תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שבת, 1 ביולי 2017

סופר-פארם מזמינה אותך לביוטי סיטי 2017- בואי לחגוג כל מה שיפה בלהיות אישה 4-7.7.2017, בביתן 1, גני התערוכה, ת"א. מאת: שרית יוכפז



סופר-פארם מזמינה אותך לביוטי סיטי 2017- בואי לחגוג כל מה שיפה בלהיות אישה  
4-7.7.2017, בביתן 1, גני התערוכה, ת"א.

לצד החידושים של מותגי היופי שיוצגו בחנות הפופ הגדולה והיפה בעולם מציע ביוטי סיטי עולם תוכן עשיר:
תצוגות אופנה ייחודיות של דודו בר אור ושל ענבל דרור - שתי מעצבות ישראליות מובילות בעולם, הרצאות ופאנלים במגוון נושאים בהשתתפות ריטה, נועה תישבי, מירי מסיקה, מיה דגן, קורין גדעון, לוסי האריש, רות קוליאן, זהבה גלאון, איילה חסון, סנדרה רינגלר, לינור אברג'יל, אורנה דץ, פאולה רוזנברג, שלי גפני ועוד... 


סופר-פארם תקיים זו השנה ה-11 את ביוטי סיטי 2017. ביוטי סיטי משלב בין חוויית קנייה ייחודית  לבין תוכן מרתק– ביתן 1 בגני התערוכה הופך להיכל יופי, חנות פופ אפ הבנויה מביתנים מעוצבים ומושקעים במיוחד, בהם מציגים כל מותגי היופי את החידושים וכן מבצעים אטרקטיביים.
על הניהול האומנותי של ביוטי סיטי מופקד מוטי רייף ועל הבמה יוצגו תצוגות אופנה בלעדיות של שתי מעצבות אופנה ישראליות בעלות קריירה בינלאומית:

דודו בר אור, המעצבת המצליחה בארץ ובעולם, תחשוף לראשונה את קולקציית החורף החדשה לשנת 2018 באירוע פתיחת ביוטי סיטי (למוזמנים בלבד) ובכל אחד מימי האירוע – כך שלראשונה יוכל הקהל הרחב לצפות בתצוגה של דודו בר אור.
גם המעצבת הישראלית ענבל דרור, מעצבת שמלות הכלה והערב הישראלית המצליחה בעולם, שהלבישה את ביונסה, לארה טראמפ, בר רפאלי, ריטה ועוד, תשיק לראשונה קו אופנה לנשים בביוטי סיטי.

עוד על בימת ביוטי ביטי תצוגת אופנה ראשונה מסוגה בה יצעדו על המסלול נשים בגילאי 50+, הכרזה על הזוכה באקדמיה לביוטריות של סופר-פארם, תצוגה בהשראת פרחים ועוד. 

בביוטי סיטי 2017 יוכלו ליהנות מסדנאות איפור שיועברו על ידי מנהלי ההדרכה של המותגים המובילים: קלרינס, לנקום, קליניק, אסתי לאודר, פופה, ג'ייד, ורבלון. הסדנאות מותנות בהרשמה, יימשכו כ-45 דקות ויאפשרו למשתתפות ללמוד את סודות האיפור והטיפוח. מותנה בהרשמה מראש beautycity.co.il

בנוסף, בחדר ההרצאות בקומה השנייה של ביתן 1 ייערכו משעות הצהרים הרצאות ופאנלים בהשתתפות נשים מובילות ומעוררות השראה במגוון תחומים. מוטי רייפ פוגש לשיחה אחד על אחת את ריטה, נועה תשבי ומירי מסיקה, פאולה רוזנברג חושפת את סודות התזונה, סנדרה רינגלר ומיטל ברונר נותנות טיפים מועילים על סטייל ועוד ועוד (פירוט בהמשך) מומלץ רישום מראש להרצאות באתר www.beautycity.co.il


גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר-פארם: "ביוטי סיטי הוא בראש ובראשונה אירוע חווייתי. למשך כמה שעות, מוזמנת כל אישה לזנוח את דאגות היומיום ולהיכנס לעיר הקסומה, בה האישה במרכז".

פאנלים והרצאות
לצד תצוגות האופנה המרהיבות, המבקרים יוכלו ליהנות גם מהרצאות מעשירות ומפאנלים במגוון נושאים מדמויות מובילות ומעוררות השראה:

  • נועה תישבי ומוטי רייפ: שיחה אינטימית, אחת על אחד, בין נועה תישבי למוטי רייפ, על כל מה שרואים מבחוץ, על מה שמרגישים מבפנים, על בטחון עצמי והדרך לקבלה עצמית.

  • ריטה ומוטי רייפ: אחת על אחד בשיחה אישית ואינטימית על הקריירה, נשיות ומה שבניהם.

  • מירי מסיקה ומוטי רייפ: שיחה אינטימית, אחת על אחד, בין מירי מסיקה למוטי רייפ, על קריירה זוגיות משפחה.

  • המתכון לחיים מאושרים: להיות מאושרת זו דרך חיים! האושר מצוי בדברים הקטנים ומתחלק למספר נושאים מרכזיים ויום יומיים. מוטי רייפ ביחד עם נועה תישבי, דליה מזור ואורנה דץ משוחחים על המתכון הנכון לחיים מאושרים ומלאים.

  • לא מתנצלת: לוסי אהריש, עיתונאית ואשת תקשורת מזמינה אתכם למפגש כנה ופתוח על המציאות היומיומית של כולנו. בהרצאתה מספרת אהריש על התמודדותה עם היותה אישה, עצמאית, מוסלמית, ישראלית, מדימונה, לצד הגשמתה המקצועית כעיתונאית ומגישת חדשות - באחד מאזורי הקרב המרכזיים במזרח התיכון. מה קרה בניסיון הפיגוע שעברה יחד עם משפחתה במחסומים בחזרה לישראל בגיל 5; מדוע התלבטה 27 שנים לאחר מכן, האם לקבל את הכבוד להדליק משואה ביום העצמאות האחרון של ישראל; איך זה לחגוג חגים יהודים לצד חגים מוסלמים; מה זה אומר להיות אישה עצמאית לא נשואה בציבור הישראלי ערבי; כיצד ניתן לשמור על ניטרליות כעיתונאית כאשר סופגים אש מכל הצדדים כל הזמן; והאם יש פתרון למסלול ההרג המהיר שצובר תאוצה במזרח התיכון ובעולם. לוסי אהריש דורגה באתר BUZZFEED במקום השלישי כאשה ישראלית יוצאת דופן שכל אחד חייב להכיר, אחרי גולדה מאיר וחנה סנש.

  • לחלומות אין גיל: הרצאה בה תשתף אתכן ורד ספיבק בדרך שלה להגשמת חלומותיה. בלי לוותר, להמשיך לשאוף מעלה ועל הקשיים שבדרך. בתקווה להעשיר אתכן, ולתת השראה לאסוף את האומץ לחלום!!

  • טוטאל לוק: שלי גפני המאפרת הראשית של סופר-פארם בהרצאה על איך משלבים בין איפור לבגדים, איך בוחרים מה מתאים לי ומשפרים את מצב הרוח. איפור הוא לא רק צבע, הוא בטחון עצמי.

  • לבושים להצלחה: מיום ליום עולים הדגש והמודעות לאיך שאנחנו נראים ומתלבשים ונושא הסטיילינג תופס מקום מרכזי יותר בחיינו. אופנות מתחלפות בקצב מטורף, הגוף שלנו משתנה, בני הזוג, מקומות העבודה ואורח החיים. כל אלו משפיעים רבות על האופן בו נכון לנו להתלבש. ניסיונה הרב של סנדרה רינגלר מראה כי מידע נכון על סטיילינג יכול להביא כל אדם למראה שייטיב עמו וידגיש את היתרונות שלו. בהרצאת סטיילינג המשלבת את הקהל, מעניקה רינגלר טיפים לקבלת המראה המוצלח ביותר, לסידור הארון, לשדרוג ההופעה ולקניות נכונות.

  • סיפור חיי: בהרצאתה מגוללת לינור אברג'יל את סיפור חייה המרתק המספר על הכוחות שהייתה צריכה לאזור ועל הדרך הקשה איתה נאלצה להתמודד בעקבות האונס שעברה, כפי שהוצג בסרט הדוקומנטרי, מועמד לפרס האמי, BRAVE MISS WORLD, שנוצר בשיתוף עם ססיליה פק ומוטי רייפ. לינור היא אישה חזקה ביותר שהפכה לדמות נערצת בעיני נשים רבות ומסמלת את המושג "כוח נשי". לינור מרגישה כי שליחותה בחיים האלה יחד עם המעמד לו זכתה בתחרות "מיס עולם" היא לחזק נשים אשר עברו חיים לא קלים. לינור "מאירה" להם את הדרך בכוחה האדיר ומחזקת אותן.


ארבעת המפתחות לשינוי בריאותי אמיתי: פאולה רוזנברג, מומחית לרפואה טבעית, מטפלת, מנחה את התכנית "בוקר בריא" בערוץ 2, בהרצאה על התובנות האישיות והמקצועיות שצברה לאורך שנות הפעילות שלה בתחום הבריאות. מהם העקרונות הבסיסיים שמאפשרים תזונה טובה ואורח חיים איכותי מבלי להיגרר לטרנדים רגעיים? איך לזהות את המזון האיכותי ולהימנע מאוכל מזויף? כיצד להקשיב לאותות שהגוף שולח אלינו? איך מתחזקים את מערכות הגוף במצב מצוין? מהן הדרכים לשיקום מצבי חוסר איזון פיסי? מהן הדרכים המוכחות המאפשרות התמדה לטווח הארוך ביותר? איך מיישמים את כל זה בעולם השפע התובעני בו אנו חיים? בגיבוי המחקרים הכי עדכניים, משולבים בעצות פרקטיות ומתכונים.

  • תזונת אנטי אייג'ינג- האם אפשר להאריך את תוחלת החיים? פאולה רוזנברג, מומחית לרפואה טבעית, מטפלת, מנחה את התכנית "בוקר בריא" בערוץ 2, בהרצאה על שיטות תזונה מוכחות מחקרית לגרום לתאים להישאר צעירים לשנים ארוכות יותר, כולל תפריטים ודוגמאות. כל הסודות התזונתיים להאטת תהליכי ההזדקנות. מהם העקרונות הבסיסיים לתזונה המעכבת תהליכי הזדקנות? מה הכי חשוב שיהיה בבית ואיך לצרוך. מה זה סופר פוד ואיך נדע מהם המאכלים העוצמתיים ביותר שיסלקו את הרדיקלים החופשיים המזיקים? איך לשמור על המוח ועל הלב צעירים לשנים ארוכות? כל הדרכים הטבעיות לשמירה על האיברים החשובים ביותר.  מהם המזונות שיסייעו לתחזק את המכונה המופלאה שלנו ברמה הכי גבוהה, לשנים ארוכות וטובות? האם יש דרך למנוע איבוד הזיכרון ומחלות כמו אלצהיימר ודמנציה? מהי התזונה לשמירה על כלי הדם ועל הלב?

  • כותבת ומוחקת אהבה: המרצה והסופרת ענת לב-אדלר מאמינה שזוגיות צריך לבשל על אש קטנה ולבחוש כל הזמן כמו ריבה, אחרת זה נשרף. בהרצאתה היא משתפת במסע לשימור הזוגיות והתשוקה גם אחרי שנים ארוכות.

  • בדיוק כמו שאת: שרון גוטליב- מרצה ומאמנת, בעלת 25 שנות ניסיון במדיה ובתחום הביוטי, מדריכה ראשית "אסתי לאודר" ישראל, בהרצאה שתסביר כיצד לייצר תדמית מנצחת ע"י צבע ורושם ראשוני איכותי וחיובי. טיפים בשפת גוף ושימוש נכון בצבע. כל זה מתובל בסיפורים אישיים משעשעים של "סופר וומן מודרנית", על אימהות ,ילדים וקריירה, ובעיקר, כל הסודות והטיפים להראות ולהרגיש הכי טוב שלך!



  • צחוק עושה טוב לעור הפנים: שיחה בין נשים מצחיקות- מיה דגן, קורין גדעון ונועה תישבי, על איך לא לקחת את החיים יותר מדי ברצינות.

  • פאנל מובילות ברשת: שיחה בין כוכבות הרשת- ירדן הראל, דנה זרמון ומור סילבר על אופנה באינטרנט, חשבונות האינסטגרם השווים והרווחיים ביותר, הפיכת בלוג לקריירה והרכישות השוות באינטרנט.

  • איך לצרוך תקשורת: איילה חסון, עיתונאית ישראלית מוכרת, אשת תקשורת ומגישת מהדורת "שישי" בערוץ 10, בהרצאה כנה על התקשורת הישראלית ועל כיצד עלינו לצרוך תכנים תוך חשיבה וביקורת.

  • סטיילינג אישי-עשי זאת בעצמך: הסטייליסטית המובילה מיטל ברונר מעניקה טיפים, עצות והכוונה בכל הנוגע לסטיילינג היומיומי של כל אחת ואחת מאיתנו.

  • ישראלה היום: שיחה אינטימית בין שלוש נשים ישראליות חזקות ומובילות, העיתונאית ואשת התקשורת- לוסי אהריש, פעילה חברתית, חברת הכנסת ויושבת ראש מפלגת מרצ- זהבה גלאון וראש ומייסדת מפלגת "ובזכותן" - רות קוליאן.

  • הדרך לגבות מושלמות: כהנת עיצוב וסידור הגבות עם ניסיון של 15 שנים דורית גבות (חלפון) מגיעה לדבר על הטרנד הלוהט של הקיץ – גבות והמוצרים הרבים המוצעים לעיצוב הגבות.


תצוגות אופנה על בימת הביוטי סיטי

במהלך ימי האירוע יתקיימו על הבמה תצוגות אופנה בניצוחו של המפיק האומנותי מוטי רייפ, אשר נוצרו בהשראת נשים, אופנה, יופי ומותגי הקוסמטיקה המשתתפים באירוע:
חשיפת הקולקציה של דודו בר אור: המעצבת הישראלית שכובשת את עולם האופנה הבינלאומי. דודו השיקה את המותג בבעלותה לפני שנים אחדות וכבר הספיקה לזכות בסיקור של המגזינים הנחשבים, להילבש על ידי בלוגריות אופנה ולהימכר בבוטיקים היוקרתיים בעולם. דודו תציג בבלעדיות את קולקציית החורף 2017-18 בביוטי סיטי הקרוב. (יום שלישי 4 ביולי בשעה 10:30, תצוגת הבכורה סגורה לתקשורת, מוזמנים ולקוחות נבחרים. לקהל הרחב יום רביעי 5.7 בשעה 16:30, יום חמישי 6.7 בשעה 16:30, יום שישי 7.7 בשעה 11:00)

תצוגת האופנה של ענבל דרור: המעצבת הישראלית המצליחה לשמלות כלה וערב שסללה את הצלחתה גם בעולם ומלבישה דמויות אייקוניות ישראליות ובינלאומיות ביניהן הזמרת ביונסה, לארה טראמפ, בר רפאלי, ריטה ועוד תשיק לראשונה בביוטי סיטי קו אופנה לנשים. הקולקציה תציג מגוון פריטי אופנה: שמלות, חצאיות, חולצות, מכנסיים, חליפות וז'קטים המאפשרים לכל אחת להרכיב מראה ייחודי לה. שילוב בין קו אלגנטי-יוקרתי לבן פשטות אורבנית ובדים ייחודיים. (יום רביעי 5 ביולי בשעה 10:00, תצוגת הבכורה סגורה לתקשורת, מוזמנים ולקוחות נבחרים. לקהל הרחב יום רביעי 5.7 בשעה 20:30, יום חמישי 6.7 בשעה 14:30, יום שישי 7.7 בשעה 12:30)

תצוגה "ליופי אין גיל": תצוגת אופנה ראשונה מסוגה בה יצעדו על המסלול נשים בגילאים 50 ומעלה. עולם האופנה משתנה ואינו מציג עוד מודל יופי יחיד ובלתי מושג. נשים כובשות ומלאות בטחון יצעדו על מסלול הביוטי סיטי בתצוגה מיוחדת. (יום חמישי 6.7 בשעה 10:30, יום שישי 7.7 14:00)

תצוגת פרחים: תמציות פרחים וצמחים הם חומר הגלם בייצור מוצרי הקוסמטיקה ובשמים. בתצוגת אופנה מיוחדת לביוטי סיטי 2017, יוצגו דגמים במגוון טקסטורות והדפסים- מחווה לפרחים. (יום שלישי 4.7 בשעה 12:30 ו- 16:30, יום רביעי 5.7 12:30 ו-18:30, יום חמישי 6.7 12:30 ו-18:30)
תצוגת שיער: מופע שיער שיציג מראות שיער טרנדיים כיצירות אומנות בניצוחו של מעצב השיער אבי מלכה. (יום שלישי 4.7 21:00, יום שישי 7.7 בשעה 15:30).
\
תצוגת טרנדים באיפור: תצוגת מיוחדת המשלבת איפור ואופנה בהשתתפות שלי גפני, מאפרת סופר-פארם. מראות האיפור לקיץ פוגשים את הלוקים הטרנדיים באופנת 2017 בתצוגת אופנה ייחודיות. (יום שלישי 4.7 בשעה 14:30, יום רביעי 5.7 בשעה 14:30, יום חמישי 6.7 בשעה 20:30).

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


ביוטי סיטי 2017, ימים 4/7-7/7 שלישי עד שישי

שעות:  12:00-23:00, ו': 12:00-17:00, ביתן 1 גני התערוכה, ת"א


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה