תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 1 בינואר 2017

שוש קוטור – Shosh couture תצוגת אופנה אלטרנטיבית בבית העיר מאת: שרית יוכפז


עיצוב נוי מוניס
תצוגת אופנה אלטרנטיבית בבית העיר
מאת:שרית יוכפז

תצוגת אופנה קבוצתית ייחודית וחד-פעמית של מעצבים אלטרנטיביים המתמחים באופנה אוונגרדית, בהשראת התערוכה המצליחה "הארץ המובתחת" של אנגלמאיר בבית העיר, ובהשראת "שושקה" – המוזה האחת והיחידה.

ניהול אמנותי וליהוק – נונה שלאנט

הדגמים יעמדו בתצוגה בבית העיר עד ירידת התערוכה


המעצבים המשתתפים (לפי סדר א"ב)
אהרון ישראל גייניש, אופיר לביא, איילה סאן, איריס ארד, אלי עג'אמי, גילי בסון, דקל בר, זיו כהן, יואב מאיר, יובל לסרי, יעל שטרנברג, כינר אברהם, ליאת ברנדל, נוי מוניס, רונית פורטל

יואב מאיר
מעצב אופנה בוגר שנקר.
מעצב ביגוד גברים – בעל המותג. JO MAYER יואב התפרסם בתכנית "פרוייקט מסלול",
מאז הוא פאנליסט קבוע בכל דיון שקשור לאופנה ולגאווה. בעל פינה קבועה בתכנית של סנדרה רינגלר בערוץ 2 ותכנית בערוץ הילדים עם לאון שניידרובסקי.

בתצוגה יחשוף לראשונה שני אוברולים עם הצבעוניות של התערוכה ״הארץ המובתחת״
והדפסים מיוחדים של שושקה.
אלי עג'מי
בוגר ויצו חיפה, מעצב אוונגרד עם נגיעות יפניות.
"החיבור שלי לשושקה מגיע מהמקום של ללכת עם הדברים עד הסוף, ההומור והדמיון
הפרוע הם קווי דמיון מקבילים ליצירות שלי כמעצב".

חושף שושקה חדשה מתרבות אסיאתית.

גילי בסון
מעצבת עצמאית.
אשת חיי לילה מוכרת, טרנסקסואלית תל אביבית, שחקנית ויוצרת. את עולם האופנה גילתה בגיל צעיר מתוך כמיהה לעולם הבמה ולדמות הדראג "בלאדי מרי" שהביאה אותה ליצור ולעצב תלבושות לשלל דמויות מוכרות, אנשי לילה, חשפניות ומציגים בתחום המועדונים.

תציג שמלה בהשראת סילואטת הראש של הדמות שושקה עם טאצ' קאברטי.
איילה סאן
מעצבת  תלבושות וקוספלי (פטיש ופנטזיה) מזה 20 שנה.
משתמשת בחומרים לא קונבנציונליים ומאתגרת את תפיסת הגוף תוך העצמה נשית ודגש על האינדווידואליות. מאמינה בהטרוסקסואליות ובצבעוניות עשירה.
"לכל בגד יש אמירה ייחודית המגשימה את הפנטזיה של הלובש".

תחשוף את ה״גבר החדש״ בלטקס.
אהרון ישראל גייניש
סטודנט לעיצוב אופנה בויצו חיפה.
"נולדתי למשפחה חרדית, כיום אני יוצא בשאלה. בתור ילד חרדי מגבילים אותך בהרבה
מובנים ואחד מהם הוא הלבוש. כיוון שהלבוש החרדי שיעמם אותי כשהתחלתי לעצב היה
לי ברור שאוונגרד זה המקום שלי".

באירוע יציג דגם החוקר את מהות השונה בהשראת תינוקות לבקנים.
אופיר לביא
רקדן לשעבר וכוריאוגרף בהווה.
העתיק את עשייתו מבדי קנבס לעורות ולבדי כותנה בעבודות יד כאשר בגד אחד אינו זהה למשנהו. וזכה להכרה בעולם האופנה המקומי. בימים אלו הוא משיק קולקציית ביכורים ייחודית של פריטי לבוש ואביזרים, הבולטת בנוף האופנה המקומי בזכות טכניקת ציור ייחודית בעבודת יד.

יציג לראשונה דמות חדשה שנולדה במיוחד לאירוע מתוך ציוריו.
איריס ארד
בוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל, שנקר. מעצבת ואמנית מפסלת בסריגה.
"
עבודותיי מאופיינות בשפה שיצרתי המורכבת מטקסטורות תלת מימדיות, צבעוניות עזה, פראיות, נאיביות ודימויים פנטזיונריים".

באירוע תחשוף דגם בהשראת חלקי בובות עם טקסטיל ייחודי.

דקל בר
מעצבת צעירה ואוונגרדית, בוגרת מחלקת אופנה בבצלאל.
"הדגם בהשראת סיוטים שליוו אותי בשנה האחרונה ומתקשרים במידה רבה לאיבר המין של
האישה".

תציג דגם המסמל את הפות החייתי, וורידים, רקמות ושומנים -  אלמנטים שהופיעו
בחלומותיה, מסיכה וגרביונים עליהם יהיו מודפסים ציטוטים כתובים מהקומיקס של
האמן.
זיו כהן
בעל המותג NoGender  - ביגוד סטריט וור, יוניסקס ייחודי נועז ומחוספס; מגוון גזרות, מרקמים וטקסטורות מחוץ לקופסא.

יחשוף דמויות המאתגרות את המגדר.
רונית פורטל
 אמנית רב תחומית בין לאומית, מעצבת אופנה, רקדנית, מאפרת ויוצרת ביגוד למיצגים
ברחבי תבל.

לכבוד התערוכה יצרה מיצג פרוע ומרהיב המפרש את עולם הקומיקס מחדש.
יובל לסרי
בוגרת עיצוב אופנה ב״ויצו חיפה״.
בעלת אהבה גדולה לעולם האוונגרד ופריצת הגבולות.
"
מאמינה באתגרים ולוקחת על עצמי את ההתמודדות הזו, שמובילה ליצירה חדשה״.

תחשוף דיווה עוצמתית ואנדרוגנית.

יעל שטרנברג
מעצבת תלבושות במה, בוגרת בצלאל.
שואבת השראה מאמנות רחוב ומשלבת טקסטיל צבעוני ופרינטים ייחודיים.
תחשוף את האינטרפרטציה שלה לבובת שושקה.
כינר אברהם
 סטודנטית ״ויצו חיפה״.
"בתור ילדה אני זוכרת את אמא שלי מאוד מוגזמת ותמיד הייתי אומרת לה להתלבש או
להתאבזר קצת פחות. מאז למדתי משהו והיום אני יכולה להגיד שהפכתי להיות הרבה
יותר מוגזמת ממנה. העיצובים בהתאם, בדרך כלל גם מוגזמים, אם זה בשילובי הצבעים,
הצלליות או החומרים הלא קונבנציונלים איתם אני עובדת".

תחשוף בגד אוונגרדי בהשראת נחשים.

ליאת ברנדל:
בוגרת שנקר.
"עם סיום לימודיי הקמתי את מותג אופנת הנשים הנושא את שמי. העיצובים שלי
מאופיינים במראה נקי-מינימליסטי ומבוססים על גזרות קלאסיות על- זמניות, תוך
שימוש בטכנולוגיות מתקדמות והשראה מעולם ההנדסה והארכיטקטורה".

תחשוף דגם הייטקיסטי בהשראת התערוכה

נוי מוניס
סטודנטית לעיצוב אופנה, שנקר.
"אני אוהבת להשתמש בבחירות של בדים והדפסים מלאים בצבע. חשוב לי תמיד להדגיש את
הרעיון האמנותי במסרים רגשיים וחברתיים כך שהעיצוב יעניק חוויה למתבוננים".

תציג לוק בהשראת "איש הגפילטע" של אנגלמאיר.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה