תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שבת, 27 בפברואר 2016

לראשונה בישראל, אירוע טכנולוגי וחדשני העוסק כולו באופנה קיומית, מטרתו להפגיש בין מעצבים צעירים ובועטים בתחום לבין יזמים, סטרטאפים וחברות אופנה יערך בסטודיו 6B- מאת: שרית יוכפז



 המטרה של כנר היא להביא את תחום האופנה הקיומית, שמתפתח כבר בכל העולם, גם לישראל. 
                                  צילום:יאיר ארמה גוסיץ'

לראשונה בישראל, אירוע טכנולוגי וחדשני העוסק כולו באופנה קיומית, מטרתו להפגיש בין מעצבים צעירים ובועטים בתחום לבין יזמים, סטרטאפים וחברות אופנה שישתפו פעולה ויפתחו את תחום האופנה הממוחזרת, המתחדשת והקיומית בישראל. החיבור של אופנה וקיימות הפך לטרנד מרכזי בעולם האופנה הבינלאומי ולא מעט חברות גדולות מתמודדות עם האתגרים שעולים מיצירת טכנולוגיות, חומרי גלם או עיצובים סביבתיים, אך בארץ הטרנד החברתי-סביבתי טרם החל.


הפער הזה בין מה שנעשה בעולם לנעשה בחו"ל הוא מה שהניע את ויקטוריה כנר, שכבר לקחה חלק בארגון שבוע האופנה בניו יורק, שבוע האופנה- גינדי ת"א והייתה חלק מקבוצת Fash&Tech, ליצור את האירוע וכך לעורר את המודעות על אופנה קיומית, לפתח הזדמנויות עסקיות ולהפגיש בין המעצבים לבין גורמים השונים מהתעשייה – יזמים בתחום האופנה, הקיימות והטכנולוגיה וביניהם חברת קורנית דיגיטל (Kornit Digital) המייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל ועובדת עם חברות מכל העולם.

האירוע יערך ביום ראשון, 28.2.2016 , בשעה 19:00 סטודיו 6B - בתל אביב.

באירוע יערך פאנל של כמה מעצבים צעירים העוסקים בפתרונות ייחודים לאופנה קיומית בה הם יציגו את הדרך שלהם ליצור אופנה קיומית וגם ישאלו שאלות מהקהל, לאחר מכן תתבצע הדגמה של אחד המעצבים, מאוריציו פולצ'יק, שיעצב ויכין באירוע עצמו בגדים ממוחזרים ,חדשים וטרנדים העשויים מבגדים ישנים. מטרתו להשתמש בכל חומרי הגלם הממוחזרים ולא לזרוק כלום כדי לא לייצר פסולת. בין המעצבים המשתתפים בפאנל, נעמי מערבי מעצבת ותופרת בגדים רק מכותנה אורגנית וטבעית וללא רעלים, אלינור רוזנטל מעצבת בגדים ודואגת להשתמש ב- Second Skin, חומר טקסטילי ייחודי ועמיד במים, אותו פיתחה ממחזור יריעות "פצפצים", עדי שמש, בעלת סטארט-אפ טכנולוגי הנותן פלטפורמה טכנולוגית לתכנון מסיבות החלפת בגדים יד שנייה .

המטרה של כנר היא להביא את תחום האופנה הקיומית, שמתפתח כבר בכל העולם, גם לישראל. לדעתה, למרות שישראל היא מדינה קטנה, יש לה השפעה גדולה על כלכלות ותעשיות גלובליות והיא מסוגלת לשנות ולהשפיע על תעשיית האופנה בארץ ובעולם. התעשיות העולמיות בעולם מחפשות את החדשנות הישראלית בכל תחום וגם באופנה." אנו כישראלים צריכים לשאול את עצמנו, מה מיקומה של ישראל בשנת 2016 בנושא הסביבתי ובייחוד בכל הקשר לאופנה שמהווה חלק כה גדול בחיינו ובעיצוב זהותנו האינדיבידואלית".  כנר מקדמת שיתופי פעולה בין רשתות האופנה הגדולות  לבין אותם מעצבים צעירים וטכנולוגיות חדשניות וחתרניות. האירוע הזה מהווה נקודת זינוק חגיגית לאופנה הקיומית בישראל וכנר מאמינה כי בסופו של יום גם הרשתות הגדולות ביותר ישנו את שיטת ייצור הבגדים שלהם תוך התחשבות בסביבה ויצירת אימפקט על העולם./
 הבת שלי רונית יוכפז למדה בסטודיו זה אחרי הצבא  ויש לנו זכרונות טובים מהמקום.
ולאחר מכן   המשיכה ללימודים של 4 שנים .
עיצוב פנים במכללה למינהל ראשון לציון..
 מאת: שרית יוכפז

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה