תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
המגזין של שרית יוכפז
ארכיון המגזין
רשומות פופולריות
-
קריסטלן -בי הינו מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה . אופנת העילית של התיקים והנעליים. הרשת מתרכזת בייצור נעליים ותיקי עור.-מומלץ. ...
-
מיכל נגרין חוגגת בחנות האונליין ובחנויות הרשת את אירועי מכירות האונליין BLACK FRIDAY ו- CYBER MONDAY עם מגוון מבצעים והטבות בלעד...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
ליידי קומפורט המייצרת ומשווקת נעלי נוחות קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק נעלי NATURALIZER בישראל ליידי ...
-
"ציירי לך גבות" רשת סקארה משיקה ליין מוצרים ייעודי לעיצוב ואיפור הגבות הכולל 5 מוצרים חדשים גולת הכותרת החד...
-
חברת נוק הציגה סדרת קוסמטיקה טיפוח ויופי מומלץ Anti-wrinkle facial cream קרם פני...
-
עינת דקלה מפעל הפיס מכריז על זוכי "חממת מפעל הפיס לאופנה 5" אשר יצטרפו לנבחרת בוגרי החממה שהצליחו בגדול – שחר אבנט, ה...
-
אסתי גינזבורג חושפת קיץ לוהט! תמיר ויצמן ומיקה את ערב יום ראשון (12.2) סגרו שלל הסלבס, אושיות האופנה ומובילי דעת קהל, ב...
-
* MAYBELLINE NEW-YORK משיק את סדרת: LOADED BOLDS by COLOR SENSATIONAL סדרת שפתונים מגה נועזים במרקם קרמי ב- 4 גוונים ...
-
במסיבת עיתונאים עם קובי ברוך. קובי ברוך- המרכז לקוסמטיקה קלינית KB PURE מרחיב את ליין המוצרים הקוסמטים בישראל ומציג 11 מוצרים ...
השחקן זוכה האוסקר בראד פיט נבחר כשגריר הבינלאומי של המותג Delonghi (דלונגי) מאת: שרית יוכפז
השחקן זוכה האוסקר בראד פיט נבחר כשגריר
הבינלאומי של המותג Delonghi (דלונגי)
הקמפיין בישראל יעלה לחשיפת סדרת מכונות
הקפה האוטומטיות לשנת 2022, בהשקעה של כ 6 מיליון ש"ח
המותג הבינלאומי
Delonghi (דלונגי), המשווק בישראל
באמצעות חברת ברימאג, הידוע במכונות הקפה האוטומטיות והיוקרתיות, בחר בשחקן זוכה
האוסקר בראד פיט, בן ה-58, כשגריר המותג. במסגרת זו פיט יככב בקמפיין בינלאומי לסדרת
מכונות הקפה האוטומטיות: "פרפטו- Perfetto" תחת הסלוגן: "בית קפה- אצלכם בבית".
הקמפיין יעלה השבוע גם בישראל באמצעות משרד הפרסום יהושע /TBWA
בהשקעה של כ 6 מיליון ש"ח, ויכלול בין היתר: פרסום בטלוויזיה בערוצים 12, 13 ו-9, כול ערוצי
הספורט , קמפיין דיגיטל, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות
ופעילות בנקודות המכירה.
במסגרת הקמפיין הצופים מקבלים הצצה ל"יום יום" של הכוכב, שאוסף פולי קפה
טריים, רוכב על האופנוע
שלו לאורך חופי קליפורניה ,נוסע לתחנת הדלק
לפני שהוא חוזר לביתו להירגע עם כוס הקפוצ'ינו שלו.
סרט הקמפיין יוצא דופן בזכות איכותו והיקפו, שנעשו ברמה הפקה
קולנועית ותחושת האותנטיות שהוא משדר, מרכיב מרכזי
במסר של DeLonghi, כחברה משפחתית שהצלחתה והתפתחותה
מבוססת על ערכים של יזמות ואותנטיות.
הבחירה בבראד פיט לקמפיין הבינלאומי היא הרבה מעבר
לעבודה עם אייקון עולמי. פיט הוא שחקן
ומפיק מוערך, תומך נאמן בנושאי איכות הסביבה, אספן של אמנות, חובב אדריכלות ועיצוב. מעל הכל, בראד פיט שומר
על האותנטיות שלו, למרות התהילה העולמית, זה משקף את ערכי המותג
Delonghi (דלונגי) כמותג איטלקי שמחובר לשורשיו, עם תשוקה איטלקית, הרמוניה ואלגנטיות ועם זאת נגישה לכל העולם. אייקוני ואותנטי בו זמנית. ממש כמו כוכב הוליוודי שמכין לעצמו כוס קפה פשוטה
ומושלמת.
לדברי יאיר רוזן
מנכ"ל חברת ברימאג, יבואנית המותג
בישראל: "הצרכן הישראלי
נחשב כאנין ומבין בקפה איכותי, אנו מזהים עלייה דרמטית ברכישת מכונות קפה אוטומטיות לבית, המאפשרות ליהנות
מקפה טרי הנטחן מפולי קפה טריים, באותה רמה ואיכות של בית קפה .בשנים האחרונות בכלל
ועם ההתכנסות בבתים בקורונה בפרט, ישנה מגמה צרכנית של מעבר מקפסולות לקפה טרי הנטחן דקות
לפני הלגימה הראשונה .
באמצעות הקמפיין
החדש אנו מדגישים את ערכי המותג: איכות ויוקרה, העולים בקנה אחד
עם הערכים שמשדר השחקן זוכה האוסקר בראד פיט שהוא נועז ובינלאומי ובו זמנית מתוחכם
ואלגנטי."
בראד פיט הוא שחקן ומפיק
קולנוע וטלוויזיה אמריקאי, זוכה פרס אוסקר
ופרס גלובוס הזהב כשחקן משנה. בנוסף, שלושה סרטים שהפיק זכו בפרס אוסקר לסרט הטוב ביותר.
חברת דלונגי נחשבת למובילה בעולם במכירת מכונות
קפה אוטומטיות ומוכרת למעלה ממיליון מכונות בשנה. בישראל משווקת
החברה את מוצריה באמצעות חברת ברימאג המפעילה
את חנות הקונספט הייחודית למותג דלונגי בתל אביב ואת רשת מטרו למוצרי חשמל ביתיים. מכונות הקפה
משווקות גם ברשתות החשמל, החנויות המתמחות ואתרי הסחר המורשים .
קרדיטים:
directed by:
Damien Chazelle
cinematographer:
Linus Sandgren
composer:
Justin Hurwitz
photographer:
Lachlan Bailey
https://youtu.be/HAH5WkXN0Cc
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה