תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 24 בספטמבר 2019

מותג בגדי הילדים הוניגמן קידס משיק קולקציית חורף 2020 מאת שרית יוכפז



בגדי הילדים הוניגמן קידס
משיק קולקציית חורף 2020
פריטי איכות סופר אופנתיים עם קולקציית קפסולה ייחודית לבנות בשת"פ עם להקת "פורמולה"
קולקציית חורף 19/20 של הוניגמן קידס מפתיעה ומציגה העונה מגוון רחב של פריטים אופנתיים המושפעים מהטרנדים העדכניים ביותר מתצוגות האופנה של גדולי המעצבים ומותאמים במיוחד לקהל הילדים של המותג.
קולקציית הבנות מחולקת בין צבעוניות בורדו עמוק, זית וגוונים חומים וטבעיים לבין צבעוניות פסטלית מעושנת ורכה. מגוון הפריטים שבקולקציה מושקעים מבחינת טכניקות: פייטים, אבנים, פנינים וגרפיקות רקומות ובמגוון גדול מאוד של בדים: קורדרוי, גרסי ,דמוי עור ,תולים ושמלות רכות ונעימות.
בין הטרנדים הבולטים העונה בולט מאוד הטרנד המנומר בצבעוניות החומים והטבעיים המנומר מופיע בדפוסים פרונטליים בדפוסי all over בפריטים פרוותיים כמו ווסט פרווה מנומר טופים עם אפליקציות ועוד...
טרנד נוסף: הקומופלאז שמאז ומתמיד לא עזב את קולקציית החורף אבל הפעם בצבעוניות שונה עם שילוב של חומים וטבעים. הדפוס קומופלאז מופיע במגוון רחב של פריטי לבוש בפוטר טופ קשירה  במכנסיי פוטר ובז'קטים.  לקולקציה העונה מתווספות גם חליפות  מאותם בדים: חליפת חצאית וז'קט בגוון ורוד מעושן ובגוון חום קאמל מבד קורדרוי וחליפת גינס בלבן ,חליפת מכנס ארוך ומתרחב עם טופ שמנת תואם. ז'קטים: מבחר גדול מאוד של גאקטים מבדים שונים  דמוי עור בצבעוניות שחור ובורדו , ז'קט סוויד בצבעוניות חום טבעי , ז'קט פרווה בצבעוניות ורוד מעושן , ז'קט קטיפה בשילוב פייטים בשרוול גאקטים רבים מבדי פוטר וז'קטים מגינס. 
מכנסיים: גזרות המכנסיים גם התחדשו :מלבד הסקיני שלא ממהר לעזוב המכנס הרחב מפתיע ומוסיף מראה חדש ומרענן לקולקציה. המכנסים העונה בבדים שונים גרסי אריגים גינסים ליקרה. פוטרים: קולקציה גדולה מאוד של פוטרים קולים בגזרות מגוונות עם שלל דפוסים בטכניקות שונות גומי בולט פוייל פלוק הולוגרפיק הבלטות ועוד....
חצאיות: העונה יש מענה לכל אחת – חצאיות ארוכות וקצרות חצאיות שופעות בד ומנצנצות לכל אירוע ,חצאיות קפלים מבדים שונים וואלנים וחצאיות גינס מאובזרות, ממש חגיגה לעיניים.
סריגים : סריגים איכותיים מבדיי רייב עבים ודקים סריגים פרוותיים עם שרוולים מתרחבים סריגים מחוטי לורקס סריגים באורכים שונים שמלות סריג ארוכות בצבעוניות הקולקציה עליוניות סריג פרוותיות ועוד...
מעילים: המעילים העונה בגזרות ואורכים שונים .מעילי פרווה מעילי ניילון מטאלים מעילי פארקה בצבעוניות של זית ושחור כל המעילים עם דיטלים של רוכסנים מתוחכמים ובמראה חדש ומפתיע.
קולקציית הלבוש גדולה ומגוונת שמלות מנצנצות בגזרות שונות ובאורכים שונים בדים נשפכים אוברולים מיוחדים וחליפות של מכנסיים ארוכים ורחבים עם חולצות תואמות בדיוק מראה לכל מאורע . קולקציית יום יום: קולקציה רחבה של שמלות פוטר וחליפות פוטר מעוצבות עם שילוב של טכניקות מתוחכמות: שיבוץ של פנינים אפליקציות מנומרות ופרוותיות פייטים מתחלפים דפוסים בולטים וגזרות חדשות חיתוכים בשרוולים ובדים נעימים וחמימים.
בקולקציית הבנים שולטים הצבעים העונה בנוי בניגודיות,  שחור  ובורדו עמוק. שחור כנגד אפור בהיר וכסף , ניגודיות זו תשים את הילד  באור הזרקורים ותעניק לו מראה עכשווי עם קסם לילי. הניגודיות  הצבעונית תבוא לידי ביטוי בקו  המחויט שבו ניתן למצוא חליפה 3 חלקים  ז'קט, ווסט ומכנסי פנסים מחויטים כאשר הביטנה בצבע בורדו ,להשלמת המראה פפיון שחור מנוקד בצבע תואם. מגוון של חולצות גבריות בצבע לבן חלק , לבן עם דפוס ולבן עם סרט קישוט אפור לאורך הרכיסה. חולצת פסים ,חולצה אפורה עם עניבה  וחולצות חלקות בצבע  בורדו  תכלת ושחור עם כפתור גולגולת יתנו מענה לקהל רחב.
בקו האופנתי  נגיעות מהצבע הבורדו ישולבו בדפוס דרקון קטיפתי ובחולצת משבצת. חולצות אלו משתלבות בצורה מושלמת עם הג'ינסים האופנתיים ויוצרות מראה סופר קול. הג'ינסים אפורים ושחורים בכביסות שונות עם קרעים ושפשופים, ניטים ,שרשראות לקישוט ומחזיקי מפתחות,  בגזרות סקיני ,סופר סקיני וטפרד.
גזרות אסימטריות  בחולצות טי  קרדיגן פוטר וסריגים,  רוכסנים המשולבים בחולצות טי  ובסריגים מופעים במיקומים שונים ובזוויות שונות, קרדיגן פוטר מעוטר בניטים, פייטים  מתחלפים על דפוס תקליט כל הטכניקות הללו יוצרות  עניין ונותנות לבגדים מראה אופנתי המתאים למסיבות ובילוי לילי. הצבע האפור הבהיר והכסוף  יאיר את הילד  בימי החורף הקרים והחשוכים כך שאף אחד לא יוכל לפספס אותו.
קלאסיקה אפורה עם טוויסט : הקבוצה האפורה  התחדשה וקיבלה טוויסט עם השילוב של הורוד המעושן. הבגדים  קיבלו לוק מרענן בזכות הצבע הורוד .  הקבוצה כוללת :חולצות טי ופוטר קל בצבע ורוד או דפוס בצבע ורוד קרדיגן פוטר עם חיתוכים אופנתיים בשילוב צבעים עם הוורוד ג'ינסים  אפורים  עם כביסות שונות קרעים וקימוטים. חליפות פוטר מבד סינטטי ספורט אשר משתלבים  בצורה מושלמת עם המראה האופנתי. ווסט ניילון עם דפוס בגב מחזיר אור. ולשדרוג ההופעה  מעיל כסף בגזרת בומבר .כל אלו  משווים לילד מראה מעוצב, בועט וחדשני. החומים של שנות השמונים חוזרים ומחממים אותנו  קקאו,  קפה , קרמל בז'  וטיבעי על גווניו עם נגיעות של תכלת מעושן ורך משתלבים נהדר עם הג'ינס הכחול.
FREE STYLE קבוצה שיש בה  תחושה של כיף ,ספורט אורבני ופעילות אקסטרימית.  פרטים עם נוסטלגיה עדינה לשנות ה90'.  COLOR BLOK   בצבעוניות נייבי מלנג' בורדו ,  דפוסים קולים לחובבי הסגנון ההיפסטרי. שחור מלנג' צהוב  משקף את שמחת האתלטיות.  
קולקציית הג'ינסים בין אם בלוק יומיומי  או אופנתי בכחול שחור או אפור  הג'ינס ממשיך ללוות אותנו בשיא הסטייל נמשכת מגמת הדגשי  הברכיים ואלו הודגשו על-ידי  רקמת גולגולת  שילבנו ניטים דפוסי סילקון ורוכסנים . המכנסים  בכביסות שונות עם קרעים ושפשופים.




בקולקציית המעילים העיצובים השולטים הספורטיבי, הפרקטי, האלגנטי, הסולידי, המוגזם, וזה שכולם חייבים.  קרדיגנים פוטר בשילוב עם נילון  שמצד אחד מחמם ומצד שני לא כבד מדי. מעילי פארקה ארוכים במראה צבאי, בצבע זית וניבי  שיתאימו  לכל הופעה, המעילים מחממים  וכוללים פרווה בקפוצ'ון, מעילים דמוי עור אלגנטיים שמתאימים  לכל לוק ומסדרים אותנו בכל יציאה. 
מהעונה ניתן יהיה למצוא בקולקציית הבייבי מידות חדשות החל מבני ה- 6 חודשים ועד לפעוט במידה 3 הקולקציה היא נגזרת של קולקציית הגדולים אבל עם תוספות של פריטים מחומרים רכים ונעימים כמו קורדרוי וסריגים. הגזרות  התואמות יותר את עולם הקטנטנים  ומאפשרים להם תנועה ונינוחות במראה קולי עכשווי נוספו צבעים חיים אשר רעננו את הקולקציה עם דפוסים סופר קולים .
בקולקציית הבנות שמלות טול סריגים נעימים עם אפליקציות עליוניות מעוצבות חצאיות מנצנצות גינסים אופנתים וחולצות עם טכניקות מדליקות.
אביזרים: העונה ניתן למצוא בקולקציה גרביונים בעוביים שונים גם לבייבי וגם לבנות כובעי צמר ותיקים מעוצבים מפרווה פשוט חגיגה לעיניים.

שמלות החל  39.90 ₪
מכנסיים החל מ  29.90 ₪
חולצות החל מ 29.90 ₪
מעילים החל מ  99.90 
גרביונים החל מ 14.90 ₪



חברת הוניגמן קידס בפריסה ארצית, 45 סניפים.
צילום ערן אליסטר 
מאת שרית יוכפז 
מומלץ בחום הנכדים שלי מאוהבים בדגמים היפים של הוניגמן קידס

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה