תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 9 ביוני 2015

מוצרי חברת "כריסטינה" השיקו את סדרת New BioPhyto מומלץ. מאת: שרית יוכפז



New BioPhyto
הטבע בשירות היופי



הטבע הוא מקור בלתי נדלה של תזונה וחיים. לא בכדי הוא מוגדר תכופות כ"אמא אדמה", מסמל את השפע והעושר הטבעי שיש לחיים להציע. ממלכת הצמחים תמיד החזיקה בסודות הבריאות והיופי, אך לאחרונה טכנולוגיות מיצוי מתקדמות הבשילו ופותחו לרמה שמאפשרת ליהנות ולהפיק תועלת מכל הטוב שיש לצמחים להציע.

טכנולוגיה פורצת דרך בשילוב כימיה ירוקה הביאו את חברת 'כריסטינה' לפתח סדרת מוצרים חדשנית, מבוססת פיתוחים מדעיים אשר נועדו לתת פתרונות מותאמים אישית למגוון רחב של מצבי עור. שפע המוצרים מציע טיפול ייחודי ומבטיח תוצאות יוצאות מגדר הרגיל.

עור פנינו הינו השתקפות מלאה של הסביבה בה אנו חיים, אורח חיינו והמטען הגנטי שלנו. השפעות התנהגותיות או סביבתיות כגון חשיפה הולכת וגוברת לזיהום אוויר, לחצים וכימיקלים עלולים להפר את האיזון העדין הנשמר בתוך התאים.

סדרת New BioPhyto הינה נקודת המפגש המושלמת, בה הטבע והמדע מתאחדים על מנת ליצור מוצרים עם איכויות ייחודיות ותוצאות מצוינות במאבק המתמשך כנגד פגמי העור.

סדרת New BioPhyto מעצימה את תכונותיה של הקוסמטיקה המסורתית ומשלבת אותם עם חידושי המדע במטרה להשיב לעור את האיזון הטבעי שלו ואת המראה הבריא מלא הזוהר והחיוניות.


·        SLS FREE
·        PARABEN FREE
·        PETROCHEMICAL FREE
·        ANIMAL ORIGIN INGREDIENTS FREE
·        PROPYLENE GLYCOL FREE
·        EDTA FREE
·        COLOUR FREE

מוצרי New BioPhyto עוזרים בשיפור העצמת תהליכים חיוניים בעור הפנים:
ניקוי וטיהור
ניקוי העור, ומניעת היווצרותם של רעלים חדשים, הינם חיוניים לבריאות העור – זאת מאחר והם משבשים את תפקודם התקין והמאוזן של תאי העור, וגורמים לנזקים בטרם עת. בנוסף, רדיקלים חופשיים המצטברים בעור פוגעים במבנה התאים ובתפקודם, ומשבשים את פעולתם הטבעית של חלבונים, שומנים, פחמימות וחומצות המצויות בתאים.

מיקרוסירקולציה וצריכת חמצן
צריכת חמצן תקינה של תאי העור מעידה על חילוף חומרים יעיל. האטה בקצב חילוף החומרים גורמת לפעילות מואטת בתהליכי התחדשות התאים והעור נעשה חשוף ופגיע. זרימת דם טובה לתאי העור תאפשר סילוק רעלים, הובלת חמצן טובה יותר ותעניק לעור מראה טהור ומחודש.

נורמליזציה
תפקודי תא תקינים משפרים באופן ניכר את האיזון ומעניקים לעור מראה בריא וחיוני.
תהליכי התחדשות תאים מבוקרים, פעילות מווסתת ומאוזנת של בלוטת החלב, רמות לחות אופטימליות , ישפרו משמעותית את מראה העור, והתוצאה: עור נקי מפגמים, בעל גוון אחיד, בריא ומלא חיים.

הזנת ושיקום המחסום העורי
הזנה עמוקה של תאי העור ממלאת תפקיד חשוב בשמירה על מבנה העור ועל תפקודי המחסום שלו. מרכיבי הסדרה מזינים את תאי העור, מווסתים את ייצור החלבונים ומשפרים את גמישותו.

Energy Boosting Complex
קומפלקס חדשני של רכיבים ממקור ימי המאפשרים להעלות את רמות האנרגיה בתאי העור, ומשפרים את יכולת השמירה של המים בעור, ובכך מעצימים את תהליכי ההגנה והשיקום של העור.
ההשפעה:
  • שיפור צריכת החמצן
  • שיפור ותמיכה בסיבי האלסטין והקלוגן.
  • שיפור רמת הלחות בעור
  • עידוד תהליכי שיקום והגנה
  • הרגשת נינוחות בעור

BioTech Algae Complex
שילוב חדשני וייחודי של קומפלקס תמציות מאצות ים (מהאוקיינוס האטלנטי) אשר פותח באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, המשמרות את תכונותיהם הטבעיות של הרכיבים ובכך מסייעים להגברת האנרגיה בתאי העור.
השפעה: חילוף חומרים בתאי העור, ניקוי רעלים, שיפור במרקם העור והגנה מפני נזקים סביבתיים.

Phyto-Ceramide Complex
שילוב של שמנים ייחודים להגנה על העור המכיל רמות גבוהות של אומגה 3,6,9 וחומצות שומן חיוניות ממקור צמחי ובריכוז גבוה.

Bio-Astringent Complex
שילוב יעיל של תמציות שמרים ופטריות, המועשרות בויטמין B וברכיבים מרגיעים. עוזרים ב: ויסות ייצור והפרשת החלב, כיווץ הנקבוביות, הקלה והרגעת תופעות גרד ושיפור גמישות העור


Aminoacids Complex
קומפלקס חדשני ורב עוצמה של חומצות אמינו המקלות על מצבי עור שונים. השפעה:
  • הפחתת הופעתם של גירויים ודלקות בעור, וויסות הפרשת החלב, מניעת ברק יתר ומניעה של התחדשות תאי שומן.

Za'atar Complex – "האנטיביוטיקה של הטבע"
עוד משחר ההיסטוריה נעשה שימוש במיני האזוב (צמח המרג'ורם) והטימין לצרכי רפואה. האזוב נחשב לצמח מרפא, מנקה ומחטא, ושילובו עם צמח הטימין יוצר קומפלקס ייחודי המכיל מספר רב של מאפיינים אנטי-מיקרוביאליים ואנטי-דלקתיים, המסייעים למערכת החיסונית להילחם בזיהומים כמו כן, תכונותיהם הנדירות של צמחים אלו, מסייעות לעור להסתגל לסביבה המשתנה לאורך שעות היום הרבות.
השפעה : נוגדי חמצון רבת עוצמה, שיפור זרימת הדם בנימים, יכולת ריפוי ושיקום.

Chlorophyll – "הקסם הירוק של הטבע"
מרכיב עשיר בוויטמינים ונוגדי חמצון רבי עוצמה, הידוע ביכולותיו לשפר את רמת החמצן בתאים,  בעל תכונות נוגדות דלקות ומנטרלות רעלים. כמו כן, מרגיע ומאיץ תהליכי ריפוי והתחדשות תאים.

למה מיועדת סדרת BioPhyto?
סדרה זו עוזרת בשיפור ביצועיהם של תאי העור, על ידי העצמת תהליכים חיוניים, מסייעת לטפל במצבי עור הבאים: הפרשה שומנית מוגברת מבלוטות החלב, קשקשת, גירוי , לחץ ואי נוחות.

מוצרי הסדרה:
Mild Facial Cleanser סבון פנים להסרת איפור ועודפי שומן. עוזר למנוע תחושות של אי נוחות בעור ומותיר את העור נקי, חלק ונינוח. מחיר: 118 ₪ ל-250 מ"ל .

Refreshing Toner – מי פנים טיפוליים המבוססים על מרכיבים בוטניים. פועלים לטיהור הנקבוביות, להסרת לכלוך עיקש ולהשלמת פעולת הניקוי. מטהרים את העור ומקנים לו גוון אחיד. מחיר: 118 ₪ ל-300 מ"ל.

Seb Adjustor Mask – מסכה טיפולית הפועלת לוויסות פעילות בלוטת החלב ולסילוק סבום עודף. פועלת להסרת תאי עור מתים, ומסייעת בכיווץ נקבוביות. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Za'atar Mask – מסיכה המשלבת מרכיבים פעילים חדשניים וצמחי מרפא, שמטרתה לעודד התחדשות תאים והגנה על העור. מתאימה לטיפול במקרים של התקרנות יתר ולשיקום המחסום העורי. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Anti-Rouger Mask – מסיכת הרגעה המפחיתה אדמומיות. מועשרת במרכיבים בוטניים חדשניים הפועלים להפחתת נפיחויות, משפרת תהליכי מטבוליזם בתא ומעודדת את התחדשותו. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Revitalizing Mask – פורמולה מתקדמת הפועלת לשיקום מבנה הרקמה ושיפור מרקם העור. מעניקה גוון אחיד, ברק וזוהר. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Alluring Serum – סרום בעל נוסחה ייחודית העוזר למנוע תהליכי חמצון תאי העור. מעניק לעור חיוניות, גוון אחיד וזוהר, משפר את גמישות העור ומעודד את התחדשות התאים. מחיר: 236 ₪ ל-30 מ"ל.

Absolute Detox Serum – סרום חדשני המסייע לסילוק רעלים, מסייע לטיהור העור ומעודד התחדשות תאים. תורם לשיפור תפקודם של תאי העור ומעניק הגנה מקיפה כנגד נזקי הסביבה. מחיר: 200.6 ₪ ל-85 מ"ל.

Za'atar Cream – קרם על בסיס צמחים הפועל לטיהור העור, תורם לסילוק רעלים ולאיזון תהליכים בתא. מפחית רגישויות, משפר תפקודי מחסום עורי ומעודד את מנגנון ההגנה העצמית של העור. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Ultimate Defense Tinted Day Cream SPF 20 קרם פנים מזין הפועל להתחדשות תאי העור ולקבלת כיסוי מושלם ומראה אחיד וקורן. מעניק לעור מעטה הגנה מפני נזקים סביבתיים ונזקי השמש ומסייע בשמירת רמות הלחות בעור. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Ultimate Defense Day Cream SPF 20 – קרם פנים עשיר ומזין הפועל להתחדשות תאי העור ולשיקום המחסום העורי. מעניק לעור מעטה הגנה מפני נזקים סביבתיים ונזקי השמש ומסייע בשמירת רמות הלחות בעור. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Enlightening Eye & Neck Cream – קרם עשיר ועדין לאזור העיניים והצוואר המסייע משמעותית בשיפור זרימת הדם ובהפחתה ניכרת של נפיחויות וכהויות בעור. מחיר: 200.6 ₪ ל-30 מ"ל.

Balancing Cream – קרם מאזן במרקם קליל המונע ברק יתר. פועל לחיזוק מנגנון ההגנה העצמי של העור, ולאיזון פעילותה של בלוטת החלב. תמציות הצמחים שבו מסייעות בעידוד תהליכי שיקום והתחדשות העור, וכן מפחיתות אדמומיות ורגישויות. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

Herbal Complex – פילינג בעל שילוב ייחודי של צמחים, מרכיבים פעילים חדשניים וחומצה בטא הידרוקסית הפועלים להסרת תאי עור מתים, סילוק רעלים וטיהור העור. מעשיר את התאים בחמצן ומעודד את ייצורם של תאים חדשים ובריאים. מחיר: 259.6 ₪ ל-75 מ"ל.

Normalizing Night Cream – קרם לילה ייחודי המסייע בשיקום ותיקון פגמי עור. מעודד ומשפר את יכולת ההתחדשות וחילוף החומרים בתאי העור. מחיר: 165.2 ₪ ל-75 מ"ל.

הטיפול במוצרי New BioPhyto הינו מקצועי וביו-אקטיבי המשלב את תכונותיו היעילות של תמציות עשבי וצמחי מרפא עם קדמת המדע והטכנולוגיה במטרה למנוע, להפחית ולעכב את נזקי העור ועידו התחדשות תאים למראה עור בריא וזוהר. 
מומלץ


מוצרי חברת "כריסטינה" ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות ברחבי הארץ לבירור בטלפון 1800-816-816

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה