תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 18 בינואר 2022

טיפים שישמרו על בריאות השיער שלנו בימים הקרים באדיבות צוות מדעני השיער של Dyson . מאת שרית יוכפז

 


 


טיפים שישמרו על בריאות השיער שלנו בימים הקרים

באדיבות צוות מדעני השיער של Dyson  

 

 

מזג האוויר הקר בימים האחרונים לא ממש מיטיב עם השיער שלנו ועלול לגרום לו להיות יבש.

לכן, חשוב לטפל בשיער בהתאם ולהעניק לו את כל מה שהוא צריך בכדי שנוכל לעבור את הימים הקרים עם שיער בריא וכמובן- מלא סטייל!

 

אז בכדי שנדע להתמודד עם ההשפעות המזיקות של הימים הקרים על השיער, צוות מדעני השיער של דייסון מעניקים טיפים והמלצות שישמרו על בריאות השיער שלנו: 

 

 

1.      אל תצאו מהבית עם שיער רטוב! השיער חלש יותר כאשר הוא רטוב מכיוון שהקשרים שנותנים לו כוח מופרעים על ידי המים.  לכן, כשהשיער רטוב, שימוש במייבש שיער טוב  כדוגמת מייבש השיער dyson supersonic   יכול להקל על הפגיעה בשיער ולאפשר גם לעצב את השיער בו זמנית, להשיג את המראה הרצוי ולהימנע משיער חלש לפרקי זמן ממושכים. כמו כן הוא מייבש את השיער באמצעות זרם אוויר חלק ומבוקר, ומסייע בהגנה על השיער.

 

2.      חשמל סטטי: חשמל סטטי נפוץ יותר בעונות הקרות כשהאוויר יבש והלחות באוויר נמוכה. זה יכול לגרום לשיער להיות מקורזל יותר ופרוע יותר. ייבוש יתר של השיער יכול גם לגרום לחשמל סטטי. כדי לסייע בשליטה על תופעת החשמל סטטי, מומלץ להימנע משימוש במברשת שיער מפלסטיק שיכולה לגרום להצטברות סטטית ולהשתמש במייבש שיער עם זרימת אוויר מבוקרת. מייבש השיער dyson supersonic   מגיע עם אביזר עיצוב flyaway , המנטרל חשמל סטטי בשיער ומעניק עיצוב חלק ומבריק, בשימוש באוויר בלבד.

 

 

3.      לחפוף פחות לרכך יותר: בימים קרים הקרקפת עלולה להתייבש ולגרד. שמפו יכול להסיר את השמנים הטבעיים המסייעים לשמור על לחות הקרקפת, לכן שימוש מתון יותר בשמפו או הפחתת תדירות החפיפה יכולים לעזור להימנע מכך.

 

4.      שמירה על לחות השיער עם מרכך טוב: שימוש במרכך באיכות טובה יסייע  בהפחתת החיכוך והבלאי בשיער, יגן עליו ויפחית סבכים וקשרים בשיער

 

5.      קרקפת יבשה בימים קרים: בימים קרים האוויר נוטה להיות יבש יותר. שימוש במכשיר אדים בבית יסייע בשמירה על רמות לחות גבוהות יותר בקרקפת. כמו כן, מריחת שמן באיכות טובה על הקרקפת לאחר שימוש בשמפו תשמור על תחושת הלחות.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה