעון זהב אדום של המותג  קלווין קליין. כשהעניק ג'ובאני את השעון למאיה, היא אמרה לו "זה יוקרתי מידי עבורי, אתה יודע שאני טום בוי", אך בכל זאת  ענדה ואמרה תודה...

צילום: אלעד גוטמן..


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה