תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2015
(122)
-
▼
יוני
(14)
- Laline, הרשת הבינלאומית למוצרי טיפוח ולייף סטייל ל...
- תצוגת אופנה המרכז האקדמי ויצו צרפת. מאת: שרית יוכפז
- סדרת מוצרים לטיפול ושיקום השיער של Desheli מאת: ש...
- מעצבת האופנה ליאת דה פריס מציגה קולקציה נשית רכה ו...
- רוז קליניק: כשאיכות, שירות ואסתטיקה נפגשים מאת: שר...
- Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש משיקה: ס...
- רשת אופנת חושפת את קולקציית אביב קיץ 2015 מאת שר...
- "יפה בכל מידה" אירוע האופנה של גאלה רחמילביץ במידו...
- רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, משיקה בימים אלו סדרת...
- Mia Inspiration משיקה את קולקציית הקיץ /מאת: שרית...
- נעלי קריסטלן בי -עונת הקיץ הולכת להיות מדהימה בגוו...
- מוצרי חברת "כריסטינה" השיקו את סדרת New BioPhyto ...
- רשת "את" לבני נשים בצילומים לקמפיין בשיתוף עמותת ...
- ג'ייליאני משווקת קרם לחות מתקדם המונע הזעת יתר בפנ...
-
▼
יוני
(14)
רשומות פופולריות
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
-
מימין: שרון מרוז שרית יוכפז ויניב מקפה צבי -במתחם אורוות הסוהו. אורוות האמנים הסוהו החדש של פרדס- חנה כרכור פרדס חנה כרכור נ...
-
Clarks מותג האופנה האנגלי מציג את קולקציית הנעליים לנשים אביב-קיץ 2014: עולמה של האישה הפוסט-מודרנית קולקציית הנעליים לנשים ...
-
חברת Premier By Dead Sea Premier מציעה מבחר מארזים במחיר מיוחד לרגל יום העצמאות ה-67 של המדינה מבחר מארזים במחיר 67 ש"ח במקום 80 ...
-
שופרסל בשיתוף פעולה יייחודי עם כוכבת היוטיוב, אשלי וקסמן בקשי לפיתוח ליין מוצרי איפור וטיפוח כחלק מהעמקת הפעילות של שופרסל בתחו...
-
חברת נוק הציגה סדרת קוסמטיקה טיפוח ויופי מומלץ Anti-wrinkle facial cream קרם פני...
-
בית האופנה הגרה מציג: קולקציית חורף 2018 טרנדים אופנתיים לאישה העוצמתית נוחות מקסימלית – צבעים לא שגרתיים – דגמים בלעדיים ...
-
עטרת ויטלשטיין, קוסמטיקאית פרא רפואית בעלת ניסיון מעל 25 שנים בעולם הקוסמטיקה, תחום היופי ובריאות העור. אפילציה שעוות עיצוב ג...
-
קולקציית החורף 2016-17 של מאוזנר מתאפיינת בנגיעות ובטרנדים המובילים: פרטי קולאז תוכננו בקפידה על מנת לתת מענה כולל ורחב. על...
-
רשת בתי הספר לאיפור של רוית אסף רואים גאווה בעיניים בחר בהפקת איפור ייחודית לרגל חודש הגאווה. יוני אסף מאפר ומורה בכיר...
יום שני, 1 ביוני 2015
ג'ייליאני משווקת קרם לחות מתקדם המונע הזעת יתר בפנים ובקרקפת. מאת: שרית יוכפז
לקראת הקיץ והחום הגדול: איך עוצרים הזעת יתר?
ג'ייליאני משווקת קרם לחות מתקדם המונע הזעת יתר בפנים ובקרקפת.
התכשיר nosudamas ("לא מזיע יותר"), פטנט רשום בישראל ובארה"ב, מיועד לנשים ולגברים, מועשר במינרלים מים המלח, מתאים לכל סוגי העור, ומשווק בנקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ ובמכירה מקוונת.
צילום יח"צ קית גלסמן.
חום יולי-אוגוסט כבר בפתח וחברת ג'ייליאני מציעה פתרון קל ופשוט לסובלים מהזעת יתר, תכשיר nosudamas – קרם לחות אידיאלי לנשים ולגברים להפחתת/מניעת הזעה בפנים ובקרקפת (לבעלי קרחת). לאחר השלמת שלב הרצת התכשיר בשנה החולפת, מובילה חברת ג'ייליאני מערך שיווק וקידום מכירות ארצי בעיתוי הכי מתאים בישראל: חודשי הקיץ.
ה'אני מאמין' של ג'יילאני הוא להפוך את חיי הסובלים מהזעה בפנים לנוחים ונעימים יותר וזאת באמצעות פתרון פשוט וזמין שישפר את איכות החיים. וברוח זו, מושקת סדר הדגל של החברה, המהווה פתרון חדשני ואפקטיבי להזעת יתר בפנים ומכאן שמו - nosudamas "לא מזיע יותר" בספרדית.
סדרת קרם הלחות של nosudamas כוללת ארבעה תכשירים, המשווקים כיום ב-33 נקודות מכירה מובחרות ברחבי הארץ וכן במכירה מקוונת באתר החברה www.geylanni.com בשבועות הקרובים יוכפלו על פי התכנון נקודות המכירה של התכשיר, פירוט מלא מצוי באתר החברה.
הזעה בפנים היא בעיה אסתטית, לא נעימה, שנגרמת, בין היתר, כתוצאה מחום ולחות פעילות או התרגשות יתר, כתופעת גיל המעבר והופעה לאור הזרקורים.
לדברי משה קרקו, רוקח ואחראי על פיתוח nosudamas, הקרם מפחית ולעיתים אף מונע הזעה בפנים למספר שעות "זעת הפנים מכילה מים ומלחים בלבד. שכבת ההגנה הנוצרת על העור מיד עם מריחת הקרם שומרת על לחותו הטבעית לאורך זמן ומשאירה אותו רווי בלחות, נעים למגע וללא מראה שומני. בשימוש יומיומי, התכשיר מחדש את תאי העור, מכווץ נימים ונקבוביות,מפחית כתמים, גורם למתיחה עדינה וממצק את עור הפנים. הקרם מועשר בתמצית אלוורה מרגיעה בניחוח עדין ובמינרלים מים המלח, נספג במהירות בעור ומותיר אותו גמיש, רענן וזוהר."
הסדרה פותחה על ידי ג'ייליאני בשיתוף כימאי בכיר ומיוצרת בבלעדיות עבורה במעבדות ביודיירקט בע"מ. ג'ייליאני מחזיקה בפטנט רשום בישראל ובארה"ב.
התכשיר עבר בדיקת בטיחות בשימוש במעבדות אינטראטק אנגליה ונמצא כמוצר בטוח לשימוש. כמו כן, הוא בעל יעילות מוכחת מטעם המכון לחקר העור. התכשיר, ברישיון משרד הבריאות, נבדק דרמטולוגית, הוא היפואלרגני וללא פראבן וחומרי צבע והוא לא נוסה על בעלי חיים.
למי מתאים nosudamas?
- שימוש יום יומי לכל מי שההזעה בפנים מפריעה לו: בני נוער, נשים וגברים בכל הגילאים.
- אנשים הסובלים מהזעה כרונית בפנים ללא תלות עונתית.
- אנשים הרוצים לשמור על מראה אסטטי ורענן באירועים, מסיבות ופגישות חשובות.
- עבור נשים כבסיס יומי לאיפור.
- נשים בגיל המעבר הסובלות מגלי חום והזעה.
- פוליטיקאים, אמנים, כלות וחתנים, רקדנים וכל המופיעים על במות מול אור הזרקורים.
- מומלץ
קו המוצרים של סדרת nosudamas
קרם לחות לפנים מפחית / מונע הזעה לעור רגיל עד שמן. צנצנת - 50 מ"ל. 179 ש"ח
קרם לחות לפנים מפחית / מונע הזעה לעור רגיל עד יבש. צנצנת - 50 מ"ל. 179 ש"ח
קרם לחות מפחית / מונע הזעה לפנים ולקרקפת (לגברים). מיכל משאבה - 50 מ"ל. 179 ש"ח
קרם לחות לפנים מפחית / מונע הזעה לכל סוגי העור. אריזת משאבה בגודל מיוחד (30 מ"ל) 145 ש"ח
אודות ג'ייליאני
חברת ג'ייליאני עוסקת בפיתוח רעיונות ויישומם בתחום הדרמו-קוסמטיקה.
החברה נוסדה בשנת 2009 ושותפים בה שלושת המייסדים: זהבה שלום – מנכ"לית החברה ויזמית עסקית; משה קרקו – רוקח ואחראי על פיתוח המוצר; מרי קרקו- מנהלת מיתוג.
גייליאני מחזיקה בפטנט רשום בישראל ובארה"ב, הודות לחדשנות של נוסחת תכשירי nosudama ומצוייה במשא ומתן עם גורמים שונים בחו"ל לשיווק מוצריה מעבר לים וכן לייצור תכשירים נוספים.
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה