תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

רשת האסתטיקה הרפואית ההולנדית LookinGood משיקה בימים אלה את הסניף הראשון שלה בישראל. הסניף הראשון יפתח ברחוב הנחושת 10 ברמת החייל בתל אביב ויכלול בשלב הראשון 5 חטיבות טיפול שתחולקנה על פני למעלה מ250 מ"ר.מאת: שרית יוכפז

Lookingood

רשת האסתטיקה הרפואית ההולנדית מגיעה לישראל

הרשת תשיק את טיפול הדגל שלה BetterHair  להשתלת שיער טבעי
במסגרת בתערוכת  ענק לתעשיית היופי והטיפוח המקצועית שתתקיים ב 8 דצמבר 2014   בגני התערוכה בתל אביב

היקף ההשקעה נאמד בכ- 1.5 מיליון יורו

איש העסקים יניב גליקמן רכש את הזיכיון בישראל לאחר פיילוט שבוצע לבחינת השוק המקומי 




רשת האסתטיקה הרפואית  ההולנדית  LookinGood משיקה בימים אלה את הסניף הראשון שלה בישראל.
הסניף הראשון יפתח ברחוב הנחושת 10 ברמת החייל בתל אביב ויכלול בשלב הראשון  5 חטיבות טיפול שתחולקנה על פני למעלה מ250  מ"ר.

עלות השלב הראשון של החדרת המותג לישראל , נאמדת בכמיליון וחצי יורו וכוללת את עלויות ההקמה של הסניף ואת קמפיין הפרסום העתידי של הרשת.

מייסד הרשת ומנכ"ל הרשת הבינ"ל גיל ירדן יגיע לישראל לצורך השקת הסניף בישראל במסגרת תערוכה מקצועית Inbeauty שתערך בגני התערוכה תל אביב ביתן 10 ב8 דצמבר 2014

לדברי יניב גליקמן, בעל הסניף הישראלי של הרשת : "לאחר בחינה מדוקדקת שארכה למעלה משנה  וכללה סקרים, וטיפולים ללקוחות רבים במגוון תחומים נוכחנו לראות כי קיים ביקוש עצום לטיפולים בתחום האסתטיקה הרפואית בקרב לקוחות בישראל כאשר יש דגש של התאמת קטגוריות הטיפול לשוק הישראלי בעיקר קטגוריות שנחלו אכזבה בקרב הלקוחות בישראל ולרשת שי פתרון ברור ובר הוכחה בנקל.

המטרה הראשונה שלנו היא לבסס את הרשת כמקום אמין ואיכותי בעל פתרונות פורצי דרך והשיגים טיפוליים בתחומי האסתטיקה המבוססים  על מידע רפואי מתקדם ,טיפול ע"י רופאים מומחים בתחומם, אקרידיטציה גבוהה ושמירה על תקני איכות בסביבת העבודה לצד מגוון טיפולים אסתטיים רחב שיינתן תחת קורת גג אחת"

טיפול הדגל של הרשת הוא טיפול    BetterHair (המבוסס על טיפול NHI- (Natural hair Implant השתלת שיער טבעי)  ומהווה בעולם ובוודאי בישראל את הבשורה הגדולה ביותר שידע התחום.  BetterHair  הינו טיפול חדשני המאפשר ליהנות משיער בריא ומלא המתחדש בצורה טבעית ללא כאבים, ללא תופעות לוואי וללא צלקות.

השקת החברה תתקיים ב8-12-2014 ביריד Inbeauty בגני התערוכה בביתן 10 באולם LookinGood בו תבוצע הדגמה חיה לטיפול על הדוגמן יואב שוורד.

לדברי גליקמן: "הבחירה לקיים את ההשקה ביריד המיועד למעצבי שיער קוסמטיקאיות ומאפרים מקצועיים בכל רחבי הארץ נבעה מתוך השיקול ליזום עמם שיתוף פעולה עסקי ארוך טווח ובכך לאפשר להם להגדיל את נתח השוק אליו הם פונים (כ33%) שלא מגיע אליהם מסיבת התקרחות".





                                            צילום: שוקה כהן.

מבחינה שבצענו על השפעת מראה חיצוני בסביבת הסניף ובכלל מצאנו קשר שיש לסביבה עסקית בה הוא ממוקם לאור הקשר הין השפעת מראה חיצוני לקבלה לעבודה ולתפקוד בה. מסתבר שיש העדפה למועמדים שנראים טוב יותר החל משלב קורות החיים במיון הראשוני ומשם לשלב הריאיון והלאה הסיבה לכך היא פסיכלוגית -  השילוב בין נטייה מולדת לסביבה מלמדת. אנו נולדים עם משיכה לאסתטיקה-  תינוקות נצפו מביטים בתמונות פנים פרק זמן ממושך יותר-  ככל שהפנים יותר סימטריים ויפים.
לדברי הנשאלים בסקר שערכנו 89%  מהנשאלים השיבו חיובי להיגד "שאנחנו רואים אנשים יפים, הם נתפסים אצלנו  כחכמים, מצליחים, שמחים, בטוחים בעצמם ואסרטיביים, אנו משדרים לאנשים יפים ציפיות ומתנהגים כלפיהם באופן שתואם את הציפיות שלנו. "עוד עלה במחקר כי נשים מעריכות את עצמן יותר כאשר הן נראות טוב יותר בעיניי עצמן נמצא קשר ישיר בין מראה להתנהלות :
16%  מהנשים מעדיפות לא לגשת לראיונות עבודה 
25% מהנשים נמנעות מדייטים לרבות יכולת לשים תמונה בפומבי
24%  הצהירו כי נמנעות לומר דעתן בפומבי שחשות שאינן נראות טוב
  32% מהנשים נמנעות ללכת לאירועים חברתיים מכל סוג שהוא שהן חשות שאינן נראות טוב
בשל תוצאות מובהקות של צרכים שעלו במחקר החלטנו על הרחבת סל שירתים מתך אוריינטציית לקוח מובהקת."

מבדיקות שערכה הרשת עולה כי השיפור במראה המשפיע ישירות על ההתנהלות הרגשית והיום יומית של כל מטופל מעוררת את המוטיבציה לטפח את המראה ומעודדת את הרצון להשקיע במקום בו חוו כבר הצלחה אחת לפחות. 
הקריטריונים לבחירת טיפולים /מכשירים עמם אנו עובדים ברשת הינם: מתן המענה הטוב ביותר והיעיל ביותר שקיים כיום בשוק –אנו עושים מאמצים רבים להוביל ולהביא את החידושים בכל הקטגוריות בהן אנו פועלים.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה