תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2015
(122)
-
▼
אוקטובר
(10)
- 2015/16 המעצבים גדעון וקארן אוברזון חשפו את קולקצי...
- מיתוסים על טיפוח שאפשר לנפץ.מצרפת מיתוסים על טיפו...
- מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER במבצע על מוצרי סדרת ...
- קרם מייקאפ cc מבית סבוקלם.מומלץ מאת: שרית יוכפז
- NAUTICA נשים קולקציית חורף 2015/16 מאת:שרית יוכפז
- המעצבת רימה רומנו עולה למסלול בשבוע האופנה של גינד...
- בשבוע האופנה גינדי תל אביב התקיימה היום תצוגת האופ...
- רשת "לאפייט" Lafayette Italy מארחת את נבחרת מעצבי...
- יונידרס 9-6 גאים להציג: ליין משותף עם הסטייליסטית ...
- Laline רשת לטיפוח הגוף והנפש נרתמת להעלא ת המודעו...
-
▼
אוקטובר
(10)
רשומות פופולריות
-
מיכל נגרין חוגגת בחנות האונליין ובחנויות הרשת את אירועי מכירות האונליין BLACK FRIDAY ו- CYBER MONDAY עם מגוון מבצעים והטבות בלעד...
-
MUZA – בוטיק האופנה חוגג 30 שנה Muza הוקמה ע״י דורית ספיר רכטמן במטרה להציע פריטי לבוש ייחודיים בעיצוב אישי, וזאת לצד פריטים ייחודי...
-
קריסטלן -בי הינו מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה . אופנת העילית של התיקים והנעליים. הרשת מתרכזת בייצור נעליים ותיקי עור.-מומלץ. ...
-
Choose your own number מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM במהלך חדשני – חלוקת קולקציית החזיות לחמש גזרות הממוספרות מ1-5 כדי להק...
-
לוריאל ישראל למען הקהילה: משיקה סלון טיפוח ויופי בעמותת "אהל-שרה", בבני-ברק לנשים בעלות מוגבלות שכלית התפתחותית במסגרת ת...
-
רשת שילב משיקה: קולקציית האופנה החדשה לקיץ 2017 קולקציית הקיץ עוצבה בהשראת חיי היום יום של ההורים והתינוקות בישראל, ...
-
במסיבת עיתונאים עם קובי ברוך. קובי ברוך- המרכז לקוסמטיקה קלינית KB PURE מרחיב את ליין המוצרים הקוסמטים בישראל ומציג 11 מוצרים ...
-
לרגל יום האשה - הבינלאומי רציתי לעבור מהפך שינוי להתפנק. בעלי החברה אשר גלאי,צורי לוזון מייסדי החברה והמנכל"ים ...
-
רנואר פותחת את עונת סתיו-חורף 2013-2014 בתצוגת אופנה ראשונה לעונה שבפתח הקולקציה שואבת את השראתה מההשפעות התרבותיות של שנות התשעים,...
-
ליידי קומפורט המייצרת ומשווקת נעלי נוחות קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק נעלי NATURALIZER בישראל ליידי ...
יום חמישי, 22 באוקטובר 2015
המעצבת רימה רומנו עולה למסלול בשבוע האופנה של גינדי עם קולקציית חורף 2016-17 בחסות מותג האיפור המוביל MAC ומוכיחה שוב שפריטים בצבעי בייסיק יכולים לגנוב כל הצגה.מאת: שרית יוכפז
I WANT YOU TO TOUCH MY REALITY
RIMMAROMANO WINTER 2016-17
TLV GINDI FASHION WEEK
אדמה - קרקע –
יציבות – מציאות
המעצבת רימה רומנו עולה למסלול בשבוע האופנה של גינדי
עם קולקציית חורף 2016-17 בחסות מותג האיפור המוביל MAC ומוכיחה שוב שפריטים בצבעי
בייסיק יכולים לגנוב כל הצגה.
רימה רומנו מנצלת את הבמה להעביר מסר פילוסופי "אני
מאמינה שאישה שמתייחסת לעצמה צריכה להקפיד גם בחיי היום יום והשגרה להתלבש בצורה
מוקפדת ,להתאפר, להשים לפרטים הקטנים לפני שהיא יוצאת מהבית בבוקר"
רימה מתייחסת לעצמה וללקוחותיה כאישה שממלאת את חובתה כאישה,ולכן רימה רומנו
מעבירה את המסר בדיסוננס קיצוני, ועל הבמה
תראו את הדוגמניות עם שקיות ניילון שבהם מוצרי צריכה בסיסיים מהסופר כנגד בגדים
ברמת ביצוע בינלאומית מבחינת גזרה ומבחינה טכנית״.
השקיות ניילון הינם המחשה למציאות של
כל אחד ואחת מאיתנו, והמטרה של RIMMAROMANO היא להתמזג באותה מציאות .
במקביל להשתתפותה בשבוע האופנה,
המעצבת חנכה החודש את חנות הדגל החדשה ברחוב ירמיהו בתל אביב
ביום
רביעי עולה רימה רומנו על המסלול בפעם השנייה, הפעם בתור מעצבת מן השורה, אך כזו
שממשיכה להתעקש על מסלול משלה. אחרי שבשנה שעברה זכתה רומנו במקום הראשון בתחרות
ה-UPCOMING DESIGNHES, השנה היא כבר מוכיחה שהמותג שהוקם על ידי הזוג רימה רומנו - ואשת יחסי הציבור ציפי רומנו הגיע
כדי להישאר, ובדרך ייחודית ובלתי מתפשרת. על התצוגה לקחה חסות חברת האיפור
הבינלאומית MAC שחזונה
מתכתב עם חזון המעצבת: אופנה ואיפור איכותי כדרך חיים, כאלמנטים בלתי נפרדים מהיום
יום.
לא
פחות ממאה דגמים נוצרו בקולקציה הנוכחית, כשחמישים דגמים נוספים רואים אור במסגרת
שבוע האופנה. אם בקולקציות הקודמות הציגה רימה פריטים אוונגרדים ורחוקים מהגוף,
הקולקציה לחורף 2016-17 היא רכה ונשית, כזו שמתקרבת לגוף ומנהלת עמו דיאלוג צמוד
יותר. למרות השינוי, הערכים שעומדים בבסיס המותג נותרים כשהיו עוד מהקמתו: תפירה
מוקפדת, גזרות מדויקות ורמת גימור נטולת פשרות, לצד עיצוב מינימליסטי ומדויק שדוגל
בדיטילים שעושים את ההבדל. ״חמישים גוונים של שחור״ הם המתכון להצלחתה של המעצבת,
שמוכיחה שוב ושוב שעם עיצוב נכון - פריטים על טהרת השחור יסרבו להיבלע בארון. אך
העונה - הפתעה - חורגת המעצבת מגבולות השחור-לבן-ניוד, כשעל המסלול יבליחו גם
פריטים בצבע בירקי ויתבלו את הקולקציה היוקרתית בנגיעות של שיק חום־אדום. קולקציה
לנשים הכוללת שמלות, מעילים, מכנסיים רחבים וחולצות יחרכו את המסלול המקומי, עם
צמר, קשמיר, משי, עור וסקובה בגזרות א-סימטריות, בתוספת רוכסנים, בטנות פרומות
וחספוס אלגנטי - לנשים שאוהבות להתלבש גם במציאות היומיומית ולא מתנצלות על סטייל
מוקפד, גם בדרך לסופרמרקט.
העונה
משיקה רימה גם קולקציה ראשונה לתינוקות (ולהורים עם ראש פתוח): אוברולים, מכנסיים,
חולצות, מעילי פוטבול וז׳קטים - כולם בשחור ועם הרבה חוטים פרומים תוך הקפדה על
הגזרה - ממשיכים את הסיפור של המעצבת על בגדים שחיים בהם. הוכחה לכך היא דרך הצגת
הקולקציה על המסלול: הדוגמניות עולות לבמה בנעלי NIKE AIR FORCE האיכותיות כשהן סוחבות שקיות של
סופרמרקט, וכך הן נוגעות במציאות של כולנו ומדגימות איך אופנה גבוהה וחיי יום יום
נפגשים בטבעיות לא מתנצלת.
״המטרה
שלי היא לנטרל את ולגרום לאנשים להיראות קצת אחרת, עם בגדים ברמת ביצוע בינלאומית
מבחינת גזרה ומבחינה טכנית - לנשים שלא מפחדות ממשהו אחר. הבגדים שיעלו על המסלול,
גם של הנשים וגם של התינוקות, הם באותו מוד - יוקרתי, מוקפד וסופר שיקי. השנה
עברתי עם עצמי תהליך, הפכתי לאמא, אני מאוד בטוחה בדרך שלי ועובדת מהבטן. כל אלה
באים לידי ביטוי בקולקציה נטולת פשרות שמיוצרת כולה בארץ״ אומרת רימה רומנו,
שמזמינה את הלקוחות להגיע לחנות הדגל החדשה והמושקעת ברחוב ירמיהו וליהנות מהתאמה
אישית של הפריטים, בהזמנה אישית לכל לקוחה ולקוח. בחנות תוכלו לפגוש גם קולקציית גברים,
שאמנם לא תוצג בשבוע האופנה אך נוכחת בחנות עם סטייל משובח ומהודק למתלבש האורבני,
לצד פריטים נוספים שעוצבו על ידי רומנו: נעלים, סנדלים, נרות בקופסאות ברזל
ממותגות, קופסאות נוי, ספרים, בקבוקי מים ואפילו מוצצים לתינוק, להשלמת הלוק
הכללי.
להשיג בחנות המעצבת – ירמיהו 24 תל אבי
שעות פעילות : א'-ה' בין השעות 10:00-19:00 , ימי ו' – 10:00-15:00 .
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה