תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 29 ביוני 2015

Laline, הרשת הבינלאומית למוצרי טיפוח ולייף סטייל לגוף ולנפש, מחדשת ומרחיבה את סדרת הטיפוח לגברים Mr. Laline. מאת: שרית יוכפז



סדרת הגברים האהובה של ללין מתחדשת ומתרחבת. הסדרה פותחה 
בהשראת 'מר ללין'


הגבר שאנחנו אוהבות לאהוב. גבר מעשי שיודע בדיוק מה הוא רוצה, ומה לעשות כדי להשיג את זה. גם כשמדובר בטיפוח, מר ללין חושב פרקטי. יעיל ותכליתי, שחור ולבן, הוא מוכן להשקיע יותר ובתנאי שזה לא יגזול ממנו הרבה זמן.
בדיוק כמוהו, גם סדרת Mr. Laline מציעה מגוון פתרונות פרקטיים לטיפוח יומיומי, מבוססים על פורמולות מתקדמות, הם מאפשרים לגברים שלנו להשקיע בעצמם מבלי להשקיע שעות, עם עוד בונוס נפלא שילווה את היום שלהם- הניחוח הגברי האהוב כל כך. סדרת Mr. Laline עוצבה בתכליתיות של קונטרסט שחור-לבן, ומותגה באייקון המקטרת (כדי להוסיף לה נימה קצת 'מכופתרת').
את מוצרי הטיפוח של הסדרה מלווים מבחר אקססוריז גבריים להשלמת הטיפוח וההופעה.
המוצרים בסדרת Mr.Laline:
·        פילינג גוף: פילינג גוף המעניק ניקוי פילינג עמוק, זאת בזכות גבישי מלחים טבעיים, המשאירים את העור חלק ונעים למגע ומזינים אותו בשמני אבוקדו
וזרעי ענבים. רווח נקי...
תכולה: 500 גרם, מחיר: 89.90 ₪
·        קרם גוף: קרם המעשיר את העור בלחות ומעניק לו ניחוח מושך לאורך זמן. הקרם מועשר בשמני קלנדולה ובוראג', אלוורה ומינרלים מים המלח. ללא פארבנים.
תכולה: 90 גרם, מחיר: 64.90 ₪

·        בושם או דה טואלט: בושם על בסיס אלכוהול בניחוח דומיננטי שאי אפשר לעמוד בפניו, שילוב של גבריות ורעננות עם טוויסט שרמנטי-ארומטי. מועשר בקמומיל.  
תכולה: 150 מ"ל, מחיר: 159.90 ₪.
·        שמפו וג'ל רחצה: שמפו וג'ל רחצה במוצר אחד, לתחושת רעננות בכל רחצה. המוצר מועשר באלוורה, קמומיל וויטמין E המעשירים את העור בלחות לאורך זמן.
תכולה: 200 מ"ל, מחיר: 39.90 ₪
·        דאודורנט סטיק: דאודורנט מרענן לגבר, המעניק הגנה טוטאלית לאורך כל היום. הדאודורנט מועשר בתמציות אלוורה, ג'ינקו בילובה, שורש ג'ינסנג וקמומיל להרגעת העור ואינו משאיר סימנים. ללא אלומיניום וללא פארבנים.
תכולה: 75 גרם, מחיר: 79.90 ₪
·        קצף גילוח: קצף גילוח המועשר בפרו ויטמין B5 המסייע לריכוך העור
ובביסבולול, המופק מצמח הקמומיל ומרגיע את העור.
העור. ללא פארבנים.
תכולה: 90 גרם, מחיר: 59.90 ₪
·        תחליב לחות לאחר גילוח: תחליב מפנק, המרגיע את עור הפנים לאחר פעולת הגילוח. מועשר בחמאת שיאה, תמציות אצות ים, ויטמין E, ג'ינקו ובילובה. ללא פארבנים.
תכולה: 90 גרם, מחיר: 79.90 ₪
·        סבון פנים: סבון פנים המנקה ביסודיות את עור הפנים, מעשיר אותו בלחות ומעניק לו מראה רענן ומלא חיים. מועשר בוויטמיןE  ובמנטול.
תכולה: 150 מ"ל, מחיר: 39.90 ₪
·        קרם פנים: קרם פנים עשיר המזין ומרכך את העור. מועשר בתמצית מלפפון ושמני אבוקדו, קלנדולה ושקדים מתוקים. ללא פארבנים.
תכולה: 90 גרם, מחיר: 79.90 ₪
·        קרם ידיים: קרם ידיים יעיל לעור מחוספס ויבש. הקרם נספג במהירות ומשאיר את העור נעים למגע לאורך זמן. מועשר בגליצרין, שמנים צמחיים, ויטמין E
וסיליקונים להגנה ולהזנה של העור. ללא פארבנים.
תכולה: 50 גרם, מחיר: 29.90 ₪
·        סבון שיאה: סבון גוף מוצק, מועשר בחמאת שיאה.
לתחושה מבשמת של ניקיון, לחות ורעננות לאורך זמן.
תכולה: 100 גרם, מחיר: 19.90 ₪


·        מיני קיט לגבר: מארז מוצרים לגבר בגודל מיוחד, הכולל: סבון פנים, שמפו וסבון, אפטר שייב באלם וקרם גילוח.   מחיר: 79.90 ₪

עוד בסדרת הגבר החדשה, קולקציית אביזרים משלימים:

·         תליון ריחני לרכב: תליון אבן בעיצוב גברי לרכב, עם ניחוח נפלא שממלא את הרכב והופך כל נסיעה למהנה במיוחד. מחיר: 19.90 ₪.
·        תיק רחצה: תיק רחצה שחור דמוי עור, בגודל האידיאלי למוצרי הטיפוח הגבריים, עם תוספת יעילה לנשיאה ולתלייה, מחיר: 59.90 ₪.

·        ערכה לצחצוח נעליים לגבר: טאצ' אלגנטי למראה דומיננטי. נרתיק ובתוכו סט מושלםלגברים שחשוב להם להיראות 'מצוחצחים' -בעבודה, בנסיעות, או בפגישות עסקים. הערכה כוללת: כף נעליים, מברשת צחצוח, משחת נעליים שחורה ובד הברקה. מחיר: 49.90 ₪

·        ספוג רשת : ספוג מקציף לגבר בצבע שחור, מחיר: 9.90 ₪

 


ניתן להשיג את סדרת Mr. Laline לגברים ברשת חנויות ללין ברחבי הארץ. מומלץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה