תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

רשת האיפור התוססת, הצבעונית והמגניבה- FLORMAR מתרחבת - השיקה חנות שלישית בקניון הזהב בהשקעה של חצי מיליון שקלים! מומלץ . מאת: שרית יוכפז


רשת האיפור התוססת, הצבעונית והמגניבה- FLORMAR
מתרחבת - השיקה חנות שלישית בקניון הזהב בהשקעה של חצי מיליון שקלים!



זהבה ציפר, מנהלת הרשת –
"רשת פלורמר הצבעונית והתוססת תהפוך את הסניף החדש לאחד מסניפי הדגל שלה".
מאות הגיעו לאירוע הפתיחה שנערך במהלך יום ב' - עם מאפרים, מוכרים, אנשי תקשורת וקהל רב.

צלמה:  שרית יוכפז

רשת האיפור המצליחה FLORMAR, בבעלות הזכיינית ואשת העסקים, זהבה ציפר, השיקה חנות נוספת בקניון הזהב בראשון לציון באגף היוקרתי החדש.
בפתיחת החנות החדשה השקיעה FLORMAR למעלה מ- חצי מיליון שקלים, היא משתרעת על פני 40 מ"ר וממוקמת באגף החדש של הקניון, בקומת הכניסה. זו החנות השלישית שפותחת הרשת, ועד סוף השנה היא עתידה לפתוח סניפים נוספים.
בחנות ניתן  למצוא מגוון רחב של מוצרי איפור במחירים השווים לכל נפש, עיצוב מזמין בקונספט הבינלאומי של חנויות הרשת, עם דגש על מבחר צבעים עשיר וסדנאות איפור המתקיימות אחת לשבוע
.
כל המוכרים והמוכרות ברשת הינם מאפרים מקצועיים. למעשה כל מי שנכנס לרשת במטרה לקנות מוצר נהנה מהדרכה מקצועית.
החנות תשמור על הקונספט הצבעוני  והמגניב המייחד את פלורמר. מדובר באחת הרשתות המציעה את מוצריה במגוון  עצום של צבעים וידועה בהיותה צעירה ותוססת במיוחד.
לדברי זכיינית הרשת בארץ, זהבה ציפר: "הרשת ממשיכה להתרחב. אנו מקימים סניפים נוספים במיקומים אטרקטיביים בשל הגידול בביקוש מצד לקוחותינו ותוך התחשבות בהיקפי המכירות בחנויות הקיימות.  התרחבות והתעצמות המותג באירופה ובארה"ב , משליכה גם על ישראל.  המגוון הרחב, והקולקציות הפופולאריות החדשות בעולם- מגיעות גם אלינו. אין ספק , כי הרשת נמצאת בגידול משמעותי. אנו ממשיכים להתרחב ולקראת סוף שנה נפתח ככל הנראה סניף נוסף."
FLORMAR
חברת פלורמר נוסדה במילאנו, איטליה בשנת 1950 ומתמחה בייצור קוסמטיקה, טיפוח, איפור ולקים ייחודיים. רשת פלורמר משווקת ביותר משמונים מדינות ברחבי העולם. הרשת נמצאת בבעלות תאגיד הטיפוח הצרפתי איב רושה.
לרשת פלורמר שתי חנויות בארץ, חנות הדגל בקניון עזריאלי וחנות נוספת בקריון.  בעתיד הקרוב יקומו חנויות נוספות ברחבי הארץ. הרשת מציעה את המגוון הרחב ביותר של מוצרים קוסמטיים, עם למעלה מ- 800 פריטים, במבחר רב של צבעים ומרקמים : מייק אפ, פודרה, צלליות, מסקרה, שפתונים, לקים ואביזרי אפנה. כולם מיוצרים בהתאם לתקנות האיכות המחמירות ביותר, ומוצעים במחירים תחרותיים ושווים לכל נפש.
www.flormar.com.
מומלץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה