תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שישי, 12 ביוני 2020

מגזין it -הגר טהר לב הוא פלטפורמה המציעה תוכן מקורי איכותי וחדשני. מגזין עצמאי, העוסק באופנה על כל היבטיה, מאת: שרית יוכפז


תיאור: תמונה שמכילה חלון, אדם, מקורה, אישה

התיאור נוצר באופן אוטומטי


מגזין It / הגר טהר לב

מגזין it הוא פלטפורמה המציעה תוכן מקורי איכותי וחדשני. מגזין עצמאי, העוסק באופנה על כל היבטיה, כראי למגמות תרבותיות, וככלי בעל השפעה על קהילה וחברה. המגזין פונה לקהל של חובבי וחובבות אופנה, ומציע חוויה חדשנית, צבעונית, טרנדית, ומעוצבת. המגזין הינו פלטפורמה ליוצרים, סיפורים, ודמויות מתעשיית האופנה המקומית והבינלאומית.במגזין תמצאו סקירת קולקציות, סקירת שבועות אופנה, בתי אופנה, 
אירועים, ותצוגות. הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם האופנה, כתבות על דמויות נבחרות, מעצבים, צלמים, סטייליסטים, מאפרים/ות, אופנת רחוב, טרנדים, עיצוב ואומנות, תרבות, כתבות השראה, ומדור ׳ביוטי’ מקיף בתחום עיצוב השיער, איפור וטיפוח.

הגר טהר לב (41), בעלת מגזין it והעורכת הראשית, בעלת תואר ראשון במדעי החברה, עוסקת בתקשורת אופנה כעשור, ניהלה בלוג אופנה עצמאי וכתבה במגזינים השונים. התשוקה לאופנה, והחיפוש אחר פלטפורמה שתדבר לאוהבי אופנה כמוה, הביא אותה להקים את מגזין it.


איזה כיף, קצת חומר לנשמה. רק שהפעם הוא מועבר במגזין פיזי ולא באיזה אתר/אפליקציה או כל מגזין וירטואלי אחר. כזה שאפשר להרגיש את הדפים וממש לחוש בהשראה שמתקבלת מתוכן מוקפד, איכותי ומעניין!

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה