תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 24 באוגוסט 2015

תצוגת גולף סתיו חורף 2015-16. מאת: שרית יוכפז


                       גולף | סתיו חורף 2015-16
                                              מומלץ מאת: שרית יוכפז
 התקיימה  תצוגת אופנה  באביגדור של גולף סתיו חורף הוזמנתי באדיבות רני והילה  רהב. 
קולקציית סתיו חורף 15-16 של גולף לוקחת אותנו למסע; למקומות, תקופות, השראות וסגנונות אורבניים המהווים חלק מהכרך הגדול. אל אנשים שבחרו לטייל למקומות רחוקים או מצאו דרך מקורית משלהם בשיטוטים מעוררי השראה בסמטאות הערים, שהפכו לא פעם לדמות מרכזית ביצירותיהם של אמנים כה רבים.
.





גולף נשים| מסעות בוהמיינים

קולקציית סתיו חורף של גולף נשים יוצאת למסע בזמן בעקבות הרוח הבוהמיינית.
מקורות הבוהמייניות חוזרים בזמן לאמצע המאה התשע עשרה. זהו השם שניתן לצוענים שהיגרו לצרפת ממקומות שונים, אך נתפסו כמהגרים מבוהמיה שבמרכז אירופה (באזור צ'כיה של ימינו). אולם מדובר היה בצוענים, שהיו נוודים, נגנים וזמרים, מגידי עתידות, רקדנים ולוליינים. אורך החיים החופשי, המשוחרר והנון קונפורמיסטי הילך קסם על הצעירים האירופיים מאז ובמיוחד על אמנים ואנשי רוח שאימצו את סגנון החיים וסגנון הלבוש של הצוענים. מה שהפך לתנועה עולמית שחרטה על דגלה את רוח החופש והקדישה את החיים לאמנות, מוזיקה, אופנה וספרות.

הקולקציה החדשה של גולף מתכתבת עם הסגנון הבוהמייני שזכה במהלך המאה האחרונה לעדנה מחודשת בסוף שנות השישים. כשילדי הפרחים אימצו את הסגנון ונתנו לו פרשנות מחודשת שממשיכה להלך קסם עד ימינו. מאז הפך ה'בוהמייניזם' לסגנון חיים המשפיע על כולנו.

השאיפה לחופש, הנוודות, האקלקטיות, רוח ההרפתקנות, חיי האמנות והיצירה ושמחת החיים, הם שהניעו את המעצבות שלנו כהשראה לקולקציה החדשה.

רב תרבויות ואקלקטיות מעודנת מאפיינת את פריטי הקולקציה השואבים השראה מרקמות אתניות, תחרות גיפיור על מגוון חולצות, חצאיות ועליוניות. קישוטי קרושה בשרוולי חולצות סאטן ארוכות, עליוניות חלוק וסריגים בדוגמאות סריגה שונות. שמלות מקסי נשפכות משיפון, וחולצות עם צווארון קשירה עם הדפסי צמחיה במראה כפרי. גם מעילים וז'קטים עם דפוסים גרפיים בהשראות אינדיאניות ומעילי פרקה עם פרוות סינטטיות וז'קטי עור זמש. בנוסף ניטים מעטרים שמלות בצורות המתכתבות עם המזרח, עליוניות צמר משובצות במראה אנגלי, וסריגים קטנים עם רקמות אוטנטיות בהשראה מזרח אירופית. צבעוניות הקולקציה נעה בין גווני שמנת, לבן , אפור מלאנז' , ניוד, ורוד בהיר, חרדל, בורגונדי, חאקי וחום שלכת.

הקולקציה המחויטת המותאמת לתפיסת הW2W של גולף, מציעה בגדי עבודה וערב בגזרות משוחררות בהשראת חליפות מהסבנטיז. עם בלייזרים נשפכים עם דשים מעוגלים, עליוניות בולרו קצרות, וחליפות בהשראת טוקסידו בצלליות נשיות בהם מכנסי סיכה בגזרות משוחררות. וגם מעילי קצינים ומעילי צמר לצד חולצות שיפון עם צווארון קשירה, קצוות מלמלה, שרוכים וליביות תחרה.

להשלמת הלוק עוצבו מבחר פריטי לנג'רי באינטימה על מנת שישלימו את קולקציית ההלבשה של גולף. בהם גופיות, בגדי גוף, תחתונים וחצאיות סאטן וקטיפה עם גימורי תחרת גיפיור איכותית שניתן ללבוש תחת ז'קט מחוייט למראה סקסי בסגנון 'סבנטיז גלאם' מעודן.

גולף גברים| הנווד האורבני

ההשראה לקולקציית הסתיו-חורף של GOLF MAN  משוטטת ברחובות עירוניים ומתכתבת עם דמותו של הפלנר (Flâneur) הצרפתי.


פריטים כמו: סוודרים עבים, מעילי צבא במראה משופשף, בסריגת קווילט או ניילון. מכנסי טרנינג פרנץ' טרי בשילובי בדים, חיתוכים מעניינים וסריגי space dye צבעוניים. וגם מעילי פרקה מכותנה וצמר, טוניקות ג'רזי דקיקות, עליוניות קפושון, קרדיגנים, חולצות טי בהדפסי פסים, צעיפי שכמיה, מכנסי ג'ינס, צ'ינו ומכנסי פנסים בצבעי אבן, שמנת ואפור בהיר.  
הנווד האורבני מתבטא בקולקציה בפריטים במראה אתני בשילוב גראנג' נינוח ונונשלנטי של שכבות על שכבות של דנים, ניילון בטכניקת קווילט, עור, קנבס, ג'ינסים שטופים, מכנסיי טרנינג סרוגים שעברו כביסת סטון וואש, חולצות ז'קארד דנים ופלנל בדוגמאות איקט. בצבעוניות חמה של בורגונדי, ירוק זית, כחול, חאקי וחציל.


בגזרת המחויטים עוצבו העונה מעילי צמר ארוכים, בסריגת משבצות, קמופלאז' ושיני כלב. מבחר חליפות במשחקי נפחים, בלייזרים במראה וינטג' מכותנה, קטיפה וסאטן. לצד מבחר חולצות צווארון צמודות בהדפסים מקוריים של נקודות, משולשים, ופייזלי. פריטים שניתן לשלב לאורך כל היום יחד עם שאר פריטי הקולקציה ליצירת מראה קלאסי עם טוויסט . 

כתבה:שרית יוכפז עורכת חדשות עולם היופי אופנה קוסמטיקה עיצוב וסטייל.
צילום: באדיבות יח"צ

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה