תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 2 באוקטובר 2019

במסגרת חזון היופי המכליל (Inclusive Beauty) של לוריאל פריז, השותף הרשמי לשבוע האופנה בפריז, אירח המותג על המסלול 32 דוגמניות ו – 13 מעצבים, באתר ההיסטורי ביותר בצרפת, מונאיי דה פריז.מאת שרית יוכפז



600 אורחים, 32 דוגמניות ו-13 מעצבים
פתחו את עונת הביוטי בתצוגה האופנה של לוריאל פריז
שהתקיימה במסגרת שבוע האופנה בפריז
תחת הכותרת "יופי מכליל ואופנה פורצת דרך

במסגרת חזון היופי המכליל (Inclusive Beauty) של לוריאל פריז,   השותף  הרשמי לשבוע האופנה בפריז, אירח המותג על המסלול 32 דוגמניות ו – 13 מעצבים, באתר ההיסטורי ביותר בצרפת, מונאיי דה פריז.

המתמשך של לוריאל פריז  להפוך את היופי של האופנה נגיש לכולם, התפרסם המותג  בזכות תצוגות האופנה  הציבוריות המובילות בעולם, שהועלו בלב העיר במהלך שבוע האופנה בפריס. לאחר התצוגה המקורית לפני שנתיים בשאנז אליזה, והתצוגה הצפה על נהר הסיין בשנה שעברה, התקיימה מהדורת 2019 במונאיי דה פריז בחגיגה אמיתי ששילבה ביוטי ואופנה בשיתוף עם מעצבים צעירים פורצים דרך ועם בתי העיצוב הגדולים, ושודרה ברחבי העולם ל 40 מדינות, באמצעות מדיה חברתית.

תצוגת האופנה של לוריאל פריז כללה צוות של 32 שחקניות ודוברות בינלאומיות, איחוד של דוברות המותג  מחוץ ומתוך עולם האופנה, אשר צעדו יחד על המסלול. הקבוצה יוצאת הדופן, שכללה שחקניות, זמרות, ספורטאיות  ודוגמניות, הדגימה, הלכה למעשה, את המגוון של עונת היופי החדשה של לוריאל פריז, לנשים מכל  העולם ולכל הגילאים.

שגרירות  המותג קמילה קאביו ואמבר הרד הופיעו לראשונה בתצוגת האופנה של  לוריאל פריז. כמו כן, התצוגה כללה חגיגת אימהות:  אווה לונגוריה צעדה על המסלול כשהיא נושאת  את בנה התינוק, סנטיאגו.  ומאחר וליופי אין גיל, כיכבו הלן מירן ואנדי מקדואל על  המסלול בפריס, לצד כוכבות כמו: מארי בוצ'ט, ליה קבדה, אג'ה נעמי קינג, דוטזן קרוז, פארק סו ג'ו, לומה גרוטה, דוקי תות ואישוואריה ראי.

תצוגת האופנה של לוריאל פריז כללה 66 סוגנונות איפור שונים, לכל אישה.  צוות המונה 29 אמני איפור יצרו מראה לנשים מכל גווני העור. קוסם השיער העולמי סטפן לנציין וצוותו המונה 34 אמנים עיצבו סגנונות שיער במראה עכשווי.

צפו בתצוגת האופנה של לוריאל פריז  מהשורה הראשונה: לואיז בורז'ין, נעמי קמפבל, אסטל לפבור, סוניה רולנד, אולגה קורילנקו, טינה קונאקי, בכירי לוריאל ועוד.

את תצוגת האופנה ליוותה תזמורת חיה בת 40 מוזיקאים, בהובלת המלחין האלקטרוני הנודע תומאס רוסל. המעצבים עמם שיתף המותג פעולה בתצוגה: AMI, Atlein, Balmain, Cédric Charlier, Dries Van Noten, Elie Saab, Etudes, Giambattista Valli, Karl Lagerfeld, Koché, Nicolas Lecourt Mansion, Olivier Theyskens, rokh.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה