תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום חמישי, 31 במרץ 2016

HELGA REKANATI מכון יופי של הלגה רקנטי מאת: שרית יוכפז –

מרכז טיפולים קוסמטים רפואים.-הלגה רקנטי.בתמונה.





הגעתי למכון הלגה רקנטי בראשון לציון מכון עם ותק ומוניטין של שנים רבות. חדרי טיפולים ומכשור מתקדם ביותר
התנסתי בטיפול יופי   בידי  הקוסמטיקאית אורית אזולאי.המקסימה-עברתי טיפול של ניקוז רעלים.. החדרת לחויות. התעמלות לשריי הפניםלחיזוק ומיצוק הפנים.
מומלץ 
טיפול בחבישות, פיסול מחדש של הגוף -  שיטת טיפול בלעדית. חבישת הגוף בתחבושות מיוחדות, הספוגות במינרלים שהותאמו באופן אישי לאופי הבעיה. המינרלים נספגים בגוף, גורמים לניקוז רעלים ומאפשרים לפסל אותו ולהשיב לו סוגי טיפולים במכון  הלגה רקנטי בראשון לציון: 



מכון Helga מעניק פתרונות אסתטיים מתקדמים לבעיות עור. המכון פועל על פי שיטת Helga, אשר פותחה על ידי הלגה רקנאטי. השיטה שואפת ליצור שינוי אמיתי באיכות חייהם של המטופלים ולהעניק להם ייעוץ שוטף וכלים לשמירה על התוצאות.

תהליכי הטיפול המתקדמים, המבוצעים במכון, משלבים פורמולות בלעדיות, תוספי מזון ושימוש במכשור מתקדם. התהליכים משלבים ידע טיפולי ואסתטימעמיק במגוון תחומים – החל מכימיה ורפואה קוסמטית ועד לרפואה סינית והשפעתן של תרופות על העור. כדי לטפל בשורש הבעיה ולהבטיח פתרון מלא, מורכב כל תהליך מסדרת טיפולים.

עבור כל מטופל במכון נכתבת תכנית טיפול אישית. התכנית נוצרת על סמך אבחון מעמיק וכוללת את כל המידע הנוגע למטופל: סוגי הטיפולים, סוגי החומרים והמכשירים המעורבים בתהליך, תדירות הטיפולים ודו"ח מעקב טיפול מפורט. מנהלת מחלקת הטיפולים של המכון מפקחת, באופן אישי, אחר כל תכניות הטיפול, כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

צוות המטפלים במכון פועל תחת פיקוח רציף של הצוות המקצועי הבכיר. כל המטפלים משתתפים בתכנית הכשרה בת מספר חודשים, במסגרתה הם לומדים את שיטת Helga ומתמחים בטיפול באמצעותה. לאחר מכן,אני עברתי טיפול במכון אצל הקוסמטיקאית אורית אזולאי .


הם לוקחים חלק בהכשרות ובהשתלמויות אישיות שבועיות, כדי להבטיח למידה מתמדת, עדכנות מקצועית ורענון של נהלי ותהליכי העבודה הבלעדיים.

בימים אלה, שוקד צוות הפיתוח של המכון על יצירת קו פורמולות בלעדי, ברוח שיטת Helga. הפורמולות, המבוססות על ניסיון מצטבר בן אלפי טיפולים, יעניקו תוצאות יוצאות דופן לכל סוגי בעיות העור.

https://youtu.be/pBf46yrtih0

פוטו Rejuvenation - מרבית הטיפולים הקיימים כיום בשוק, כוללים עבודה על שכבת העור  החיצונית, לעומת טיפול ייחודי זה החודר לתוך העור בעזרת הבזקי חום, וכך עובד בעומק העור ומכווץ את הרקמה הפנימית. 
הסיבים בשכבה הפנימית של העור עשויים חלבון, וכאשר החלבון בא במגע עם חום, הוא מתפשט וגורם לרקמה הסיבית  להתכווץ (בדיוק כמו חלבון הביצה ששמים על המחבת...). היתרון הוא בכך שאנו עובדים עם מגוון מכשירים הפועלים באורכי גל שונים היוצרים הבדל משמעותי בהשפעה התוך עורית.


BDR -  טיפול אינטנסיבי במכשיר מחטים המבצע מהפך בעור. הטיפול על כל חלקיו (החל מפילינג מיוחד לחידוש העור(, מסדר מחדש את הרשת האלסטית ומהדק את העור, "מאלץ" את העור לחזור לתפקוד תקין ומטשטש צלקות וקמטוטים. הטיפול במחטים נשען על פעולה ייחודית המגרה את העור ויוצרת פציעה מבוקרת על הרקמה. כאשר אנו פוצעים את העור בצורה עדינה ומגרים אותו, הוא נאלץ להתחדש על מנת לחזור לתפקוד נורמלי (בזמן זה מחדירים לעור בעיסוי חומצה היאלורונית ועוד חומרים מתקנים על בסיס פולי סויה). היתרון הגדול בטיפול בכך שהוא יכול לעבוד ישירות על קמטוטים עדינים כולל בעפעף העליון, בעפעף התחתון, ובקמטוטים מעל לשפה העליונה, ורפיון בצדי הלחי.


טיפול עיניים במחטים– מתיחת העור סביב העיניים, כבר אחרי מפגש אחד. טכניקת טיפול המשנה את העור מבפנים, באמצעות החדרת זהב, תמציות קוויאר, תאי גזע וחומר טבעי המדמה את פעילות ההורמונים בגוף (מבוסס על פולי סויה). התוצאה הינה מיצוק העור והעשרתו בלחות, עידוד התחדשות התאים וטשטוש הקמטים. הטיפול במחטים להרמת הגבה בעפעף העליון ולכיווצה, הוא הטיפול היחיד הקיים היום לעפעף העליון מלבד טיפולי בוטוקס. גם העשרת האזור בקרם לחות ובפילינג אינו מסייע לפתרון הבעיה. בטיפול זה, אנו לוקחים רקמה עייפה שאין שום דרך לכווץ אותה מלבד בשיטה זאת. לדוגמא, לאזור הפנים ניתן לעשות פילינג עמוק, אך באזור העפעף העליון לא ניתן לעשות זאת. הטיפול הייחודי מכווץ באופן משמעותי את עודף הרקמה ואת העפעף השמוט, ליצירת מראה עיניים צעיר.

טיפולי צלוליט – טיפול משולב הכולל:
טיפול בגלי רדיו המנצחים את הצלוליט מבפנים - טכניקת הטיפול המתקדמת בעולם לטיפול בצלוליט. באמצעות שימוש במכשיר מתקדם, הפולט גלי חום ישירות לעומק הרקמה, מוזרמת לתוכה אנרגיה, אשר מפרקת את תאי הצלוליט, מלחימה את  הרקמה ומכווצת את תאי השומן.

יעל רונן מטפלת במקום בחבישות ופיסול הגוף

שבירת שרשראות צלוליט
- טכניקת טיפול דמוית אולטרה סאונד, התוקפת את הצלוליט בשלוש רמות – שימוש בחומר פעיל המצעיר את העור באמצעות טיפול בטקסטורה שלו, ניקוז הפסולת שהצטברה בלימפה כתוצאה מהצטברות הצלוליט, וחיזוק השריר באמצעות פולסים.

טיפול בחבישות, פיסול מחדש של הגוף - שיטת טיפול בלעדית. חבישת הגוף בתחבושות מיוחדות, הספוגות במינרלים שהותאמו באופן אישי לאופי הבעיה. המינרלים נספגים בגוף, גורמים לניקוז רעלים ומאפשרים לפסל אותו ולהשיב לו את צורתו המקורית.
טיפול הצרת הקפים

כל הטיפולים הנ"ל מוצעים כטיפול הכרות מלא, המאפשר ללקוח להכיר ולהתרשם ממידת האפקטיביות של הטיפול כבר אחרי מפגש אחד. מחיר טיפול ההכרות – 360 ₪ בלבד

מומלץ בחום בן גוריון 4 ראשון לציון טל:9645111

מומלץ  מאת: שרית יוכפז
מאת:שרית יוכפז עורכת ראשית.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה