תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 22 בספטמבר 2019

לראשונה בישראל, L'ORÉAL PARIS, מותג הקוסמטיקה הבינלאומי משיק מותג טיפוח גברי: מאת: שרית יוכפז




לראשונה בישראל, L'ORÉAL PARIS, מותג הקוסמטיקה הבינלאומי
משיק מותג טיפוח גברי:

EXPERT L'ORÉAL MEN
מותג טיפוח הפנים לגבר מספר 1 בעולם

כל גבר שני בישראל, משתמש בקרם לחות לפנים.
כמו כן, דואג לניקוי העור לפחות פעם ביום, לרוב במקלחת




L'ORÉAL MEN EXPERT הינו מותג טיפוח הפנים לגבר מספר 1 בעולם. המותג מיועד לגבר המודרני אשר אינו מתפשר על הטיפוח שלו ומאפשר לו להיות הגבר הכי טוב שהוא יכול. מוצרי טיפוח עור הפנים פותחו בהתאמה לצרכים הגבריים על פי מחקרים מתקדמים ופורמולות ייחודיות.

L'ORÉAL MEN EXPERT מציע 6 סדרות טיפוח עור פנים המותאמות לגבר הישראלי עם מגוון רחב של מוצרים: מקרם לחות, קרם עיניים, ג'ל ניקוי לפנים ועד דאודורנטים ומוצרי גילוח.  כמו כן, המותג כולל סדרה ייחודית לטיפוח השפם והזקן הגברי.   

למותג מספר פרזנטורים בינלאומיים, גברים מעוררי השראה הבולטים בתחומם, ביניהם: אדם לוין (Adam Noah Levine)- זמר ויוצר בינלאומי מצליח וסולן להקת Maroon5 וניקולאי קוסטר-ולדאו (Nikolaj Coster-Waldau), שחקן בעל שם עולמי כוכב סדרת "משחקי הכס".

טווח המחירים של המוצרים ינוע בין 21.9₪ ועד 54.9. המחירים הנ"ל הינם מומלצים לצרכן לפני מבצעי הרשתות.

את כל מוצרי המותג ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, בחנויות מובחרות.




הגבר הישראלי – הרגלי טיפוח:

לרגל כניסת L'ORÉAL MEN EXPERT לישראל, נערך סקר בקרב גברים בישראל בהקשר של הרגלי הטיפוח שלהם, ונמצא כי מחצית מהגברים בגילאי 20 ומעלה משתמשים בקרם פנים. 14% מהנשאלים דיווחו כי הם משתמשים בקרם פנים כמעט מדי יום, 21% - אחת למספר ימים, ו-14% דיווחו שמשתמשים בקרם פנים פעם במספר חודשים.

הסיבה העיקרית לשימוש בקרם לחות בקרב גברים הינה הענקת לחות לעור והרגעה אחרי גילוח.

מחצית מהגברים הישראליים (53%) מגדירים את עורם כעור רגיל, בעוד 25% מאופיינים בעור מעורב עד שמן. מחצית מן הגברים בעלי זקן קצר או ארוך, בפרט צעירים בני 18-35.עוד נמצא כי 60% מהגברים מבצעים את הקנייה בעצמם, ואצל %40 מבצעים בן/בת הזוג את הקנייה עבורם.

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏‏
דניאלה רייבנבך עם מנכ"ל  חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל פריז- אילן נקש. 
 והדוברת
צילום: שרית יוכפז

סדרות הטיפוח כוללות מגוון רחב של פתרונות לגבר:

סדרת הדגל של המותג! HYDRA ENERGETIC – מוצרי לחות וניקוי בסיסיים לגבר, הנלחמים בסימני העייפות, ה"אויב" מספר 1 של הגבר. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 25-45, לכל סוגי העור.

המוצרים מועשרים בויטמין C ובתמצית גוארנה אשר מעניקה אספקה טבעית של אנרגיה מתמשכת ומכילה פי 4 קפאין מקפה שחור. מוצרי הסדרה פותחו במיוחד עבור מראה עור עייף, מסייעים להילחם במראה סימני העייפות ומעניקים תחושת רעננות מיידית.

בסדרה שלושה מוצרים: קרם לחות 5 פעולות ב-1 , ג'ל לחות וג'ל ניקוי לפנים.
קרם לחות 5 פעולות ב-1, מסייע להילחם ב: גוון עור עמום, מראה עיגולים שחורים, איבוד גמישות העור, תווי פנים עייפים ועור מחוספס.

סדרת טיפוח הזקן  BARBER CLUB- מוצרי טיפוח וניקוי יומיומי של הזקן, שיער הפנים הגברי ועור הפנים. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 25-45 בעלי זקן ארוך או קצר.

המוצרים מועשרים בשמן אתרי ארז, הידוע ביכולות הזנה והרגעת תחושת גירויים. מוצרי הסדרה פותחו בהשראת הידע והניסיון של מעצבי שיער מקצועיים לסידור וריכוך הזקן (קצר\ארוך) והזנת העור. המוצרים מסייעים בהרגעת תחושות הגירוי, לזקן רך ונעים יותר.

בסדרה ארבעה מוצרים: תרחיץ 3 פעולות ב-1, שמן לזקן ארוך, קרם לחות לזקן קצר וקרם לעיצוב הזקן. תרחיץ 3 פעולות ב- 1: ניקוי לפנים, שיער וזקן.

PURE CHARCOAL - מוצרי לחות וניקוי לגבר למראה עור מאט וטיפול בפגמי עור שונים כגון ראשים שחורים.  סדרה זו מיועדת לגברים בגילאים 15-25 בעלי עור מעורב-שמן או בעלי עור מחוספס. המוצרים מועשרים בפחם אלון מטהר הידוע ביכולות ספיחה גבוהות. בשימוש מתמשך, מוצרי הסדרה מסייעים להילחם במראה פגמי עור, כגון ראשים שחורים, נלחמים בברק השומני ומסייעים להפחית מראה עור מבריק.

בסדרה שלושה מוצרים: ג'ל לחות למראה מאט, ג'ל ניקוי פנים 5 פעולות ב- 1, תרחיץ פילינג גרגירים.  ג'ל ניקוי פנים 5 פעולות ב-1 : מסייע להילחם במראה פגמי העור -  ניקוי פגמי העור, ניקוי ראשים שחורים, עור שומני, עור מחוספס וסימנים על פני העור.

 VITA LIFT- מוצרי טיפוח ולחות אנטי אייג' לגבר אשר פותחו להילחם בסיוע נגד סימני ההזדקנות. סדרה זו מיועדת לגברים בגילאים 40+ בעלי עור בוגר. המוצרים מועשרים בתמצית


גפן צרפתי הידוע בתכונות נוגדות החמצון שלו, ומסייעת לעור להילחם בהשפעות חיצוניות אשר אחראיות על סימני הזדקנות. מוצרי הסדרה מסייעים להילחם בסימני הגיל: מסייעים בהפחתת מראה הקמטים, מעניקים לחות ומראה עור קורן, מעניקים תחושת מיצוק לעור ומגנים עליו מפני השפעות חיצוניות מזיקות.

בסדרה שלושה מוצרים: קרם לחות אנטי אייג' 5 פעולות ב- 1, ג'ל טורבו בוסט אנטי אייג' וקרם עיניים. קרם לחות אנטי אייג' 5 פעולות ב-1: מסייע להילחם בסימני הזדקנות- מפחית את מראה הקמטים, מעניק לחות לעור, מעניק מראה עור קורן, מעניק תחושת מיצוק לעור ומגן מפני השפעות חיצוניות מזיקות.

DEOסדרת דאודורנטים הכוללת 5 מוצרים בעלי ריחות גבריים שונים, המסייעים בהגנה כוללת נגד הזעה ומעניקים תחושת רעננות לאורך זמן.

SHAVE מוצרי ג'ל גילוח ותחליבי אפטר שייב להרגעת תחושת העור לאחר הגילוח. מסייעים בהפחתת תחושות הגירוי תוך הזנת העור. הסדרה כוללת 2 ג'ל גילוח: עור רגיש ונגד גירויים. וכן 2 תחליבי אפטר שייב: עור רגיש ונגד גירויים.

מחירים מומלצים לצרכן: טווח המחירים ינוע בין 21.9₪ ועד 54.9. המחירים הנ"ל הינם מומלצים לצרכן לפני מבצעי הרשתות.

·        ג'ל ניקוי לפנים 29.90 ₪
·        קרמי לחות 49.9 ₪
·        אנטי אייג' 54.9 ₪
·        ברבר קלאב- סדרה ייחודית לזקן החל מ34.9 ₪- 54.90 ₪.
·        דאודורנטים 21.9 ₪
·         מוצרי גילוח 21.90 ₪, מוצרי אפטר שייב 49.90 ₪.  
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏
עם מנהלי חברת לוריאל במסיבת עיתונאים במלון בראון.

את כל מוצרי המותג ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, בחנויות מובחרות.
מומלץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה