תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום חמישי, 29 בינואר 2015

חברת Premier By Dead Sea Premier גאה להשיק את קו המוצרים היוקרתי PREMIER SUPREME מומלץ.מאת: שרית יוכפז


חברת Premier
 By Dead Sea Premier
גאה להשיק את קו המוצרים היוקרתי PREMIER SUPREME


הכולל שתי סדרות מוצרי טיפוח יוקרתיים ואיכותיים המבוססים על האיכויות הנפלאות של חומרי ים המלח,  הטכנולוגיות המתקדמות ביותר , ופורמולות זוכות פרסים בינ"ל מהטובות בעולם.
קו מוצרי היוקרה PREMEIR SUPREME  
כולל 2 סדרות:  
סדרת PREMEIR SUPREME SKIN MINERALS
וסדרת CLEANSING,CLARIFYING & PERFECTING  PREMEIR SUPREME
חברת Premier, החברה המובילה למוצרי ים המלח משנת 1990, עם סדרת מוצרים הכוללת מעל 150 פריטים, המיוצאים לכ-70 מדינות ובינהן: ארה"ב, ספרד, צרפת, איטליה, הולנד, שוויץ, , רוסיה, הונג קונג, סינגפור, יפן, אוסטרליה, דרום אפריקה ועוד.
משיקה קו מוצרי טיפוח יוקרתי עם סדרת ה PREMIER SUPREME . סדרה ייחודית וזוכת פרסים, נקייה מפאראבנים ומחוזקת בפורמולות המכילות חומרים פעילים מים המלח, פוספוליפידים ותאי גזע, הלוכדים את סודות מעיין הנעורים של כדור הארץ.
מוצרי קו מוצרי הטיפוח והניקוי  PREMIER SUPREME מבוססים על תהליך טיהור ייחודי, הממצה את המרכיבים הטובים ביותר לחידוש העור ולבנייה מחודשת של תאי העור, משלבים תרכובת ליפוזומים חדשנית המצליחה להביא את החומרים הפעילים ישירות לתאי העור.




קו מוצרי PREMIER SUPREME כולל שתי סדרות :
סדרת PREMIER SUPREME SKIN MINERALS- סדרת מוצרי טיפוח עור חדשנית ומתקדמת ביותר מבית ים המלח, המציעה 5 מוצרי טיפוח: Magical Mask מסיכת קסם מינרלית, Eye Care קרם עיניים מינרלי, Eye Infusion סרום תמציות מינרלי לעיניים, Age Defying Cream  קרם מינרליו- Facial Infusion סרום ממצק מועשר במינרלים.
וסדרת PREMIER SUPREME CLEANSING,CLARIFYIN & PERFECTING- בעלת יתרונות יוצאי הדופן המושגים הודות לשילוב ייחודי של מינרלים מים המלח וחומרים פעילים שפותחו במעבדות פרמייר ים המלח לאחר מחקר רחב היקף. הסדרה כוללת 6 מוצרי ניקוי: Perfecting Moisture Cream  קרם לחות "פרפקטינג", Cleansing Cream תחליב ניקוי,Clarifying Cream  תרחיץ ניקוי במרקם קרם, Brightening and Pore Clarifying Cleansing Foam מוס ניקוי קרמי, Clarifying Lotion מי פנים ו-Perfecting Peeling Gel  פילינג ג'ל.
פיתוח מוצרי SUPREME מונע מסקרנות תמידית על כוחות האנטי-אייג'ינג שבטבע, הצוות המדעי של חברת פרמייר ים המלח, בילה שבע שנים במסע בו גילה את החידושים הגדולים ביותר בתחום, וכעת מציג תגלית כה ייחודית ויוצאת דופן, המציעה טיפול אנטי-אייג'ינג חסר תקדים.
על מוצרי סדרת  Skin Minerals PREMIER SUPREME:
קולקציית טיפוח העור החדשנית והמתקדמת ביותר מבית פרמייר ים המלח.מוצרים ייחודיים אלה מבוססים על תהליך טיהור סודי, הממצה את המרכיבים הטובים ביותר לחידוש עורך ולבנייה מחודשת של תאי העור, משולב בתרכובת ליפוזומים חדשנית המצליחה להביא את החומרים הפעילים ישירות לתאי העור.
היתרונות המרכזיים של סדרת  Skin Minerals PREMIER SUPREME: רכיבים המטפלים בסימני האנטי אייג'ינג, טיפול בהרמה ומתיחה של העור, מילוי מיידי של  קווי הבעה וקמטוטים. מעניקה מראה עור אחיד. משפרת את ההגנה הטבעית של העור בפני רדיקלים חופשיים ואנטי-אוקסידנטים. מחדשת ומעוררת פעילות תאי העור. מסייעת לגמישות ולמיצוק העור.  מחדשת תאי עור ומסירה תאים מתים. מסייעת להאצת קצב החידוש הטבעי של העור.
היתרונות יוצאי הדופן של סדרת Supreme Skin Minerals מושגים הודות לשילוב ייחודי של מינרלים מים המלח וחומרים פעילים שפותחו במעבדות פרמייר ים המלח.
מוצרי הסדרה Skin Minerals PREMIER SUPREME:
Magical Mask מסיכת קסם מינרלית- נוסחה ייחודית ועשירה המכילה חומרים פעילים מים המלח, ויטמינים ומינרלים. המסכה מטהרת את העור על ידי קליטת עודף שומן והסרת לכלוך הסותם את הנקבוביות. המסכה חושפת גוון עור אחיד ורענן יותר ומעניקה לעור רכות קטיפתית ומראה בריא. בשימוש קבוע יתגלה עור חלק וזוהר יותר.


אופן השימוש: לפני השינה ולאחר ניקוי הפנים, על עור יבש יש למרוח בתנועות מעגליות שכבה נדיבה מהמסכה על עור הפנים, להמתין כ-5 דקות ולהסיר באמצעות הבלוק השחור כשהוא עטוף בממחטת נייר.
את השכבה השומנית שנותרה ניתן להספיג לתוך העור או להסירה באמצעות חלב פנים. לסיום שתפי את פנייך במים חמימים ונגבי בעדינות.
תכולה: 60 מ"ל מחיר: 1,298 ש"ח
Eye Care קרם עיניים מינרלי- פורמולה יוקרתית ואיכותית המסייעת בהמרצת תהליך התחדשות תאי העור ונאבקת בסימני ההזדקנות. מזין את העור העדין של אזור העיניים בנפלאות הטבע והמדע, לעור חלק ובעל מראה צעיר יותר. אזור העיניים העדין נראה ומרגיש בריא יותר, רך וזוהר.
אופן השימוש: לאחר ניקוי אזור העיניים, יש למרוח את הקרם בתנועות מעגליות עד לספיגה.
תכולה: 35 מ"ל מחיר: 1,500 ש"ח
Eye Infusion סרום תמציות מינרלי לעיניים- תערובת ייחודית המכילה שמנים וויטמינים המתאימה במיוחד לעור העדין והרגיש שסביב העיניים. מעניק לחות, מזין את העור ומחדש את חיוניותו. העור נותר חלק, גמיש ומשיי, בעל מראה קורן, רענן, בריא וצעיר.
אופן השימוש: לשימוש כל בוקר וערב ,יש למרוח על עור נקי בין שתיים לחמש טיפות סביב העיניים, בתנועות מעגליות עד לספיגה.
תכולה: 35 מ"ל מחיר: 1,590 ש"ח
Age Defying Cream קרם מינרלי- קרם אנטי אייג'ינג עשיר המשאיר את הגיל מאחור. פורמולה ייחודית להזנה וליחוח העור, לצמצום ההופעה של קמטים וקמטוטים ולמראה עור חלק וזוהר יותר. מועשר במינרלים וויטמינים המותירים את העור קטיפתי ובעל מראה בריא.
אופן השימוש: על עור נקי, יש למרוח בתנועות מעגליות עד לספיגה פעמיים ביום. לתוצאות מיטביות יש להשתמש בקרם בשילוב תמצית הפנים המינרלית.
תכולה: 60 מ"ל מחיר: 1,415 ש"ח
Facial Infusion סרום ממצק מועשר במינרלים- סרום לחות קטיפתי המעניק תחושת נוחות מיידית. מועשר במינרלים המחזקים את שכבת הלחות הטבעית של העור. הפורמולה הייחודית מסייעת בהתחדשות העור ושומרת על תחושת עור מוצק הדוק ומתוח יותר, מאזן ומגן מפני נזקי הסביבה. כל נפלאות הטבע למראה עור צעיר, הסרום מותיר את העור רך, חלק, גמיש ועשיר בלחות בעל מראה זוהר יותר.
אופן השימוש: לשימוש כל בוקר וערב ,יש למרוח על עור נקי בתנועות מעגליות עד לספיגה.
תכולה: 35 מ"ל מחיר: 1,500 ש"ח
מצ"ב נספח על החומרים הפעילים בתרכובת הייחודית של סדרת PREMIER Supreme Skin Minerals.


על סדרת CLEANSING,CARIFYING&PERFECTING  PREMIER SUPREME, סדרת ניקוי וטיהור
היתרונות המרכזיים של סדרת   PREMIER SUPREME CLEANSING,CALRIFYING & PERFECTING: בעלת רכיבים המאפשרים לה להגן על תאי העור ולנקות אותם מרעלים, מאיצה את פעילותם של נוגדי החמצון שבעור ומסייעת לחיזוק הגנת העור, משקמת את תאי העור, מגנה על העור ממתח, מסייעת בחידוש תאי העור והסרת תאים מתים, יוצרת גירוי לחידוש פעילות תאי העור, אפקט הרמה ומתיחה ואפקט אנטי-אייג'ינג.
היתרונות יוצאי הדופן של סדרת  PREMIER SUPREME CLEANSING,CLARIFYING & PERFECTING מושגים הודות לשילוב ייחודי של מינרלים מים המלח וחומרים פעילים שפותחו במעבדות פרמייר ים המלח לאחר מחקר רחב היקף.
תהליך הטיהור הייחודי שפותח בחברת פרמייר ים המלח מביא למיצוי חסר תקדים של כלל היתרונות שבחומרי הגלם המופקים ממנו.
מוצרי הסדרה CLEANSING,CLARIFYING & PERFECTING   PREMIER SUPREME:
Perfecting Moisture Cream קרם לחות "פרפקטינג"- קרם לחות יומיומי במרקם קליל ומשיי, המרכך את העור ומשאיר אותו בתחושה קטיפתית. מכיל שמנים ותמציות צמחים הנספגים במהירות בעור ויוצרים מאגר של לחות , המזינה את העור לאורך היום. הקרם מזין, מלחח ומסייע לצמצום הופעתם של קמטוטים, למראה עור חלק, צעיר וקורן יותר.
אופן השימוש: על עור נקי, יש למרוח פעמיים ביום בתנועות מעגליות עד לספיגה מלאה.
תכולה: 60 מ"ל מחיר: 649 ש"ח
Cleansing Cream תחליב ניקוי- חלב פנים במרקם עשיר לניקוי הפנים, המתאים לכל סוגי העור. לאחר השימוש החלב הפנים העור נותר רך, זוהר ואחיד למראה. המוצר עדין ומתאים גם כדי להסיר איפור עיניים.
אופן השימוש: לעסות בעדינות על עור יבש או לח בתנועות מעגליות. לשטוף באופן יסודי במים חמים, או להסיר באמצעות צמר גפן, יש להשלים את הטיפול בשימוש במי פנים.
תכולה: 250 מ"ל מחיר: 245 ש"ח
Clarifying Cream תרחיץ ניקוי במרקם קרם- תרחיץ עדין המועשר בקרם לחות לניקוי ולמראה עור בריא וקורן. מכיל גרגירי פירות לאפקט פילינג עדין, אינו מייבש, מנקה, ממריץ ומותיר את העור בתחושה רכה ורעננה.
אופן השימוש: לעסות על עור לח בתנועות מעגליות. לשטוף היטב במים חמים.
תכולה: 250 מ"ל מחיר:245 ש"ח
Brightening and Pore Clarifying Cleansing Foam מוס ניקוי קרמי-
מוס קרמי מקציף לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים. הנוסחה בעלת בסיס טבעי של שמנים ומינרלים מים המלח הפועלים לשיפור מראה העור, טיפוחו ושימורו לאורך זמן. מתאים לכל סוגי העור, לעור

נקי, חלק ונעים למגע.
אופן השימוש: לשימוש יום יומי. על עור רטוב מרחי את המוס, עסי בעדינות ולשטוף במים חמימים.
תכולה: 150מ"ל מחיר:299 ש"ח
Perfecting Peeling Gel פילינג ג'ל- פילינג עדין להסרת תאים מתים ולכלוך המצויים על פני העור. הפורמולה הייחודית מסלקת תאי עור מתים, עודפי שומן ומזהמים ומסייעת להגן על עור הפנים. מכילה תערובת חדשנית של רכיבים למראה עור בהיר, אחיד ,זוהר ורענן.
אופן השימוש: לעסות כמות קטנה בעדינות בתנועות מעגליות רכות על עור יבש. להמתין כ-2 דקות ולהמשיך לעסות עד הופעת אפקט הפילינג. לשטוף במים פושרים. יש להימנע משימוש באזור העיניים והצוואר.
תכולה: 60 מ"ל מחיר: 699 ש"ח
Clarifying Lotion מי פנים- מי פנים תחליביים המשלבים חומרים פעילים לניקוי עדין ויסודי של העור. מנקים ביעילות את עור הפנים, מסלקים מזהמים, תאי עור מתים ולכלוך מעור הפנים, מבלי להסיר ממנו את שומניו הטבעיים. העור נותר רך, מוזן ומלוחח בצורה מושלמת.
אופן השימוש: להספיג בכדור צמר גפן או בפד קוסמטי ולעבור על הפנים בתנועות עדינות.
תכולה: 250 מ"ל מחיר:245 ש"ח
מצ"ב נספח על החומרים הפעילים בתרכובת הייחודית של סדרתPREMIER SUPREME CLEANSING CALRIFYING & PERFECTING
מוצרי PREMIER SUPREME אינם מכילים:
-          פראבנים: אנו משתמשים בחומרי שימור טבעיים במקומם, המאפשרים לנו להעניק למוצרינו אורך חיים משמעותי.
-          צבעים מלאכותיים: כל צבעי מוצרינו נובעים מהמרכיבים הטבעיים בהם אנו עושים שימוש.
-          שמנים מינרליים: אנו משתמשים אך ורק בשמנים צמחיים טבעיים.
-          מרכיבים מן החי: תהליכי הייצור של חברת פרמייר ים המלח אינם פוגעים בבעלי חיים.
-          SLS: איננו משתמשים בדטרגנטים קשים. אנו משתמשים במיצוי קוקוס להשגת אפקט הניקוי של העור.
הפרס בו זכתה סדרת PREMIER SUPREME:
" CBA- COSMETIC BUSINESS AWARD”  , אשר הוענק בטקס "האוסקר"  הקוסמטי המתקיים אחת לשנה בלונדון, על חדשנות וייחודיות.

טווח המחירים של מוצרי  PREMIER SUPREME:
Premier Supreme Skin Minerals
Magical Mask מסיכת קסם מינרלית, תכולה: 60 מ"ל מחיר: 1298 ש"ח
Eye Care קרם עיניים מינרלי, תכולה: 35 מ"ל מחיר: 1500 ש"ח
Eye Infusion סרום תמציות מינרלי לעיניים, תכולה: 35 מ"ל מחיר: 1590 ₪
Age Defying Cream קרם מינרלי, תכולה: 60 מ"ל מחיר: 1415 ש"ח
Facial Infusion סרום ממצק מועשר במינרלים, תכולה: 35 מ"ל מחיר: 1500 ש"ח
Premier Supreme Cleansing Clarifying & Perfecting:
Perfecting Moisture Cream קרם לחות "פרפקטינג",תכולה: 60 מ"ל מחיר: 649 ש"ח Cleansing Cream תחליב ניקוי,תכולה: 250 מ"ל מחיר: 245 ש"ח
Clarifying Cream תרחיץ ניקוי במרקם קרם, תכולה: 250 מ"ל מחיר:245 ש"ח
Brightening and Pore Clarifying Cleansing Foam מוס ניקוי קרמי, תכולה: 150מ"ל מחיר:299  ש"ח
Perfecting Peeling Gel פילינג ג'ל, תכולה: 60 מ"ל מחיר: 699 ש"ח
Clarifying Lotion מי פנים, תכולה: 250 מ"ל מחיר:245 ש"ח



                                                              מנכ"ל החברה. צילום: שרית יוכפז

פרמייר הוקמה בשנת 1990 ומהווה חלק מקבוצה המתמחה בקוסמטיקה משנת 1979. סדרת המוצרים כוללת מעל 150 פריטים, המיוצאים לכ-70 מדינות ובינהן: ארה"ב, קנדה, ארגנטינה, צילה, ברזיל, ספרד, צרפת, איטליה, הולנד, גרמניה, שוויץ, אוסטריה,רומניה, בלגיה, רוסיה, הונג קונג, סינגפור, דרום קוריאה, טיוואן, יפן, אוסטרליה, דרום אפריקה ועוד.
מוצרי פרמייר משלימים מגוון ייחודי ומלא של מוצרים באיכות גבוהה לטיפוח העור.
לאחר עשרות שנים של ייצור תכשירים לטיפוח העור על ידי קבוצת מומחים למחלות עור ולקוסמטיקה, בעלי ניסיון וידע רב במרכיבים הייחודיים של ים המלח .פרמייר עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשילוב עם המינרלים המשובחים מים המלח, במטרה לשפר את מצב העור ובריאותו.
בחברת פרמייר ממשיכים באופן תמידי בפעולות מחקר ופיתוח וכלל המוצרים מכילים מרכיבים פעילים וחיוניים.
מוצרים פרמייר מכילים מרכיבים בלעדיים המיוצרים בתהליכים ייחודיים, המשלבים מדע, ידע וטכנולוגיה חדשנית מתקדמת.



ניתן להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ-
ראשון לציון קנייון הזהב, ירושלים בן הלל, אילת פארק הקרח, רמת גן קניון איילון, חיפה גרנד קניון, מדרחוב נתניה ומרכז מבקרים עין בוקק ים המלח.

מומלץ.
יח"צ:הילה ורני רהב.
מסיבת עיתונאים התקיימה- בבינדלה תל אביב
sarit0404@yahoo.com

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה