תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

הפרזנטורים החדשים של רשת ההנעלה סקופ: דר זוזובסקי ועידן רול, בילו אמש יחדיו, על סט צילומי הקמפיין של רשת SCOOP לסתיו-חורף 2015/16.מאת: שרית יוכפז


כשעידן פגש את דר:
 "בעולם מקביל היינו זוג"




עידן רול ודר זוזובסקי נפגשים לראשונה על סט הצילומים של רשת SCOOP


הפרזנטורים החדשים של רשת ההנעלה סקופ: דר זוזובסקי ועידן רול, בילו  אמש יחדיו, על סט צילומי הקמפיין של רשת SCOOP  לסתיו-חורף 2015/16.

עידן רול, שזהו הקמפיין הראשון שלו עם רשת SCOOP, התייצב מוקדם משנקבע מתוך התרגשות גדולה ובינתיים העביר את זמנו בהכנות ביוטי, לקראת הצילומים. לעומתו זוזובסקי, הגיעה בדיוק בזמן שנקבע ונכנסה לסטודיו כשהיא שזופה ומחויכת וסיפרה לצוות כי בדיוק חזרה מחופשה רומנטית בכרתים, עם בן זוגה הצמוד לי בירן, שם חגגו את ט"ו באב.

עוד סיפרה דר,  כי בחודש הקרוב היא תבלה על קו תל אביב/ניו יורק ויהיה קשה להשיגה, כי היא תהיה עסוקה בפרויקט חדש אותו סירבה לחשוף, אי שם בארה"ב.


על הסט הכירה לראשונה את מי שיככב לצידה במהלך העונה הקרובה, הדוגמן הבינלאומי, עידן רול (30), שמתחזק בארבע השנים האחרונות זוגיות יציבה עם הזמר הנודע, הראל סקעת.

בין השניים נוצרה כימיה מידית והתפתחה שיחה על משפחה וילדים. דר סיפרה כי למרות שיודעת שלי בירן הוא האחד, הם עוד לא ממש שם, יש לה עוד הרבה תכניות טרום האימהות ושהיא מנצלת עכשיו את הזמן לפתח את הקריירה, לפני שהיא מקימה משפחה עם שלושה ילדים לפחות. עוד הוסיפה "משפחה היא החלום- ואני עובדת כדי להגשים אותו".


גם עידן דיבר לא מעט עליו ועל הראל, אולם בניגוד לדר, הגשמת החלום לא רחוקה ממנו והוא רואה את עצמו מקים משפחה בתקופה הקרובה, עם שני ילדים ושחייבת להיות לו בריכה בבית, לימים הלוהטים של אוגוסט. רול שהתרשם עמוקות מדר, הודה: "אם הייתי סטרייט, בעולם מקביל אני בטוח שדר ואני היינו זוג..."

הראל סקעת, שים לב - דר מאחוריך...

כתבה: שרית יוכפז צילום: אסף לב.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה