תרגום לשפות

אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2018
(57)
-
▼
אוקטובר
(7)
- מוצרי ד"ר דבור משלבים בין טכנולוגיה מודרנית לסודות...
- קולקציית FIVE US אופנה ישראלית לסתיו חורף 2019 ...
- רשת I-OPTIC גאה להציג: הקמפיין שעושה מהפכה בתחום ...
- סערה בשערה! המותג Tape It עושה מהפך בתחום ה Hair S...
- D MEN 3 סדרת מוצרי טיפוח ועיצוב שיער לגבר.של .מו...
- סדרת הטיפוח Hydro Boost® מבית ניוטרוג'ינה, זוכת פר...
- סדרה חדשה לגברים: ג'אסט פור מן- ערכת צבעי שיער...
-
▼
אוקטובר
(7)
רשומות פופולריות
-
ORIGINAL PENGUIN חברת Munsingwear הקומה בשנת 1955 במיניאפוליס לאחר שהשיקה חולצת גולף בשם an Original Penguin אשר הייתה להצל...
-
קיץ ב - Mia Inspiration Mia Inspiration משיקה את קולקציית הקיץ, קולקציה איכותית המאופיינת בצבעי בסיס מונוכרומטיים בגווני –...
-
השקת הספר: "לעצב את החלום" סיפורה של נערה בת 15 מרמלה שהפכה במו ידיה, בניגוד לכל הסיכויים, לאייקון הוליוודי צילום...
-
הייתי במסיבת עיתונאים אירגנה אתי סנגור יח"צ גילוי נאות-האירוע התקיים בפ"ת -בדאון טאון . המגוון יפה שיק ואיכותי. אהבנו.. Tre...
-
צילם: דורון ברסקי נבחרת הפרזנטורים החדשה של קסטרו נפגשה לראשונה לצילומי הקמפיין הראשון של בית האופנה קסטרו המוקדש לקולקציית הג'ינ...
-
רנואר משיקים: השמלה - הפריט המנצח לקיץ 2013 : קולקציית שמלות ערב, פרום ויומיום - רנואר משיקה קולקציית שמלות מעוצבת לקיץ, בסיפור אופנתי...
-
מימין: שרון מרוז שרית יוכפז ויניב מקפה צבי -במתחם אורוות הסוהו. אורוות האמנים הסוהו החדש של פרדס- חנה כרכור פרדס חנה כרכור נ...
-
כמה נקודות שכדאי מאוד לדעת על בדיקת נקודות חן סרטן העור היא מחלה שכיחה בישראל, בה קרינת השמש החזקה מהווה את אחד הגורמים העיקרי...
-
למיכל מונקה.יש מותג שנקרא:" רויאל ג’יפסי." שהקימה בשנת 2011 . מיכל מונקה אופנאית יזמית ישראלית וסופרת-יפיפיה . ...
-
Desheli קוסמטיקה חדשנית וטבעית המיוצרת על בסיס תאי גזע ממקור צמחי, מומלץ. הגעתי למרכז דישלי בבנין u.m i -בראשון לציון .מ...


יום שני, 15 באוקטובר 2018
רשת I-OPTIC גאה להציג: הקמפיין שעושה מהפכה בתחום פרסום האופטיקה. מאת: שרית יוכפז
רשת האופטיקה המובילה I-OPTIC ידועה בקולקציות משקפיים יפהפיים וייחודיים. רשת האופטיקה החדשנית
מציגה שוב ושוב מסגרות משקפי שמש בסטדנרט פורץ גבולות, המתכתב עם הטרנדים החזקים
בעולם יחד עם שמירה על קו ייחודי ושיקי, הפונה למכנה משותף רחב ולאנשים שמעדיפים
את משקפי השמש שלהם מעוצבים ומלאי סטייל.
העונה I-OPTIC לקחה את הנועזות והחדשנות צעד אחד קדימה ויצאה מהמסגרת (של המשקפיים
ובכלל). בהתאם ל-"אמנת הגיוון בפרסום" שנהגתה על-ידי נשיא המדינה רובי
ריבלין בשנה שעברה, החליטה הרשת לצלם קמפיין בולט ובועט המתרגם את הסלוגן של המותג
SEE THE DIFFERENCE בצורה ישירה, מדויקת,
בועטת וחסרת רגשות אשם.
הקמפיין עושה שימוש באנשים אנונימיים מכל קשת
החברה הישראלית: דתיים, חרדים, ערבים, נשים, גברים ועוד ובשגרת היום יום שלהם. כל
אחת מהדמויות בקמפיין צולמה בנוף ובלוקיישן הטבעי שלהן המייחד אותה ואת אופייה ויחד
יוצרות הדמויות כולן תחושת הזדהות וסולידריות שהן חגיגת כור ההיתוך הישראלי.
הקמפיין הוא ישראלי בהווייתו, אך מצליח להשתלב
בצורה מושלמת עם דגמי משקפי השמש בעלי הנופך הבינלאומי ולהראות כיצד אופנה, סטייל
וכמובן מותג איכותי, משתלבים היטב עם כל בני האדם באשר הם, ללא הבדלי גזע, מין
ולאום.
צילום: עופר חג'יוב
ניתן
להשיג:
סניף
קניון איילון- קניון איילון. סניף רמת גן-שד' אבא הלל 2 (מגדל משה אביב), רמת
גן. סניף ירמיהו- רח' ירמיהו 33 ת"א. סניף תל אביב -גינדי TLV. סניף רמת אביב-קניון
רמת אביב- אופטיק דורון קומה 1. IOPTIC CONCEPT קומה 2. סניף הרצליה- שד' אבא אבן 10 (מגדלי אקרשטיין). סניף פתח תקווה-הקניון
הגדול פתח תקווה. סניף ראשל"צ- קניון ראשונים. סניף ראשל"צ-קניון
הזהב.
אינסטגרם: IOPTIC
טלפון: 1-700-555-112
פייסבוק: I-optic
מומלץ. מתאים לכל אחד ואחת.ומשקפיים זה מצרך יפה ובריאותי.בכל גיל מין ולאום.
מאת: שרית יוכפז
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה