תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 14 באפריל 2015

אופנת אופנת עונות יוצאת במבצע לקראת יום העצמאות. מאת: שרית יוכפז



                           מבצע של רשת עונות ליום העצמאות 
רשת אופנת  חושפת את קולקציית אביב קיץ 2015
קולקציית אביב-קיץ של רשת ONOT  מתהדרת במספר טרנדים חזקים, אשר ישפיעו לא רק על ארוננו בקיץ הקרוב אלא גם על מצב הרוח. יותר חופש, יותר אווריריות, יותר אהבה.
הרשת ממשיכה גם הקיץ את הרחבת מחלקת האביזרים המשלימים ובדגש על קולקציית האקססוריז של המותג. שכן, גם העונה ניתן למצוא ליין רחב במיוחד של תכשיטים ותיקים העונים לצורכי הלקוחה המעוניינת בהשלמת לוק טרנדי ועכשווי, זאת בנוסף להרחבת קולקציית הפרימיום וקולקצית הקז'ואל

קולקצית הקיץ של רשת ONOT נחלקת לשתי קטגוריות עיקריות - קז'ואל וערב Premium
הפריטים נינוחים ומשוחררים, מגוונים, פרקטיים ומאוד נעימים. נעשו שילובי בדים טבעיים כמו כותנה, פשתן, וויסקוזה לצד בדים שיוצרו בטכנולוגיות מיוחדות ומתוחכמות. הטרנד הבולט והמשמעותי ביותר שילווה אותנו בקיץ הקרוב הוא טרנד הבוהו-שיק אשר שואב את השראתו משנות ה-70 ובא לידי ביטוי בקולקציה בפריטים כגון מכנסי פדלפון, כיסים גדולים, מחשופי וי עמוקים, חגורות קשירה ועוד.

בנוסף, ניתן לראות בקולקציה השראה רבה של הנראות האורבנית, קשת רחבה של גווני אבן, זית וחאקי מלווים בקורל, מעט צהוב ומשפחות של כחולים בשילוב עם אדומים. לצידם באה לידי ביטוי צבעוניות מתוקה בצבעי הפסטל הטרנדיים במיוחד העונה כמו וורוד בייבי, ירוק בהיר, טורקיז וכמובן שימוש בצבעי שחור-לבן קלאסיים מלווים בגווני זהב ונגיעות מוכספות.

בקולקציה החדשה ניתן יהיה להבחין בדפוסים חדשים ומגוונים – דפוסי בטיק, דפוסי חיות מעודנים, פריטים פרחוניים בשילובי צבעים תואמים. פריטים רבים המשלבים בין המודרני והאתני תוך שימוש ברקמות המשלבות אבנים וחרוזים ומוצגות לצד טכניקות של הדפסים דיגיטליים הבאים לידי ביטוי בשמלות מקסי, גלביות מעוטרות אבנים ורקמות, טוניקות חלקות ומודפסות ועוד...

מחלקה נוספת, בה מתהדר המותג בכל עונה, היא מחלקת הג'ינסים. מחלקה על זמנית, הממשיכה איתנו בכל עונה ועונה. הקולקציה שלמה ועשירה ועשויה כולה מבדי ג'ינס איכותיים – החל מן הקלים במיוחד ועד לג'ינס סריג מתוחכם. בנוסף הקולקציה תציג שמלות, אוברולים, חולצות וסרפנים מבדי ג'ינס קלילים, חלקים ומודפסים. מכנסי הג'ינס יגיעו במספר גזרות – גזרה ישרה, גזרת סקיני, מכנסי ברמודה, מכנסיים רחבים ופריטים נוספים.

בין היתר עוצבו מוצרי 24/7 שמלווים אותנו במהלך היום כפריטים משלימים. החל מקבוצת בגדי הספורט, הלבשה תחתונה, אוסף הנעלה מורחב הכולל סנדלים, צעיפים, תכשיטים, תיקים, פיג'מות וגרביים. ובנוסף מוצרי קוסמטיקה כדוגמת לקים, ליפגלוסים ובשמים.


אוסף הספורט שלONOT  מיועד לסוגים שונים של פעילות גופנית ועוצב כהשלמה לאורח החיים הבריא וכחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום שלנו. הקולקציה מורכבת מפיתוחי בדים מיוחדים מנדפי זיעה ומחטבים, היא אופנתית ומחמיאה ומאופיינת בצבעוניות של שחור ואפור בשילוב גוונים כחולים, וורודים וצבעי פסטל. ניתן למצוא בקולקציה טייצים באורך מלא וטייצים קצרים ומחטבים, גופיות ספורט בגזרות מחמיאות וטי-שרטים בהדפסים מעניינים.

מחלקת האביזרים המשלימים
מחלקת האביזרים המשלימים מתרחבת העונה וכוללת Lingerie, לבוש לשעות הפנאי, תיקים, צעיפים ותכשיטים.

Lingerie – הרשת מציגה עונה נוספת של הלבשה תחתונה סקסית ונוחה,
התחתונים עשויים כותנה ולייקרה לנוחות מרבית ומעוטרים הדפסים שנותנים את הטוויסט הנכון.

Dream set- היות וברשת מאמינים בפרטי 24/7, עוצבו מערכות לבוש לשעות הפנאי בבית ומחוצה לו. כמו כן, ניתן למצוא בקולקציה פיג'מות מפנקות מסריגי כותנה מודפסים.

Bags & Clutches – גם העונה מציעה ONOT ליין רחב של תיקים וקלאצ'ים לערב או ליום-יום ובגדלים שונים בצבעוניות המתאימה לקולקציה.

Jewelry – אוסף התכשיטים העונתי מתרחב גם הוא ומציע שלל שרשראות אופנתיות, תליונים גדולים ואף שילובים של שחור וזהב. התכשיטים עשויים מחומרים איכותיים וברמה הגבוהה ביותר ומתאימים לטרנדים החמים והאופנתיים ביותר של העונה.

מוצרי קוסמטיקה – כל מה שצריך כדי למלא את תיק האיפור המושלם. העונה השיקה הרשת
לקים בצבעוניות המותאמת לקולקציית הביגוד ו-3 בשמים רייחנים בניחוח מרענן ובמחיר אטרקטיבי.

המעצבת, טובית סגל גרובר, על הקולקציה: "אוסף הקיץ מושפע מהמקום בו אנו חיים המאופיין בשמש, ים, אושר ושפע של אור טבעי, בשילוב קצב ותרבות מודרנית עכשווית. אנחנו חיים בפיסת עולם מקסימה במזרח התיכון על כל מעלותיו, עם זאת העיצובים יהיו תמיד בעלי השפעות בינלאומיות בין אם מודרניות או אתניות מסורתיות.
אוסף הקיץ מרענן, פרקטי, נינוח והכי חשוב- עוצב במיוחד עבור הנשים של עונות במטרה לאפשר להן, לבחור, לגעת ולהביע את עצמן מבלי להיות כבולות לכללי אופנה גורפים תוך חשיבה והתחשבות בצרכיהן"


את קמפיין הקיץ של רשת ONOT מובילה הדוגמנית ואשת העסקים מיכאלה ברקו זו עונה רביעית.
ONOT הינה רשת אופנת נשים בפריסה ארצית נרחבת, המתמחה במידות הביניים ומעניקה לנשים מענה אופנתי עדכני במגוון רחב של סגנונות ובהתאמה למגמות האופנה הבינלאומיות. החברה בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת, הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 67 סניפים ברחבי הארץ מתוכם 8 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-450 עובדים. מועדון הלקוחות של הרשת מונה למעלה מ-200,000 לקוחות הנהנות מהטבות ייחודיות.
לחברה חנות אונליין www.onot.co.il

טווח מידות
40-54








עונות
מה?
מגוון חולצות ב67ש"ח.
מתי?
מה12/4 עד ה25/4 כולל
איפה?
בחניות ובאתר


אותיות קטנות
*מגוון הדגמים שמשתתפים במבצע
*המבצע לכלל הלקוחות
*אין כפל מבצעים והנחות
*כפוף לתקנון. טלח
מומלץ.
-- 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה