תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 15 במרץ 2017

היום בצהריים התקיימה במסגרת שבוע האופנה גינדי TLV תצוגת האופנה designers upcoming של מפעל הפיס בהשתתפות מעצבים: ותצוגת אופנה של אוה לוקשי מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


  •           שבוע  גדוש בתצוגות אופנה יפות.
    אלישע אברז'יל
    דפנה פילוסוף, נועה גור ונוי גוז עם המותג TRES
    הילי יעקבי וארי שוסטרוביץ' עם המותג HILI ARI
    טלי קושניר (ט.ק)
    ענת משולם ודור חן עם המותג holyland civilians


    המעצבים שהשתתפו בתצוגה זכו ממפעל הפיס למענק כספי בסך 140 אלף ש"ח להפקת קולקציית הלבשה חדשה ולהצגתה בשבוע האופנה גינדי TLV


    היום בצהריים התקיימה תצוגת האופנה designers upcoming של מפעל הפיס במסגרת שבוע האופנה גינדי TLV. מפעל הפיסתומך במעצבי אופנה ישראלים ומקדם את פרויקט "חממת מפעל הפיס לאופנה", זו השנה השנייה ברציפות. במסגרת הפרויקט, מפעל הפיס הזמין מעצבי אופנה להגיש הצעות לעיצוב קולקציית הלבשה חדשה, הכוללת לפחות 10 מערכות לבוש.
    ועדה אמנותית מקצועית שהתמנתה על ידי מפעל הפיס התכנסה ובחנה את ההצעות שהוגשו. חברי הועדה האמנותית היו: דורין פרנקפורט, מאיה נגרי, ששון קדם, שחר אטואן, מוטי רייף, מיכל צ'יטיאט ודוד עדיקא.

    מבין ההצעות שהוגשו הועדה האמנותית בחרה 6 מעצבי אופנה שזכו למענק בסך של 140 אלף ₪ לעיצוב והפקת קולקציית הלבשה חדשה. בנוסף, המעצבים שנבחרו זכו ללווי מקצועי ועסקי על-פי צרכיהם. הקולקציות החדשות הוצגו בשבוע האופנה גינדי TLV.

    6 המעצבים שנבחרו הם: סבינה מויאל מוסייב; אלישע אברז'יל; דפנה פילוסוף, נועה גור ונוי גוז עם המותג TRES; הילי יעקבי וארי שוסטרוביץ' עם המותג HILI ARI; טלי קושניר (ט.ק); ענת משולם ודור חן עם המותג holyland civilians.

    הפרויקט נחשב להצלחה גדולה וחלק מהמעצבים שזכו בשנה הראשונה אף הוזמנו להציג בתערוכות מובילות בחו"ל. הזוכים בשנה שעברה הם: הד מיינר, אלירן נרגסי, רותם וניר גואטה למותגHannah , גל שנפלד למותגMews , אסף ריב, יען לוי ותמר לויט למותג Muslin Brothers, נדב רוזנברג למותג Northern Star  ורחל כהן למותג  CommonRaven.

    דולין מלניק, מנהלת אגף התרבות והאמנות במפעל הפיס: “פרויקט האופנה של מפעל הפיס מעניק למעצבי אופנה רשת בטחון כלכלית ראשונית והכוונה מקצועית של טובי המעצבים בארץ. תמיכה כספית בהפקת קולקציה זה רק שלב ראשון ובסיסי במהלך כולו. המטרה העיקרית היא להנחות את המעצבים ולסייע להם לבנות מותג משמעותי שיאפשר להם להישאר בתחום ולפרוח. הצלחת הפרויקט בשנה שעברה לימדה כי תמיכת הפיס בשיתוף עם מעצבי אופנה ותיקים עשויה להפוך את צעדיהם הראשונים של מעצבי אופנה בישראל לצעדים בטוחים ויציבים ועם זאת יצירתיים ומעוררי השראה ולהשפיע על עולם האופנה בישראל השפעה חיובית ומשמעותית".

    אודות המעצבים והקולקציות שהציגו בשבוע האופנה גינדי TLV :
    אלישע אברג'יל
    אלישע אברג'יל הוא אחד מהמעצבים הנבחרים השנה שזכו במענק להפקת קולקציית הלבשה חדשה ולליווי מקצועי ועסקי בבניית מותג האופנה שלו. ב- 2014 סיים את לימודיו במחלקה לעיצוב אופנה ב"שנקר" ונבחר לאחד מעשרת המעצבים הבולטים בעיתון "הארץ" אשתקד.

    "TOPOS"- הטופוס הינו מוטיב חוזר, טופוגרפיה של קווים המתחקים אחר הגוף הנשי וחוזרים באלמנטים שונים כמו בדפוסים דיגיטליים, בחתכים היוצרים קווי מתאר חדשים לגוף ובחיבורים של חומרים שונים המדגישים את הטיפוגרפיה של הגוף הנשי.

    פרויקט עיצוב אופנה- סבינה
    סבינה מויאל מוסייב היא אחת מהמעצבים הנבחרים השנה שזכו במענק מפעל הפיס להפקת קולקציית הלבשה חדשה ולליווי מקצועי ועסקי בבניית מותג האופנה שלה. מוסייב, בוגרת ללימודי עיצוב אופנה ב"שנקר" והינה דור שלישי לחייטים אשר היגרו מבאקו, אזרבייג'ן, אזור עם מסורת טקסטיל עשירה שהשפיעה רבות על הגישה העיצובית שלה.

    "PAUSE"- השפעת קולקציית הקיץ של 2017 נובעת מהכמיהה ההולכת וגוברת שלנו, בתוך הקצב המסחרר של החיים המודרניים, להאטה. בעיצובי הקולקציה ישנה התחברות לטבע, למקורות, לחומרים גולמיים ולא מעובדים ולטכניקות ידניות.

    פרויקט עיצוב אופנה – TRES
    המותג TRES, נוצר על ידי שלוש בוגרות שנקר: נוי גוז, נועה גור ודפנה פילוסוף אשר נמנות בין המעצבים הנבחרים השנה שזכו במענק מפעל הפיס להפקת קולקציית הלבשה חדשה ולליווי מקצועי ועסקי בבניית מותג האופנה שלהן. ב2014 הקימו השלוש את המותג ובימים אלו עובדות על קולקציה לקראת תצוגת ה- Upcoming Designersשתיערך בשבוע האופנה גינדי תל אביב.

    המותג "TRES"- הוא מותג של נשים שמעצבות עבור נשים. בקולקציות נעשה שימוש של קווים נקיים, גזרות נשיות נינוחות ונטולות מאמץ, בדים טבעיים ואיכותיים והקפדה חסרת פשרות על גימור ותפירה.
    בעזרת המענק של מפעל הפיס, ביכולתן לשפר את איכות גימורי הבגדים, להשקיע באיתור בדים איכותיים שקשה למצוא בארץ ולהגדיל את החשיפה לנשים בארץ ובחו"ל, להרחיב את מעגל הלקוחות ולהגדיל את היקף הייצור כדי לשפר את רווחיו.

    פרויקט עיצוב אופנה דור וענת
    ענת משולם ודור חן נמנים בין המעצבים הנבחרים השנה שזכו במענק מפעל להפקת קולקציית הלבשה חדשה ולליווי מקצועי ועסקי בבניית מותג האופנה שלהם. השניים הקימו יחד את המותג HOLYLAND CIVILIANS וכעת עובדים על הקולקציה שלהם לתצוגת ה- Upcoming Designersשתיערך בשבוע האופנה בגינדי

    "HOLYLAND CIVILIANS "- המותג הושק בשבוע האופנה. הקולקציה, מגדירה ערכים וסגנון מתמשך בו מאמינים השניים, הפריטים נחשקים, לבישים וחסרי מאמץ, רלוונטיים ועל זמניים. HOLYLAND חולקת השפעות מקומיות לצד עיצובים מודרניים ועכשוויים, מעבדת מחדש אלמנטים מתרבות השוליים לפריטים אייקוניים שמתאימים לכל תקופה.

    הילי וארי
    הילי יעקובי וארי שוסטרוביץ', נמנים בין המעצבים הנבחרים השנה שזכו במענק מפעל הפיס להפקת קולקציית הלבשה חדשה ולליווי מקצועי ועסקי בבניית מותג האופנה שלהם. הילי, בוגרת המחלקה לצורפות ואופנה באקדמיה "בצלאל", ארי בוגר בית הספר "מנשר" לאמנות.
    התפיסה העיצובית של המותג נעה בין קלאסיקה לעירוניות קיצונית. מאמינים במערכת יחסים ארוכת טווח עם הפריט אשר באה לידי ביטוי בהכוונה לקולקציה על-זמנית, שימוש בחומרים איכותיים ופריטים בעבודת יד המשולבים לצד גזרות נקיות. קולקציית החורף שלהם עוסקת בהעדר, 
    התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
    בקרו את הילי וארי באתר האינטרנט שלהם: http://www.hiliari.com/

    טלי קושניר
    טלי קושניר היא אחת מהמעצבים הנבחרים השנה שזכו במענק להפקת קולקציית הלבשה חדשה ולליווי מקצועי ועסקי בבניית מותג האופנה שלה. עד לשנת 2015, טלי שימשה כאסיסטנטית של המעצבת דורין פרנקפורט ובעידודה הקימה את המותג הנושא את שמה. קושניר הינה בעלת ארכיון ביתי של לבוש ואופנה ישראלי ששימש ברבות השנים למחקר, להפקות אופנה וקולנוע.

    הקולקציה אותה הציגה בתצוגת ה- Upcoming Designerss נוצרה בהשראת ארכיאולוגיות, מחלוצות התחום: דיים קתלין קיניון ופרופ' דורות'י גארוד ועבודתן החשובה בפלשתינה א'י בתקופת המנדט הבריטי.
     רבים מהבדים בקולקציה עברו תהליכי צביעה ידנית ממרקחות צבע טבעיות אותם רקחה טלי לבדה.
     לפרטים נוספים בקרו את טלי בעמוד הפייסבוק שלה:
    https://www.facebook.com/talikushnirBLUECOLLAR/?pnref=lhc%3Chttps://business.facebook.com/talikushnirBLUECOLLAR/?pnref=lhc

  • סבינה מויאל מוסייב

  • בהיעלמות, בהפרעת סדר.
  • IMG_2358
  • צילום: ולדמן.

 שבוע האופנה גינדי תל אביב 2017: פורטיי, אווה אל קרנש ואלן לוקאש5
  • התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
  •  TLV-,,תצוגת אופנה  של אווה  אל קרנש צילום: שרית יוכפז
  • תצוגת אופנה של אווה לוקשי לנשים מלאות--אהבתי
  • התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
  • מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה