תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

מיריקל – אביזר חדש ומופלא בפשטותו המסתיר את הקמטים, ללא צורך בהתערבות כירורגית או בחומרים כימיים. המוצר שהפך ללהיט בקרב שחקניות ונשות החברה בארה"ב מגיע לארץ, ואם הוא מתאים להן אז למה לא לכן?מומלץ מאת: שרית יוכפז




                   שמים סוף לקמטים בלי ניתוחי פנים

      לנס הזה קוראים מיריקל – אביזר חדש ומופלא בפשטותו המסתיר את הקמטים, ללא צורך בהתערבות כירורגית או בחומרים כימיים. המוצר שהפך ללהיט בקרב שחקניות ונשות החברה בארה"ב מגיע לארץ, ואם הוא מתאים להן אז למה לא לכן?
הוצג במסיבת עיתונאים אצל לוטן תקשורת.

https://www.youtube.com/watch?v=LVrzROSZbK4&feature=em-share_video_user









כחלק מטיפול בדלקת הלבלב שכלל ירידה מידית ודרסטית במשקל, מצאה עצמה מירי מוצרי עם גוף רזה אך פנים מלאי קמטים, וחיפשה נואשות אחר פתרון. לאחר ששללה ניתוח פנים וזריקות, פגשה חברת עבר המתגוררת בלונדון, שפניה חלקות למרות שגילן זהה. כשהחמיאה לה מירי אמרה החברה "גם את יכולה" וסיפרה לה על  אביזר קוסמטיקה שהפך ללהיט בקרב הסלביות בארה"ב . מירי החליטה לייבא את המוצר לארץ והשאר היסטוריה.


האביזר, שעתיד להפוך לפריט חובה במלתחת היופי של נשות ישראל, מורכב מ- 20 מדבקות כפולות (ל-20 ימי שימוש) חד פעמיות, היפו אלרגניות, המוצמדות על ידי גומייה ושרוך, ומסתירות את הקמטים ליום שלם. כל עוד עונדים את האביזר העור נראה מתוח, ומחזיק מעמד בהתאמה נכונה לאורכו של היום או הלילה. המוצר מתאים לכולן ולכולם (בהחלט גם לגברים) אך מהווה פתרון ממשי אסטטי ופרקטי לכל מי שמכל סיבה בריאותית או כלכלית אינו יכול או רוצה לעבור ניתוח. מדובר בפתרון זול, ונוח לשימוש, ללא החדרת חומרים כימיים או התערבות כירורגית, ובעל תוצאות מידיות – ברגע שאתן עונדות, 20 שנה יורדות...


"נשים שענדו את מיריקל מתארות את החוויה  כאילו עברו מתיחת פנים", אומרת היזמית מירי מוצרי. "הפתרון מתאים לכל מי שמתמודדת עם בעיית קמטים ועודפי עור ורוצה להיראות צעירה יותר.
קראתי למוצר מירקל לא רק בגלל משחק המילים, אלא כי באמת מדובר בנס, בעיקר בגלל קלות השימוש ומהירות ההשפעה – בעיית הקמטים נפתרת בדקה, העור חוזר להיות חלק לאותו יום, וכל זאת ללא מאמץ ובהתעסקות מינימלית. אבל כל המילים האלה הן רק מילים – תנסו ותיווכחו בעצמכן".

מומלץ בחום התקיימה מסיבת עיתונאים עם הדגמה במשרדי לוטן תקשורת




ניתן להשיג: אצל מירי מוצרי 0543042866
מחיר מיריקל: 240 ₪ הכוללים 20 מדבקות זוגיות ותפסנים
מחיר חבילת מדבקות לחודש שלם -140 ₪
http://miraclemutsery.wix.com/home

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה