תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שישי, 25 באוקטובר 2013

מותג האופנה נאוטיקה הבינלאומית משיקים לנשים וגברים קולקציית סתיו חורף מאת:שרית יוכפז


מותג האופנה NAUTICA משיק את קולקציית הנשים לעונת סתיו-חורף 2013-2014. קולקציית הנשים מעוצבת בהשראת הקלאסיקה המודרנית והיא מציעה מבחר פריטים באיכות בלתי מתפשרת בסגנון ספורט אלגנט המתאימים למראות היום יום או לבילויים בשעות הערב והפנאי. המוטיבים המרכזיים בקולקציית הסתיו- חורף נבחרו בהשפעת עולמות הים,  
האישה של  NAUTICAהיא בחורה עצמאית, בעלת סגנון חיים עשיר המשלב עבודה במשרד, פגישות עסקיות, אירועים חברתיים ובילויים. הסגנון הקלאסי שלNAUTICA בקולקציית סתיו חורף 2013-14 מעניק שילוב ובו עיצוב צעיר ואופנתי היוצר את המראה המושלם לסגנון החיים של הנשים בחברה המודרנית.
הבדים האיכותיים והבלתי מתפשרים שמרכיבים את קולקציית הנשים שלNAUTICA  לסתיו חורף 2013-14 מעניקים גזרה מושלמת ומחמיאה לגוף האישה. בין הבדים ניתן למצוא את ה SPANDEX, בד בעל תוכנות אלסטיות המותאמות לגזרות השונות של גוף האישה . כמו כן, משתמשת נאוטיקה בבד הPIMA  כותנה שהינו בעל איכויות גבוהות השומרות על צבע הבד והגזרה לאורך זמן.
קולקציית הסריגים:
בקולקצייה זו מציעהNAUTICA מגוון רחב של סריגים בסגנון המראה הקלאסי המשלב בתוכו את המראה המודרני והשיקי. הצבעים הבולטים בקולקציית הסריגים הם הצבעים החזקים והמובילים של סתיו חורף 2013-14: אדום, כחול נייבי, שחור, שמנת, אפור, לבן, ועוד.  הסריגים מוצעים בגזרות ובדוגמאות שונות ומגוונות בניהם הסריגים הקלאסיים של המותג המשלבים דוגמאות מעולם השיט והימאות דוגמת עוגנים וחבלים, שמלות סריג בשילוב כפתורים מוזהבים בכתפיים, קרדיגנים קלילים מבד סריג דק, סוודרים דקים משולבים בנקודות בשילוב צבעים של אפור וורוד או שחור ולבן ועוד. הסריגים בקולקציה עשויים בדים קלילים ונעימים למגע וניתן לשלבם בכל אירוע: החל מהופעה יומיומית ועד לפגישת עסקים או מראה סקסי לערב.
קולקציית המעילים
בקולקציית המעילים לסתיו חורף 2013-14 ניתן למצוא מגוון רחב של מעילים בגזרות שונות כדוגמת מעיל קפוצ'ון כחול משולב כפתורים וחגורה בקו המותן ובאורכים שונים כדוגמת מעיל פוך שחור המגיע עד אורך הברך. הצבעים הבולטים בקולקציה זו הם אדום, כחול נייבי, שחור וירוק כהה לצד צבעי החורף המוכרים, שמנת, לבן, אפור ואבן. עוד בקולקציה, מעיל פוך אדום עם קפוצ'ון משולב בעיטור פרווה, מעיל רוח 

לבן המשולב ברוכסנים מוזהבים ועוד. 
קולקציית קזואל 
קולקציה זו מתאפיינת במראה מתוחכם המתאים במיוחד להופעת היום יום, לעבודה במשרד או לבילוי בערב בשילוב האבזור הנכון. הצבעים הבולטים בקולקציה זו הם כחול נייבי , גוונים של לבן ושמנת לצד צבעוניות חורף עזה של אדום, ירוק, ורוד עתיק ועוד.
בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא ג'קטים בגזרות קלאסיות ובצבעים מגוונים של שחור, כחול כהה, ירוק מנטה וורוד, גזרות הג'קטים מעניקים אשליית מותן צרה ויוצרים מראה מחוטב וסקסי. עוד בקולקציה ווסטים מבד פוך בשילוב קפוצ'ון ופרווה, שמלות שרוול ארוך חלקות או עם פסים באורך הברך, מכנסיים בגזרת צ'ינו או גזרה ישרה ועוד.
קולקציית ספורט אלגנט
קולקציה זו מציעה מגוון פריטים המעניקים את המראה המושלם המתאים לכל בילוי, אם זה בשעות היום, לעבודה או לבילויים בשעות הערב והפנאי. בקולקציה הזו ניתן למצוא שמלה שחורה קלאסית בגזרת A משולבת עם חגורה תואמת במותן, חצאית וטופ תואמים המשלבים דוגמאות של ערבסק בהתאם לטרנד המציף את מסלולי האופנה בקולקציות סתיו חורף 2013-14. בנוסף מוצעים בקולקציה מבחר ג'קטים בסגנון קלאסי מבדים רכים ונעימים וכן מכנסיים בגזרה ישרה, חצאיות מיני .
גברים של  נאוטיקה.

כבכל שנה, מותג האופנה הבינלאומי "נאוטיקה" ("NAUTICA")  מקפיד על קווים נקיים ומעודנים במראה קז'ואל-אלגנטי, עם נגיעות אופנתיות. לעונות הסתיו והחורף הקרובות, "נאוטיקה" יצרה את הקולקציה בהשפעת מוטיבים מעולם הימאות, החוף, השייט והספנות. הפריטים בקולקצייה מתאימים למורשת של המותג "נאוטיקה" ויוצרים יחדיו תערובת של פריטים משופשפים, מחוספסים ועם זאת בסגנון מעודן המעניקים לבגדים תחושת נצחיות.
הגברים של נאוטיקה בקולקציית הסתיו חורף  2013-2014:
קולקציית הגברים החדשה של "נאוטיקה" שואבת השראתה מהחיים על קו החוף, מעולמות השייט והספנות. בקולקציה ניתן למצוא מראות וצבעים חובקי עולם, הדפסים ימיים, אתניים וגיאומטרים, סוודרים בסגנון דייגים בגזרות ובצבעים שונים, וכן חולצות פולו וחולצות מכופתרות בסגנון קלאסי ובמבחר צבעים וסגנונות. פלטת הצבעים של הקולקציה: כחול נייבי וצבעים טבעיים ונקיים של אדום וירוק לצד צבעי חורף עמוקים של שחור, פחם, סגולים כהים, אדומים עזים ועוד.  בקולקציה פריטי מפתח בהם הושקעה עבודה טכנית ומחשבה רבה, כמו למשל ג'קטים 
פריטים המאופיינים בצבעוניות רכה במיוחד, לצד גוונים עשירים ועמוקים המשולבים יחד ליצירת מראה הקז'ואל. הצבע הבולט בליין זה הוא כחול המשקף את צבע המים הנושקים לקו החוף, בשילוב של צבעי ירוק ואדום. בין הפריטים בליין זה ניתן למצוא חולצות מכופתרות בצבעים קלאסיים ובשילוב של הדפסים מעולם החוף והים דוגמת סירות, חבלים ועוגנים, קרדיגנים בטרנד הקולור בלוק, כן סוודרים וסריגים בסריגת חבלים ייחודית עם טקסטורות מיוחדות, חולצות פולו בצבעים חלקים או בקולור בלוק משולבות בדוגמאות מסורתיות של המותג מעולם הים והחוף, מעילי פוך וכן מעילים מבד ניילון נגד גשם.

כשמסורת פוגשת פונקציונאליות - ההשארה לליין זה נבעה גם היא מעולמות השיט, החוף והים. הצבעים הבולטים בליין זה הם כחול כהה, צבעי פחם, שחור, סגול כהה, בורדו, רובי וכדומה וכן פריטים בטרנד הקולור בלוק. לדוגמא, בליין זה בולטים סוודרים בסגנון דייגים -  סוודרים שנלבשו במשך שנים על גבי שנים על ידי הדייגים על מנת לשמור על חום גופם, ב"נאוטיקה" שדרגו את הסוודר המסורתי לפריט לבוש אופנתי והוסיפו דוגמאות חבלים וצווארון גדול בעל מפתח בצורתV. בנוסף, סוודרים משולבים בדוגמאות אתניות  וגיאומטריות.

הספורטיבי פוגש את המסורתי בליין קז'ואל לסתיו-חורף 2013-2014 של נאוטיקה לגברים. הצבעים הבולטים בליין זה הם כחול כהה, ירוק, אדום לצד צבעים בגוונים של לבן וכחול בהיר. גם בליין זה ניתן למצוא את סוודר הדייגים אך בגזרות ובצבעים שונים. הטרנד הבולט בליין זה הוא טרנד השכבות, קרדיגנים קלילים שאפשר ללבוש מעל לחולצות קצרות וסטים שניתן ללבוש מעל חולצות ארוכות. מומלץ בחום.
  יח"צ לנאוטיקה. דניאלה רייבנבך ומורן  לב . מסיבת עיתונאים התקיימה בקניון רמת אביב בחנות נאוטיקה.
ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, באתר נאוטיקה המקוון ובחנויות אמפוריום ברחבי הארץ
 אתר נאוטיקה המקוון -   http://www.nautica.co.il/

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה