תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 22 בפברואר 2016

רשת האופנה הספרדית ZARAמציגה: קולקציית אביב קיץ 2016 נשים/ מאת: שרית יוכפז


רשת האופנה הספרדית  ZARAמציגה:
קולקציית אביב קיץ 2016  נשים



כבכל עונה, גם הקיץ ניתן למצוא במחלקת הנשים של  ZARAאת הטרנדים המובילים בעולם האופנה,
קולקציית קיץ 2016 ב-ZARA  בסימן העצמה נשית, אנדרוגיניות וטשטוש מגדרי שמשפיע ישירות על מה נלבש והכי חשוב איך נלבש. הקו המינימליסטי המנחה את הקולקציה מתבטא בבדים נופלים וצבעים מונוכרומטיים של שחור, לבן ושמנת.

קולקציית קיץ 2016 נקייה מהדפסים ונקייה מהצהרות אופנתיות קיצוניות: שמלות ישרות, מכנסיים ישרים נופלים וחולצות מבדים נופלים. בצד השני של המתרס, חלק מהקולקציה צבעונית, ונותנת במה לקול ולתשוקה הנשית. אחת התרבויות הבודדות שמעצימות את הרוח הנשית ומושפעות מריקוד הפלמנקו ומאופיינת בחצאיות עם קומות וסלסולים, גב חשוף, כתפיים חשופות וצבעים חושניים ובוהקים  של אדום וכתום פפאיה.

לצד קווים מנוגדים אלה, שנות ה 70 עדיין כאן, אם כי בדגש על סגנון יותר צועני. שמלות וחצאיות מקסי, הדפסים קטנים בגווני אדמה וכמובן בדי הדנים וצבעי הדנים למיניהם שמדגישים את הקו היותר סקסי של עשור זה. בהמשך למגמה זאת, ניראה את הסבתא שיק המתבטא גם הוא בחצאיות ושמלות אך עם בדי פליסה ובדי לורקס, שיפון ובדים שקופים ומלטפים.

בעשור זה בלט פריט שהפך עם השנים להיות אחד הדומיננטיים והוא ז'קט הבומבר שמגיע אלינו מהעולם הצבאי ובכדי להתאימו למין היפה, בשונה מפעם, ניראה אותו בצבעים פסטליים ומטליים ולא רק צבעי ההסוואה המוכרים לנו כל כך.

מגמה נוספת הבולטת בקיץ הקרוב היא הלבשה תחתונה או כזאת שפעם היינו לובשים רק בחדרי חדרים  בחלוקה לשתי תתי מגמות: האחת, מושפעת מהלנז'ירי הנשי - תחרות, תחרות והרבה מהן. שמלות קטנות עם כתפיות דקות. השנייה, מקבילה לה, מושפעת מהמין הגברי וכוללת: פיג'מות ולא רק ללילה. בדי סטן, הדפסי פרחים גדולים, חלוקי סטן, חגורות מותן, גזרות רחבות ומכנסיים עד אמצע השוק. כל אלה יגיעו בצבעים פסטליים של חדרי השינה שלנו.

כידוע, עולם האופנה חוזר תמיד עשור אחורה בזמן, כדי לבחור את ההשפעות שלו לעונה הבאה. בקיץ הקרוב, שנות ה- 90, נבחרו כשנים שינחו את הלך הרוחות בחלק מהקולקציה: הרבה חצאיות, חצאיות עם שסעים וכמובן מחווה לשנים אלה עם השמות החמים של תעשיית האופנה בעשור ההוא ואלה שהשפיעו על עיצובים רבים לאורך השנים. כי 40 זה ה 20 החדש. קלאודיה שיפר ואל מקפירסון יעידו על כך.

בכל מה שקשור לנעליים, ניראה עדיין נעלי סניקרס בגוונים פסטליים, נעליים עם קשירות עם או בלי עקב. נעליים שטוחות עדיין הדבר החם בעולם האופנה וכן נעליים עם השפעות מהמערב הפרוע.

תיקים העונה, יהיו בכל הגדלים. אבל הדגש יהיה על תיקים קטנים ובצבעים קיציים. לתיקים אלה יתווספו מחזיקי מפתחות, פרוות ועוד שלל אלמנטים אם אופי ועם הצהרה אופנתית ילדותית במקצת.

מצפה לנו עונה רוויה עם מגמות אופנה מגוונות, אשר כל אחת תוכל למצוא את הקו המתאים לה ולכן זה הזמן להצטייד במשקפי שמש גדולים ולצאת לדרך.


טווחי מחירים ZARA נשים קיץ 2016




לפרטים נוספים, ניתן לפנות לגלית אמיגה סער מנהלת תיק ZARA במשרדי או אליי 24 שעות ביממה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה