תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2016
(123)
-
▼
אוגוסט
(6)
- לקראת החגים, ד"ר פישר מציעה תיק איפור יוקרתי המכיל...
- ימי סטיילינג לנשים מלאות ברשת M L מאת: שרית יוכפז
- הקליניקה לקוסמטיקה רפואית של מוניקה פכטר, משיקה את...
- מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, מציג: איפור לוק פי...
- לחג האהבה AHAVA משיקה ניחוח נוסף בקולקציה הצבעוני...
- הפלא השמיני- טטיאנה קרצ'וב, מתאימה לבני נשים על ...
-
▼
אוגוסט
(6)
רשומות פופולריות
-
קריסטלן -בי הינו מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה . אופנת העילית של התיקים והנעליים. הרשת מתרכזת בייצור נעליים ותיקי עור.-מומלץ. ...
-
Choose your own number מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM במהלך חדשני – חלוקת קולקציית החזיות לחמש גזרות הממוספרות מ1-5 כדי להק...
-
מיכל נגרין חוגגת בחנות האונליין ובחנויות הרשת את אירועי מכירות האונליין BLACK FRIDAY ו- CYBER MONDAY עם מגוון מבצעים והטבות בלעד...
-
ליידי קומפורט המייצרת ומשווקת נעלי נוחות קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק נעלי NATURALIZER בישראל ליידי ...
-
"ציירי לך גבות" רשת סקארה משיקה ליין מוצרים ייעודי לעיצוב ואיפור הגבות הכולל 5 מוצרים חדשים גולת הכותרת החד...
-
חברת נוק הציגה סדרת קוסמטיקה טיפוח ויופי מומלץ Anti-wrinkle facial cream קרם פני...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
עינת דקלה מפעל הפיס מכריז על זוכי "חממת מפעל הפיס לאופנה 5" אשר יצטרפו לנבחרת בוגרי החממה שהצליחו בגדול – שחר אבנט, ה...
-
אסתי גינזבורג חושפת קיץ לוהט! תמיר ויצמן ומיקה את ערב יום ראשון (12.2) סגרו שלל הסלבס, אושיות האופנה ומובילי דעת קהל, ב...
-
* MAYBELLINE NEW-YORK משיק את סדרת: LOADED BOLDS by COLOR SENSATIONAL סדרת שפתונים מגה נועזים במרקם קרמי ב- 4 גוונים ...
יום שבת, 13 באוגוסט 2016
הפלא השמיני- טטיאנה קרצ'וב, מתאימה לבני נשים על פי האסטרולוגיה. מומלץ .מאת: שרית יוכפז
צילום: יניב דרוקר.
בתמונה: מימין לובה קרצוב בעלת סוכנות איפור .טטניה קרצ'וב
נפגשנו בסדנת שזירת פרחים ואקססוריז אצל רווית חודורוב-.משמאל
מדריכה לשזירת פרחים ועיצוב
שמעת פעם על "הפלא השמיני"?
ב"פלא השמיני" תקבלי התאמת חזייה לפי מבנה גופך, טעמך האישי ולפי ומזלך האסטרולוגי. בבוטיק יש מבחר של חזיות מדהימות מקאפ A עד קאפ h מחוכים, גרביונים, בגדי-ים וכותנות.
טטיאנה קרצ'וב, מתאימה את החזיות ללקוחות
על פי הרקע שיש לה בנושא האסטרולוגיה ולבני נשים. לטענתה, כל אישה, על פי מזלה האסטרולוגי,
יש בה מן התכונות שמזהות עם המזל שלה, על פי ארבעת היסודות: אדמה, אוויר, אש ומים.
חזייה היא פריט קרוב לעור שלנו בהיותה מהווה
חציצה בין החזה לבגד. בבחירת החזייה יש להתמקד בשני אלמנטים המרכיבים את המידה האישית
של חזייה: הרוחב והקאפ . הרוחב הינו היקף חזה האישה אשר נמדד מתחת לחזה בזמן העמידה.
הקאפ הינו מידת גודל השד מבחינת הנפח שלו.
בבוטיק תמצאי לבני נשים / חזיות התפורות
מבד איכותי על בסיס כותנה שלא מגרד את העור ובעל עמידות רבה. צבעי החזיות רוויות ועשירות בגוונים
ולא נשאר כלום על הגוף, כמו כן הצבע אינו דוהה לאחר כביסות רבות, ולא מאבד מיופין..
קמפיין "מופלאות"-המטרה להעביר מסר .
" את יפה כמו שאת"
נשים לפעמים לא מרגישות נוח עם הגוף וטטיאנה מתאימה להן חזיות
נשיות ויפות שאתן לא צריכות לעבור ניתוחים קוסמטיאים להרמת והגדלת חזה.
" את יפה כמו שאת"
נשים לפעמים לא מרגישות נוח עם הגוף וטטיאנה מתאימה להן חזיות
נשיות ויפות שאתן לא צריכות לעבור ניתוחים קוסמטיאים להרמת והגדלת חזה.
טיאנה קרצ'וב )59 ,)מהנדסת בניין בהכשרתה
והבעלים של
חנות ההלבשה התחתונה "הפלא השמיני",
מסבירה: "רציתי
לעשות קמפיין שידגיש את המסר שכל אישה רוצה
להרגיש יפה,
ושנשים יכולות להיות יפות גם אם הן לא
'מושלמות'".
מהנדסת בניין עשתה הסבה מקצועית ופתחה סטודיו להלבשה תחתונה.
נהנת מעבודתה ומציינת
"זה דומה מאוד, ללא בסיס הבניין נופל,
וכך גם החזה. החזייה
היא כמו עמודים של בניין, ואני כמו אדריכלית
- יכולה לעשות
מה שאני רוצה. אני רואה מה מתאים לכל אישה
על פי התדר
האנרגטי שאני מקבלת ממנה, ולפי ניתוח אסטרולוגי
שאני עושה
לה. להתאים חזייה זה כמו ללטש יהלומים,
כי חזה הוא היהלומים
של האישה".
לצורך מימוש הרעיון פנתה קרצ'וב למיכל גרינוולד,
שכבר
יזמה בעבר קמפיין יוצא דופן: לפני כשנה
הובילה את פרויקט
"תופסות מקום", שבמרכזו נשים
גדולות שרואות בגופן השופע
סמל ליופי נשי ולעוצמה. על הצילומים וההפקה הופקדה
מיכל הרדוף רז,
ויעל קלופמן ביימה. בסך הכל הצטלמו בפרויקט
עשר נשים, כולל
גרינוולד, ותוך ארבעה ימים נספרו
000,200 צפיות בפייסבוק ו־000,3 צפיות ביוטיוב. "גדלתי בחברה
שמקדשת את החיצוניות, אבל רוב הנשים הרי
לא מושלמות, וכולן יפות ואנושיות", אומרת גרינוולד.
"אני מוצאת המון יופי דווקא בחוסר
מושלמות וחוסר פרופורציות, והיה חשוב לי להראות את זה למען
כל אותן נשים שרודפות אחר השלמות כל חייהן".
צילום: מיכל הרדוף רז.
ומיכל גרינוולד הייתה אחראית על יזמות ליהוק והפקת קמפיין "המופלאות"
טטיאנה קרצ'וב. מסכמת "יש המון
ומיכל גרינוולד הייתה אחראית על יזמות ליהוק והפקת קמפיין "המופלאות"
טטיאנה קרצ'וב. מסכמת "יש המון
יופי בחוסר שלמות". ובעזרת
הלבשה תחתונה יפה אין צורך בניתוחים פלסטיאים להגדלת חזה.
בעזרת חזיות נכונות. מחוכים.
הלבשה תחתונה יפה וסקסית אותן
טטניה מייבאת מאירופה.
תראה יפה נשית ומיוחדת בכל גיל ומבנה גוף.
https://youtu.be/6iFXTCLQYKw
סרטון- מתוך קמפיין מופלאות.
סרטון- מתוך קמפיין מופלאות.
סטיילינג אישי- טטיאנה קרצ'וב
מומלץ.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית
"חדשות עולם היופי טיפוח אופנה קוסמטיקה ועיצוב"
sarit0404@yahoo.com.
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה