תרגום לשפות

אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2017
(110)
-
▼
ינואר
(7)
- לרגל חג הוולנטיין AHAVA מציגה מארזים מפנקים של אה...
- אירוע הגאלה בישראל יערך ב 19.2, באוניברסיטת ...
- משקפיים הם כבר מזמן לא רק אביזר לתיקון הראיה, אלא ...
- השקת מותג הטיפוח "אלונה שכטר" בישראל מאת: שרית יוכפז
- בקולקציית התיקים של SCOOP ניתן למצוא את הטרנדים ה...
- אדם חוסרבי ,מעצב ויבואן צעיר .הציג תצוגת אופנת vib...
- שוש קוטור – Shosh couture תצוגת אופנה אלטרנטיבית ...
-
▼
ינואר
(7)
רשומות פופולריות
-
בצילום: מימין: רון חולדאי.לימור ליבנת. עמי שחר .אנטואן .צילום דנה קופר התערוכה נפתחה במעמד: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי , יו"רית ...
-
.חברת @Opatra London , ערכה מסיבת עיתונאים מימין לירון כהן כץ- מנהלת מותג @liron_choen -kaz. חזרתם הביתה אחרי יום עבודה, אתם ל...
-
המסר של מעצבת האופנה ליאת דה פריס : לאפשר לנשים בכל הגילאים להרגיש אופנתיות, נשיות ונחשקות. מעצבת האופנה ליאת דה פריס .מציגה קולקציה...
-
GARNIER מותג הקוסמטיקה הבינלאומי בחר בשחקנית מגי אזרזר לשגרירת יופי מקומית. בתמונה : אני עם מגי ודורית וידווסקי. מגי אזרזר...
-
מימין: שרון מרוז שרית יוכפז ויניב מקפה צבי -במתחם אורוות הסוהו. אורוות האמנים הסוהו החדש של פרדס- חנה כרכור פרדס חנה כרכור נ...
-
טיפול מותאם אישית הקוסמטיקאית ליאנה נחמיאס .מעניקה “טיפול מותאם אישית” . מאת שרית ...
-
צילום :רז גדעוני. שתי חנויות דגל בקונספט העולמי החדש של המותגים הבינלאומיים: BERS...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
אופטיקה שפי צמחה וגדלה ומשרתת למעלה מ- 55,000 לקוחות בשני סניפים: צ'ק פוסט חיפה הסניף הראשי בו נמצא המפעל וסניף נוסף בקר...
-
המעצבת רעומה זק"ש, מציגה קולקציית קיץ 2017 מפתיעה ומרגשת במיוחד. את ההשראה לקולקציה היא שאבה מתוך עולמה האישי ומתוך החו...


יום ראשון, 22 בינואר 2017
משקפיים הם כבר מזמן לא רק אביזר לתיקון הראיה, אלא אקססורי לכל דבר מאת: שרית יוכפז
פרסום תוצאות
מחקר על מרכיבי משקפי ראיה בישראל
גל גדות מציגה משקפי אירוקה.
מהמחקר עולה
כי:
רוב הישראלים
( כ79%!) תופסים את משקפי הראיה כפריט אופנתי
משקפיים הם כבר מזמן
לא רק אביזר לתיקון הראיה, אלא אקססורי לכל דבר - כך חושב רוב גורף של הישראלים.
סקר שערכה רשת אירוקה, לרגל השקת הקולקציה החדשה של משקפי ראיה לשנת 2017, העלה
ש- 79% מהציבור בישראל מתייחס למשקפי הראיה כאל פריט אופנתי. עוד עולה מהסקר כי
ששה מכל עשרה בוגרים בישראל מרכיב משקפי ראיה, עם שיעורים גבוהים יחסית בקרב
אקדמאים ובני 50 פלוס .
למעלה ממחצית מרכיבי
משקפי הראיה בישראל מדווחים שיש להם לפחות שני זוגות, וכי שני השימושים העיקריים של
המשקפיים הם לנהיגה ולצפייה בטלוויזיה / סרטים. והמחיר? כמחצית ממרכיבי משקפי
הראיה מדווחים שקנו את הזוג האחרון שלהם בעלות של עד 600 ₪ .
ומה בקיץ? כשליש
ממרכיבי משקפי הראיה בארץ עושים שימוש גם במשקפי שמש אופטיים, כאשר השיעור הגבוהה
הוא כמובן בקרב בעלי הכנסה ממוצעת וגבוהה.
להלן תוצאות המחקר המלא
שערכה רשת אירוקה (באמצעות חברת רושניק) , לרגל השקת קולקציית משקפי הראיה
לשנת 2017 ברשת אירוקה :
· כשישה
מכל עשרה
בוגרים בישראל מדווחים שהם מרכיבים כיום משקפי ראייה.
· שיעורים
גבוהים יחסית של מרכיבי משקפי ראיה, נמצאו בקרב: אקדמאיים, בעלי הכנסה נמוכה וגילאי 50+
·
למעלה ממחצית מרכיבי
משקפיי הראייה בישראל מדווחים, שיש להם לפחות שני זוגות.
· שני
השימושים העיקריים של משקפי הראייה הם: לנהיגה ולצפייה בטלוויזיה/סרטים.
·
כשישה מכל עשרה מרכיבי
משקפיי ראייה מדווחים, שהחלו להרכיב משקפי ראייה, עוד לפני שמלאו להם 18 שנים.
· כמחצית
ממרכיבי משקפי הראייה מדווחים, שקנו את הזוג האחרון שלהם בעלות של עד
600 ₪.
· כשליש
ממרכיבי משקפי הראיה מדווחים, שיש להם כיום משקפי שמש אופטיים.
· שיעורים
גבוהים יחסית של בעלי משקפי שמש אופטיים, נמצאו בקרב: בעלי הכנסה ממוצעת וגבוהה,
וגילאי 50+.
· כארבעה
מכל עשרה מרכיבי
משקפיי ראייה מסכימים במידה רבה, שבשנה-שנתיים האחרונות ירדו משקפי הראייה,
ביחס ללפני חמש שנים.
· רוב
הישראלים (כ- 79% מהם) תופסים את משקפי הראייה כפריט אופנתי.
· שיעורים
גבוהים יחסית של התופסים את משקפי הראיה כפריט אופנתי, נמצאו בקרב: נשים, בעלי
הכנסה נמוכה וגילאי 30-39.
* המחקר
נערך בקרב 501 יהודים דוברי עברית בגילאי 18 עד 65 המהווים מדגם אקראי ארצי מייצג
. איסוף הנתונים בוצע בין ה- 5 ל- 7
בינואר, 2017.
צילום: דודי חסון.
צילום: דודי חסון.
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה