תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 1 באפריל 2014

SeboCalm, המותג הישראלי המוביל בטיפול בעור רגיש, זוכה להצלחה גם בחו"ל מומלץ מאת: שרית יוכפז


הצלחה ישראלית

SeboCalm, המותג הישראלי המוביל בטיפול בעור רגיש

 זוכה להצלחה גם בחו"ל

נועה פרו אסתרטגיה עם שרית יוכפז ושרית גבאי .במסיבת עיתונאים לסבוקלם בעזריאלי

SeboCalm  (סבוקלם) הוא כיום המותג הישראלי המוביל למוצרים לטיפול בעור רגיש, תוך שימוש במגוון רחב של פתרונות חדשניים המשלבים דרמו-קוסמטיקה לצד מומחיות רפואית. מאחורי המותג 20 שנות מחקר ופיתוח, ייצור תחת סטנדרטים מחמירים, בקרת איכות קפדנית ועמידה בתקנים בינלאומיים. כל מוצרי החברה היפואלרגניים ונבדקים דרמטולוגית להתאמה לעור רגיש.


חברת טטרה-פארם, מפתחת ומשווקת המותג סבוקלם, הוקמה ב-1984 ועוסקת בשיווק מוצרי דרמו-קוסמטיקה, תוספי מזון ותרופות. כל מוצרי סבוקלם מפותחים ומיוצרים בישראל, ונמכרים בלמעלה מ-1,000 נקודות מכירה בבתי מרקחת וברשתות הפארם ברחבי הארץ. בשנים האחרונות מיוצאים המוצרים גם לחו"ל, וזוכים להצלחה רבה.

 הגנה כימית והגנה פיזיקאלית
תכשירי הגנה מהשמש מבוססים על שתי שיטות הגנה עיקריות:


טיפים לטיפוח העור בקיץ
מאת הרמן וייס, רוקח ומנהל מו"פ של סבוקלם

  אל תוותרו על קרם הלחות. החשיפה לשמש וחילופי הטמפרטורות (המעברים בין המזגנים והקור בבית לבין הטמפרטורה בחוץ) גורמים לייבוש העור ולפגיעה בו, לכן יש להזין את העור בלחות מספקת בכדי לעזור לו להתמודד עם המצבים הללו. כמו כן, מומלץ להשתמש בתכשירים עדינים, היפואלרגניים לעור רגיש. למי שמרגישה שבקיץ קרם הלחות מכביד על העור, מומלץ להשתמש בקרם לחות דל שומן.
   הקפידו על שגרת ניקוי נכונה. בקיץ חשוב מאוד לנקות את הפנים בעקבות החשיפה הגבוהה להזעה ולחום. מומלץ לנקות את הפנים עם כמות מינימלית של סבון, שאינו מגרה את העור ומותאם לעור רגיש. בערב מומלץ להשלים את הניקוי עם מי פנים פילינג או עם סבון המכיל פילינג עדין. לא מומלץ להשתמש בפילינג אגרסיבי, כיוון שהוא עלול לחשוף את העור לשמש בצורה שתגרום לו נזק רב יותר, וכן את  פעולת הפילינג יש לבצע בערב ולא לפני היציאה לשמש.
 השתמשו בסרום קליל. בקיץ כדאי להשתמש בסרום קליל ומרגיע. סרום שמקרר את העור ותורם לספיגת הקרמים, שמורחים מעליו, בצורה הטובה יותר.
.   השתמשו ב- BBקרם במקום מייק-אפ. ההבדל בין BB קרם למייק-אפ רגיל נעוץ בכך שבשימוש במייק-אפ על עור עם קמטים, הלחות במייק-אפ נספגת, ושכבת האבקות נשארת על פני העור ויוצרת סדקים במקומות בהם יש קמטים. הייחודיות של BB קרם סבוקלם היא בכך שהוא יוצר שכבה אחידה על העור, המכסה את הגבהים בין הקמטים, ונשארת על העור שעות רבות מבלי להראות או להבליט קמטים.
 טיפול נכון בכוויות שמש. במידה ונכווים מהשמש או שנוצרת אדמומיות בעור, אין לשים תכשיר שומני על העור. תכשיר שומני יוצר שכבה אוטמת שאינה מאפשרת לכוויה להתקרר, אלא שומרת את החום. יש להשתמש רק בתכשירים עם מעט שומן, בקרמים המתאימים לעור שמן או בג'ל שיקרר את המקום.
6.  שטפו עצמכם היטב לאחר הבריכה והים. הכלור בבריכות והמלח בים מהווים אתגר עבור העור. הם מסירים את המיקרו פלורה, המהווה את שכבת ההגנה הראשונית השומרת על העור. העור נחשף לזיהומים, והופך רגיש יותר לשמש. חשוב לשטוף את הפנים היטב במים מתוקים לאחר הכניסה לים או לבריכה.

הקפידו על קרם לחות בטיסות. בקיץ הרבה מאתנו טסים לחו"ל. המזגנים במטוס מייבשים מאוד את העור ולכן חשוב למרוח קרם לחות לפני הטיסה, ובטיסות ארוכות מומלץ אף לחדש מריחה במהלך הטיסה.

 היזהרו מנטילת תרופות וחשיפה לשמש. חשוב לדעת שישנן תרופות המגבירות את הרגישות לשמש, למשל תכשירים נגד פטריות, סוגים שונים של אנטיביוטיקה, ואף גלולות נגד הריון. כל אדם שנוטל תרופות צריך להיזהר מחשיפה לשמש, ולהקפיד למרוח קרם הגנה במהלך כל שעות היום.

הקפידו על סוגי מזון התורמים להעלאת ההגנה הטבעית של העור. י



.    סבוקלם קרם לחות

קרם בעל מרקם עדין ודל שומן להרגעת עור אדמומי ומגורה.







    סבוקלם סרום טיפוח
סרום טיפוח מרוכז ומעודן, המרגיע ומקרר את העור ומעניק לו לחות מפנקת. בעל מרקם קליל ודל שומן, שאינו מכביד על העור וייחודי ביכולתו לצנן ולהרגיע עור הסובל מרגישויות או אדמומיות.
   בעל מרקם עדין, קליל ודל שומן, המצויין לאקלים הישראלי וללחות הגבוהה
  מעניק לעור מגע רך וקטיפתי
o   שומר על הלחות הטבעית של העור ומסייע להגברת הפעילות של קרם הלחות שנמרח אחריו ע"י החדרתו לשכבות העור 

  סבוקלם טריפל
תכשיר ייחודי המשלב שלוש פעולות בקרם אחד:
.  קרם לחות קליל ועדין הנספג בעור ומותיר תחושת לחות ורעננות הנשמרות לאורך כל היום
   דמי מייק-אפ חצי שקוף, המעניק לעור גוון אחיד ומראה צעיר וטבעי
3.  מקדם הגנה SPF29 המבטיח הגנה אופטימלית מפני קרני השמש UVA+UVB, מסייע במניעת נזקים ארוכי טווח ובשמירה 

    על עור צעיר וחיוני לאורך זמן.


 הסדרה כוללת שני גוונים: - Triple Light לעור בהיר, ו - Triple Medium- לעור כהה/שזוף.

   מועשר בצמחי קמיליה ושמן אובליפיכה לריכוך ולגמישות העור. מכיל מסנני קרינה פיזיקאליים- מיקרופיגמנטים  

. סבוקלם סבון פנים לעור רגיש

סבון פנים עדין במיוחד, המתאים גם לעור רגיש, אדמומי ומגורה. מבוסס על נוסחה חדשנית, המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים (ללאSLS ), המופקים מדגני תירס ועצי קוקוס, שהשפעתם על העור מיטיבה במיוחד. רכיבים אלו ידידותיים לאדם ולסביבה ומאפשרים שימוש יומיומי, ללא תחושת יובש או גירוי.


מומלץ בחום התקיימה מסיבת עיתונאים ובלוגריות  . והיה מעניין וחשוב. שמחה להשתמש במוצרים של סבוקלם.
קבלתי גם המלצה מרופא על מוצרים אלו לסובלים מעור רגיש וסבוראה.

את המוצרים של סבוקלם: ניתן לרכוש ברשתות הפארם – מחלקת מוצרים טבעיים, בקופות החולים ובבתי מרקחת נבחרים,  לפרטים SeboCalm.co.il.www

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה