תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 31 בינואר 2017

לרגל חג הוולנטיין AHAVA מציגה מארזים מפנקים של אהבה בעיצובים רומנטיים בצבעי ורוד או טורקיז. העניקו לאהובים עליכם מתנה מפנקת עם המון AHAVA מאת: שרית יוכפז

AHAVA  מעבדות ים המלח מציגה:
YOU DESERVE
#AHAVA LOVE 






בלעדי ברשת סופר-פארם: מתנות במהדורת VALENTINE   
 לרגל חג הוולנטיין AHAVA  מציגה מארזים מפנקים של אהבה בעיצובים רומנטיים בצבעי ורוד או טורקיז. העניקו לאהובים עליכם מתנה מפנקת עם המון AHAVA

ההשראה מאחורי העיצוב של מארזי המתנה לחג של AHAVA, המומחית העולמית בטיפוח מינרלי מים המלח, מקורה ביופי ובעוצמה הפנימית הנשית. AHAVA  מבקשת לחלוק את האמונה כי בחג האהבה הזה, מה שלא יהיה, מגיע לך להרגיש טוב עם עצמך. מחווה קטנה של אהבה בעיצובים רומנטיים בצבעי ורוד או טורקיז, נשיקה או פרחים, באווירת חג מפנקת בשילוב מוצרי AHAVA האהובים ביותר:
YOU DESERVE A KISS
במארז תחליב לחות מינרלי בניחוח SEA-KISSED מרענן בגודל מלא 250 מ"ל, ג'ל רחצה מינרלי 40 מ"ל וקרם ידיים מינרלי בניחוח SEA-KISSED 30 מ"ל המבוססים על המינרלים הקסומים מים המלח, תמציות צמחים ייחודיות ומועשרים ב-OSMOTER™, תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

YOU DESERVE FLOWERS
במארז תחליב לחות מינרלי בניחוח קקטוס ופלפל ורוד מתוק וחושני בגודל מלא 250 מ"ל, ג'ל רחצה מינרלי 40 מ"ל וקרם ידיים מינרלי בניחוח הדגל המוכר והאהוב בגודל 40 מ"ל. המוצרים מבוססים על המינרלים הקסומים מים המלח, תמציות צמחים ייחודיות ומועשרים ב-OSMOTER™, תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

הישראלים ידועים כאנשים שמפנקים במתנות. באמצעות חברת הסקרים Ipsos Market  Watch עולה כי כששואלים ישראלים מה בעיניהם היא מתנה ישראלית אותנטית, 65% מצביעים על מוצרי AHAVA כמתנה ישראלית אותנטית ובמקום השני במבה עם 35%קרוב ל-80% ענו כי יעדיפו לתת מוצרי טיפוח של המותג המסמל את ישראל - AHAVA  הנתפשים כמתנה המסמלת את ישראל, איכותית ויוקרתית.

ניתן להשיג בלעדית ברשת סופר פארם
למידע נוסף, בקרו באתר:  www.ahava.co.il , והצטרפו אלינו בדף הפייסבוק.

AHAVA מעבדות ים המלח היא החברה המובילה בעולם בטיפוח מינרלי מים המלח. AHAVA משלבת במוצריה טכנולוגיות חדשניות יחד עם כוחם של המינרלים מים המלח. 
כל מוצרי החברה הינם 100% טבעונים, בעלי תו 
VEGAN FRIENDLY ואינם מכילים מרכיבים מן החי.

חטיבת המחקר והפיתוח של AHAVA הממוקמת לחופי ים המלח, שוקדת מעל 28 שנים בחקר המינרלים, רשמה למעלה מ- 15 פטנטים בינלאומיים ופרסמה מאמרים מדעיים חשובים אודות תרומתם המובהקת של המינרלים מים המלח לטיפוח העור. 
האיכות הגבוהה והלא מתפשרת של המוצרים הקנו ל-
AHAVA שם עולמי, ובקרב הישראלים AHAVA   היא המתנה המבוקשת ביותר לנוסעים  לחו"ל. מוצרי AHAVAנמכרים בלמעלה מ- 30 מדינות, ברשתות מובילות ברחבי העולם ובחנויות קונספט ייחודיות בבודפשט, ברלין, סינגפור ועוד..
מומלץ.
צילום: מוטי פישבן.

חגיגות אהבה ברשת משקפיים בשינקין

משקפים בשינקין מציגים ליין חדש ומהפנט לקראת חג האהבה הבן לאומי.

הוולנטיין דיי הינו חג שכולו אהבה ומתנות, ברשת משקפיים בשניקין יש את הפתרון המושלם ליום זה, בואו לפנק את בן או בת הזוג (או אפילו את עצמכם) במשקפיים מדהימים שלא תוכלו להישאר אדישים אליהם.



המסגרות האדומות, הוורודות והלבנות שלנו ישדרו את האהבה הגדולה שיש לכם לבן הזוג ויראו לו עד כמה אתם אוהבים אותם.

הקולקציה החדשה שלנו מציעה מגוון רחב של צבעים ודגמים ייחודים. כל זוג וזוג נבחר בקפידה על ידנו על מנת לאפשר לכם לקבל את הטוב ביותר בעולם האופטיקה.

בואו לחנות עם בת הזוג ואנחנו נדאג להתאים לה את המשקפים שהכי מתאימים לתווי הפנים, ללוק ולאופי שלה ובזכותם היא תוכל להתאהב בעצמה מחדש.

חג האהבה מאפשר לכם לאהוב לא רק את בן או בת הזוג שלכם אלא לאהוב גם את עצמכם, אם את רוצים לגלות מחדש את עצמכם ולאהוב את מה שאתם רואים במראה או חושקים בשינוי לוק, צוות משקפיים בשינקין ישמח לעזור לכם לבחור את משקפי השמש או הראייה החדשים שלכם כדי שתוכלו לראות את העולם -וורוד יותר.





ניתן להשיג: "משקפיים בשינקין" רח' שנקין9 ת"א.אבן גבירול 185 ת"א. שבזי 53 ת"א
אתר אינטרנט:  www.shenkinglasses.co.il

פייסבוק: משקפיים בשינקין. אינסטגרם: shenkinglasses
מומלץ.



מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה