תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 30 בינואר 2022

טיפוח נכון של העור בעונת החורף. מאת: שרית יוכפז

 

                                   אני מצולמת בלאפקדה יוון

טיפוח נכון של העור בעונת החורף

 

בימי החורף הקרים אנחנו מרגישות לעיתים קרובות שהעור מיובש, אצל רבים שכבות הביגוד הרבות והכיסוי המתמיד גורמים לעור רגיש לפתח תופעות של יובש, סדקים ואף פצעונים קטנים ולזה נוסף גוון העור החיוור...

 

לדברי ד"ר סילבי פואניונק רופאת עור יועצת לחברת ליראק פריז: " עור הגוף מאבד לחות עם השהייה מול מזגנים חמים, השתייה מעטה כי בקור הנטיה היא לא לשים לב לצמא למרות שהגוף צריך אפילו יותר מים מבקיץ עקב הוצאת אנרגיה מוגברת במטרה להתחמם."

 

איך שומרים על עור בריא, יפה, חלק וזוהר גם בחורף? איך נמנעים מסדקי יובש ותחושה יבשה ולא נעימה?ואיך ניתן להכין את העור לשיזוף ביתי ואפקטיבי?

 

ד"ר פואניונק מסבירה:

 

הפתרון המושלם לימי החורף הקרים הוא שימוש בפילינג גוף טיפולי עדין ולא אגרסיבי שלא פוגע בעור המכיל מיקרו גרגרים נעימים למגע שמוסיפים גם לחות. פילינג טיפולי טוב יעזור בהעלמת פצעונים קטנטנים, וימנע ויטפל בסדקי עור ."

 

לדבריה: " לאחר שימוש בפילינג המייצר קילוף עדין, מסיר את התאים המתים ויוצר שטח נקי, חלק ומלא בלחות , העור מוכן לספיגה מיטבית. עכשיו ניתן  להשתמש בקרם גוף ללחות או בקרם ממצק והחומרים הפעילים יספגו באופן מקסימלי. לאלו האוהבות להשתמש בחומרי שיזוף ביתי (שימו לב שהם מאושרים ע"י משרד הבריאות) - העור שהוחלק ע"י הפילינג, יקבל את הגוון באופן מיטבי, יראה זוהר פי כמה והשיזוף המתקבל יהיה אחיד, עמיד, ללא קילופי עור או קשקשי יובש וללא דהיית גוון מוקדמת."

 

"לסיכום, בין אם את מחליטה לאמץ את המראה השזוף ובין אם לא, בימים הקרים כדאי להכין היטב את עור הגוף, ולאמץ שגרה שבועית של רחצה עם פילינג גוף שיעניק לך את המראה הזוהר גם בחורף."  

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה