תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 30 במרץ 2014

הרבלייף גאה להציג: קו מוצרי האלוורה Herbal Aloe Outer Nutritionהשומרים על בריאות וחיוניות העור והשיער לשימוש יומיומי וללא חומרים משמרים מאת : שרית יוכפז


טיפוח מכף רגל ועד ראש

הרבלייף גאה להציג:
קו מוצרי האלוורה Herbal Aloe Outer Nutrition
השומרים על בריאות וחיוניות העור והשיער
לשימוש יומיומי וללא חומרים משמרים

הסדרה כוללת: שמפו, מרכך, ג'ל רחצה, קרם גוף וידיים וג'ל לחות לגוף


צילם בועז אופניים


אנו שומרים על תזונה נכונה ואורח חיים פעיל במטרה  להישאר בריאים ומלאי אנרגיה, 

כדי שהעור והשיער שלנו יהיו תמיד בריאים ומלאים בחיוניות, חברת הרבלייף החברה הבינלאומית המובילה לתזונה מתקדמת, פיתחה קו חדש של מוצרי טיפוח יומיומיים תחת השם  Herbal Aloe עם נוסחה עדינה, ממרכיבים טבעיים ללא גופרה ופראבנים, המתאים לשימוש יומיומי.
מוצרי הסדרה מכילים את כל היתרונות של מיץ אלוורה טבעי, שסגולותיו הייחודיות ידועות מזה אלפי שנים וכוללים גם שמנים ורכיבים טבעיים, איתם ניתן להרגיש בהבדל כבר בשימוש הראשון.

סדרת המוצרים Herbal Aloe המעניקים טיפוח מלא- 'מכף רגל ועד ראש' הכוללת חמישה מוצרי טיפוח - שמפו, מרכך, ג'ל רחצה, קרם גוף וידיים וג'ל לחות לגוף:
·        השמפו והמרכך לחיזוק השיער מסדרת Herbal Aloe מכילים בנוסף למיץ האלוורה הטבעי גם חלבוני חיטה שמחזקים את השיער,  ושישה רכיבים טבעיים ייחודיים: תמציות יוקה, לענה, חוחובה, גדילן, מרווה ואגבה. במחקר שנעשה, הוכח כי השמפו והמרכך מסדרת  Herbal Aloeמשקמים את מבנה השיער ומחזקים אותו פי-10 כבר מהשימוש הראשון.
יתר המוצרים - ג'ל הרחצה, קרם גוף וידיים וג'ל לחות לגוף, מסדרת Herbal Aloe, פותחו במיוחד כדי שהעור שלנו יישאר תמיד בריא, עדין וחלק.
הם מעניקים את כל היתרונות של מיץ אלוורה טבעי, חמאת שיאה טבעית, שמן חוחובה, שמן זית ועוד 10 רכיבים טבעיים נוספים: קמומיל, חמניות, יוקה, לענה, גדילן, מרווה, אגבה, החיידק המועיל לויקונוסטוק, קונדרוס קריספוס ומלח ים.
·        ג'ל רחצה Herbal Aloe מנקה בעדינות את העור תוך שמירה על שכבתו העליונה, מסייע במניעת יובש ושומר על רמת הלחות הנדרשת.
·        קרם גוף וידיים Herbal Aloe מסייע בשמירה על רמת הלחות לאחר המריחה ולפי תוצאות המחקר, הוא מגביר את רמת הלחות בעור במאה אחוזים כבר אחרי השימוש הראשון.
·        ג'ל לחות לגוף Herbal Aloe מרכך את מרקם העור היבש והופך אותו לחלק יותר, הודות לנוסחה ייחודית. כל משתתפי המחקר אישרו כי מראה העור השתפר משמעותית כבר אחרי השימוש הראשון.

כלל הסדרה החדשה של מוצרי טיפוח לגוף Herbal Aloe מגבירה את רמת הלחות בעור במאה אחוזים כבר מהשימוש הראשון, משאירה אותו רך וחלק ואפשר להיות בטוחים שכל תא בעורנו יהיה מלא חיוניות ועדינות.

מוצרי הסדרה החדשה Herbal Aloe  משאירים את השיער חזק ובריא יותר ועור הגוף לח וחלק כבר מהשימוש הראשון, כך שלאורך כל היום תהיה הרגשה של חיוניות ובריאות עד קצוות השיער.

את המוצרים ניתן לרכוש דרך טלפון: 03-9431155 ובמייל: israeldr@Herbalife.com

 מומלץ בחום.אני משתמשת וממליצה גם מיצוי מרוכז מצמח  האלו-וורה להכנת משקה בריאות.
באישור הרבנות הראשית בישראל.

אודות חברת הרבלייף:
חברת הרבלייף הינה חברה מובילה בינלאומית לתזונה מתקדמת הנסחרת בבורסה בניו יורק. החברה נוסדה בלוס אנג'לס, ארה"ב ב-1980 ופועלת כיום ביותר מ-90 מדינות ברחבי העולם, עם יותר מ-7,000 עובדים ומיליוני לקוחות.

החברה מובילה בקטגוריית התזונה בשל היותה נותנת פתרונות לתזונה נכונה ומאוזנת פנימית וחיצונית ולאורח חיים בריא ופעיל בעידן המודרני. חברת הרבלייף מחויבת למלחמה בהשמנת יתר והרגלי אכילה לא נכונים, בכך שהיא מציעה מוצרים איכותיים, אימוני דרך חיים מקצועיים וסביבה חברתית המובילה את הצרכנים לאכול נכון יותר, לשמור על משקל וסגנון חיים בריא ופעיל . מומלץ

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה