תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 2 באפריל 2014

B WEAR יריד מעצבים ישראלי הראשון מסוגו בארץ שיתקיים בין התאריכים 12 - 10 באפריל, בהאנגר 4 מתחם התחנה, ת"א מאת: שרית יוכפז

B WEAR
יריד מעצבים ישראלי הראשון מסוגו בארץ
שיתקיים בין התאריכים 12 - 10 באפריל,  בהאנגר 4 מתחם התחנה, ת"א
במסגרת היריד יתקיים שיתוף פעולה עם עמותת אלי"ע למען ילדים עם עיוורון או לקות ראיה






המעצב הבינלאומי יניב פרסי בעל המותג PERSY  משיק קולקציית קפסולה לתכשיטים ולבגדים בעיצובו שתימכר ביריד

B WEAR הינו מיזם תל אביבי צעיר ורענן, הראשון מסוגו בארץ המציג פריטי אופנה של מעצבים ישראלים אותו מובילות היזמיות הצעירות דנה רוזנבלום ובטי מיצ'ל. הקונספט עונה על צורך ספציפי של קניות בזמן נתון ולתקופה מוגבלת. קולקציות ייחודיות, מדליקות, פריטים לוהטים, במחירים אטרקטיביים.

בין המעצבים המשתתפים ביריד:
מיכל בן עמי, הגר סתת, יפית אוחיון, Persy,A22, about: blank, Cavallini, Gelfer, NORTHERN STAR, NOTE, PIOO PIOO, Ravit Mahalal, SackPack, Clothe, Andy ve Eirn, Galia Shely, DOMA, HotCrown, Lio, CIporkin, Mallah of love, Lady Morgana, Liz Stiel, Muslin Brothers, Mors, Meital Katz, MY by Michael Yuabov, Neutra, Neta Efrati, Stitch Bags, Adi Bakshi, Shir G., SUGARDADDY, ShuShine, POUDRA, LI/YA, הילה ומיכל.

חולצות, מכנסיים, שמלות, חצאיות, אקססוריז, תכשיטים, צעיפים, גרביונים, תיקים, מעילים, ג'קטים ועוד.
טווחי מחירים: 100 ש"ח – 1800 ש"ח

לצד המכירה ביריד יתקיים מתחם תוכן בשיתוף אתר "WISHI" - WEAR IT SHARE IT: הדור הבא של הסטיילינג ! רשת חברתית המציעה פלטפורמה לסטיילינג נגיש און-ליין. כל קונה תוכל לקבל עצות סטיילינג על גבי מסך ההקרנה ביריד: תגובות, המלצות, טיפים מתוך ארון הבגדים של B WEAR המורכב מבגדי המעצבים.

במסגרת שיתוף הפעולה עם עמותת אלי"ע ימכרו מארזי טיפוח בדוכן מיוחד, כשכל הרווחים ממכירתם מועברים כתרומה למען ילדים עם עיוורון או לקות ראיה.
היריד יערך בימים חמישי- שבת , בין התאריכים 10 - 12 באפריל, בהאנגר 4 מתחם התחנה, ת"א.
כניסה ליריד: 10 ש"ח (תשלום בקופה)
·          יום חמישי 10.04 – 16:00- 21:00
·          יום שישי 11.04 – 10:00-17:00
·          יום שבת 12.04- 10:00-20:00

המייסדות:
בטי מיצ'ל: 32, מנהל עסקים. "אופנה היא חלק מחיי, למדתי את התחום ועסקתי בו מול לקוחות ומעצבות ישראליות. במהלך לימודיי, עבדתי וספגתי השראה ממעצבים ישראלים. נוכחתי לראות כמה ארצנו ניחנה בכישרון ויצירתיות. במקביל הקפדתי לראות עולם, לבקר באירופה ובארה"ב ולשאוב השראה. ב 2010 כבעלים של שני בתי קפה  "ויולה"  בגבעתיים, פתחתי את חנות הקאפקייקס הראשונה מסוגה בארץ ברחוב דיזנגוף.  כיזמית בנשמתי, אני מאמינה בדינמיות, אוהבת לחדש, תמיד מחפשת ליצור את הדבר החם הבא. בשנים האחרונות אני עוסקת בהפקות אירועים, כנסים והשקות. עולם ההפקה מרגש אותי. הפקה היא יצירת מציאות, בריאת עולם זמני שקורם עור וגידים.  החזון שלי היה לחבר בין עולם האופנה לעולם ההפקה, שני עולמות שהם כל עולמי. כיום לומדת תקשורת חזותית ב- HIT בחולון. עיצוב הוא חיי וממשיך ללוות אותי בכל אשר אלך."



דנה רוזנבלום :27, משפטים. "חיה את העיר, את הקצב, את האופנה ובעיקר את האנשים. עולם ההפקות, הקניינות והמיתוג קרוב לליבי. תמיד נשאתי עיני אל עולם הלייף סטייל הבינלאומי שממציא את עצמו מדי עונה מחדש. עולם שבו כל מכירה היא סיבה לחגיגה. אני סקרנית ובגיל צעיר מאוד מצאתי את עצמי מטיילת בעולם, דרך מותגים ואופנה. למדתי באיטליה, גרתי בוונציה, שאבתי השראה מעולם האופנה, העיצוב והאמנות האיטלקי. ניהלתי מותג, לקחתי חלק פעיל בהפקות ענק בחו״ל וניהלתי מותגי קוסמטיקה בסקוטלנד. בשובי לארץ התחברתי לחברת הפקה מדהימה בשםFaza Heart and mind marketing  והייתי שותפה להפקת כמה מאירועי התרבות המובילים בארץ."

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה