תרגום לשפות

אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות

יום ראשון, 19 בפברואר 2017

איך יראה עולם האופנה בעוד 5 שנים מאת: שרית יוכפז


איך יראה עולם האופנה בעוד 5 שנים

בכנס אופנה והייטק של חברת "אס קיוב" ומועדון רוטרי יוצגו הסטארטאפים החמים בעולם האופנה שישנו את פניו בשנים הקרובות *צ'יפ שיזהה היכן נקנה הבגד, מדידה וירטואלית של נעליים ועוד


סטארט אפים בתחום אופנה וטכנולוגיה יציגו בערב מיוחד שיזמה חברת "אס קיוב" ומועדון רוטרי את היוזמות החדשניות בתחום שישפיעו על עולם האופנה בשנים הקרובות.

בין החברות שיציגו את הסטארט אפים שלהם יהיו:

Awear: חברה שפיתחה טכנולוגיה שתאפשר לגלות מהיכן נקנה פריט אופנה. על ידי צ'יפ קטן אשר ייטמע בתוך הפריט ויהיה ייחודי ממש כמו תעודת זהות. באמצעות אפליקציה יוכלו המשתמשים לסרוק את הפריטים ולקבל הפנייה לאתר היצרן על מנת לרכוש את המוצר שראו. כך גם יצרני ומעצבים יוכלו לקבל נתונים סטטיסטיים על כמות חשיפת מוצריהם.

Zekkit-: אחד החששות הגדולים בקניות און ליין הוא רכישת פריט שנראה אחרת לגמרי בתמונה או שאינו מתאים למידותינו. בשביל זה החברה פיתחה אפליקציה אשר תאפשר המחשת התוצאה והעיצוב הסופי של המוצרים השונים.

Fitfully: טכנולוגיה המאפשרת לבצע מדידה וירטואלית לקניות נעליים באינטרנט על ידי סריקת רגלי המשתמש באמצעות הסמארטפון. החברה עובדת למעלה משנה עם אדידס העולמית ומוכרת כשותפת פיתוח רשמית של חטיבת החדשנות של החברה.

Infima: חברה האוספת עבורך את פרטי ההלבשה הנכונים ביותר לכל מבנה גוף.

עוד תוצג מסכת פנים מעוצבת המתריעה על דרגת זיהום האוויר, יוזמה ליצירת הכנסות נוספות באתרי תוכן דיגיטליים ועוד.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה