תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 29 בספטמבר 2014

לה פרירי אנטי אייג'ינג קרם לעיניים וסביב השפתיים La prairie anti-aging eye and lip contour cream- מאת: שרית יוכפז


מותג היוקרה la prairie  מציג חידושים
בטיפוח העיניים ואזור השפתיים
עם שני מוצרים חדשים בסדרת המופלאת
la prairie anti-aging

לה פרירי אנטי אייג'ינג קרם לעיניים וסביב השפתיים
La prairie anti-aging eye and lip contour cream

ולה פרירי אנטי אייג'ינג ערכה קומפקטית ויוקרתית לטיפוח העיניים והשפתיים לכל מצב בכל מקום:
la prairie anti-aging
eye and lip perfection a porter
 
סדרת האנטי אייג'ינג של לה פרירי, היא סדרת טיפוח  רבת עוצמה, המסייעת בעצירה, מניעה, בניה ושיקום של עור הפנים ושיפור מראה העור בכל גיל.  בימים אלה סדרת הטיפוח הנודעת אנטי אייג'ינג של לה פרירי,  מתרחבת עם שני מוצרים המשלבים טיפוח תוך התמחות והתמקדות באזור העיניים והשפתיים במוצר אחד. עם קרם עיניים ואזור השפתיים La prairie anti-aging eye and lip contour cream ועם ערכת טיפוח יוקרתית וקומפקטית לטיפוח העיניים והשפתיים
la prairie anti-aging eye and lip perfection a porter.
 
כידוע, אזור העיניים ואזור השפתיים מהווה את המקומות הראשונים בפנים, בהם מופיעים קמטי הבעה וגיל. לא רק שהעור באזורים אלה דק יותר,  אלא גם חשוף יותר לנזקים סביבתיים  כמו נזקי עישון סביב השפתיים, וחשיפה מוגברת לכל הנזקים הסביבתיים. אותם האזורים נוטים לאבד נפח עם השנים, וככל שאנו מתבגרים נוצרים קמטי הבעה וקמטים. המפתח לשמירה מפני סימני עייפות באזור העיניים והשפתיים הוא לטפל לטפח אזורים אלה עם מוצרים ייעודים בעלי התמחות,  המשקמים, מחדשים ומעכבים את תופעות ההזדקנות באזורים אלה.
המומחים של לה פררי פיתחו לא אחד אלא שני מוצרים מתמחים חדשניים: האחד לשימוש ביתי : קרם עיניים ושפתיים, והשני – ערכת טיפוח יוקרתית וקומפקטית בתוכה שני מרקמים שונים ונפרדים, האחד לעינים והשני לשפתיים, המגיעים בערכה כסופה הנישאת לשימוש בכל מקום לפי הצורך.
מוצרי העיניים והשפתיים החדשים של לה פרירי בסדרת האנטי אייג'ינג בעלי ביצועים גבוהים  המבטיחים תוצאות נראות לעין.
 
 
על המוצרים החדשים של לה פרירי:  לה פרירי אנטי אייג'ינג קרם לעיניים וסביב השפתיים La prairie anti-aging eye and lip contour cream
ולה פרירי אנטי אייג'ינג ערכה קומפקטית ויוקרתית לטיפול לעיניים - la prairie anti-aging eye and lip perfection a porter:

קרמי העיניים והשפתיים החדשים של לה פרירי בסדרת האנטי אייג'ינג, נועדו לייעל את שגרת היופי עם מוצרים רבי משימות, בקרמי לחות בנוסחה שנועדה לטפל בסימני הגיל באזורים הרגישים של העיניים והשפתיים. פטנט מורכב של חומצות אמינו בקפסולה, מתחיל לעבוד באופן מידי, כדי למלא קמטים ושקעים באזור העיניים, בפעולה הדומה ל"מילוי בהזרקת שומן". התוצאה : נפיחות ועיגולים כהים משתפרים הודות לקומפלקס הבהרה למניעת כהות בעתיד סביב העיניים, עם גליקוזמינוגליקנטים המופקים ממקורות ימיים, גם באזור השפתיים יראה שיפור בנפח באמצעות  רכיבים טבעיים העובדים כמו קסם להחלקת העור סביב השפתיים, הודות לחומצת פירות טרופיים הממריצים את העור למראה צעיר ורענן. לקרם מצורף מקלון בצורת שרביט טיפה (ספטולה), המיועד לעזר למריחת הקרם סביב אזור העיניים להרגעת העור תוך החדרה הנוסחה באופן שווה באזור העיניים.
התוצאה הסופית:  קמטי הבעה וגיל מתמלאים, קמטי ההבעה  בצדי האף חלקים יותר, הקמטוטים מתמלאים  ורמת הלחות נשמרת ומתוחזקת לאורך זמן.
 
אופן השימוש: בוקר וערב, יש למרוח אחרי ניקוי  העור, באזור העיניים והשפתיים להספיג ולרכך עם כריות  האצבעות  ולאחר מכן להשלים עם שרביט הקסם.  מומלץ לשימוש גם באזורי קמטי ההבעה  בצדי האף.
 
ערכת הטיפוח היוקרתית והקומפקטית של לה פרירי - לה פרירי אנטי אייג'ינג ערכה קומפקטית ויוקרתית לטיפול לעיניים - la prairie anti-aging eye and lip perfection a porter:
טיפוח היופי האולטימטיבי אנטי אייג'ינג לעיניים והשפתיים בערכה נישאת. הערכה מעוצבת עם שני תאים עגולים קומפקטיים  בצבע כסף מלוטש, עם שיק באריזת דמוי עור לבן . הקרמים מופרדים בשני תאים נפרדים: קרם ג'ל לעיניים ובתא התחתון בלם לשפתיים. אביזר אלגנטי חובה לכל אישה בכל עת ליופי ושיפור מידי לאזור העיניים והשפתיים.
 
קרם העיניים מרככי קמטוטים וקמטים, אינפוזיה של אור לסילוק סימני עייפות סביב העיניים תמציות ימיות וירקות להגנה ולחות לשיפור מידי סימני גיל ומפחית כהות מתחת לעיניים.
 
 
קרם השפתיים  מכיל שמנים חיוניים מציפורן לריכוך ורכיבים חדשניים לעיצוב ונפח השפתיים. מיקרוספרים של חומצה האלרונית , קומפלקס לחות מרגיעה ומחדש  את רמת הלחות, תמציות ירקות וויטמינים להגנה.
אופן השימוש באזור העיניים:   להחליק בעדינות סביב העיניים. אפשר להשתמש מעל המייק אפ מתחת לעיניים ומעל במידת הצורך. להימנע מלהכניס את הקרם לעיניים.
אופן השימוש באזור השפתיים:  הניחי על השפתיים ישירות לבד או לפני השפתון. ניתן למרוח על שפתון כדי להקל על יובש. במשך היום מספר פעמים כדי למנוע יובש.
על המחיר המומלץ לצרכן: לה פרירי אנטי אייג'ינג קרם לעיניים וסביב השפתיים
  La prairie anti-aging eye and lip contour cream – 1120 ₪ ל 20 מ"ל

לה פרירי אנטי אייג'ינג ערכה קומפקטית ויוקרתית לטיפול לעיניים
la prairie anti-aging eye and lip perfection a porter: 890 ₪ (ל- 7.50 גרם).
 
להשיג בנקודות המכירה של לה פרירי ברשתות הסופר-פארם, אפריל, המשביר החדש לצרכן, ניו-פארם ובפרפומריות המובחרות.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה