תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שישי, 18 באוקטובר 2013

לרגל שבוע האופנה הישראלי הייתי בהקרנת הסרט"במקום אחר" בסינמטק חולון מאת:שרית יוכפז


הקרנה החגיגית של הסרט "במקום אחר",  במסגרת שבוע האופנה הישראלי.
הסרט הדוקומנטרי הראשון בתחום האופנה. הזדמנות אשר מעניקה במה ליוצרים ישראליים והצצה מיוחדת לתעשייה שנראית נוצצת אך מנגד מציגה את הקשיים האישיים שעוברים המעצבים. הסרט מצולם במקומות עם נופים עוצרי נשימה עם תסריט אותנטי וחי.

הסרט התקיים  אולם הסינמטק 1, מוזיאון העיצוב חולון, גולדה מאיר 6, חולון.

 יח"צ: זאביק דרור וסימה מגרל

"במקום אחר" . סרט דוקמנטרי. 60 דקות. בימוי צילום ועריכה : גרג קוטלר אנדי אבזאך
על הסרט : מסע של שתי מעצבות אופנה בסין ותהליך העבודה שלהן במרחק אלפי קילומטרים מהבית המהווה הצצה אינטימית לאופנה הישראלית העכשווית.
הילה ורוני החברות הכי טובות שבמקרה עובדות ביחד באותה העבודה. מעצבות לשוק הישראלי עושות את רוב ההחלטות הגורליות שלהן בסין בבחירת הטרנד והקולקציה הבאה.
הילה נשואה, אימא לילדה, אקסנטרית ומצחיקה ורוני האסרטיבית והרגישה. שתיהן מתנהלות יחד לעומת השוני הגדול ביניהן, כל קונפליקט וההתרה שלו מתבצעים בהומור ובחברות אמיתית שיש לה משקל גדול יותר מקריירה או חומריות.
המסע לסין : מסע החיפוש של רוני והילה בשווקים הצבעוניים והמפעלים הנידחים מצד אחד מנוגדים לתפיסה ונראות עולם האופנה כפי שאנחנו מכירים כיום. מצד שני הוא מפרק לגורמים ומהווה ראיה פיזית והצצה לתהליך היצירה המיוחד הזה. 
סין : הן מגיעות לסין בתקופה שבה המדינה נפתחת למערב ונמצאת בצומת דרכים  לגבי זהותה לנוכח תרבות הצריכה והשפע המערביים והגבול הדק בין הקפיטליזם החדש והקומוניזם המתפורר.
גואנזו עיר מסחר בה מיוצר 75 אחוז מכל מוצרי הטקסטיל בעולם. כפר דייגים שהפך בעשור לכרך של עשרות מיליוני תושבים. מושכת אליה אנשי מחסר וטומנת בחובה את הפוטנציאל להגשים את החלום שהיה פעם "החלום האמריקאי".  
ניגודים בזמן שהייתן במזרח ועבודתן בישראל צצים קונפליקטים המחברים בין עולמות שונים ותרבויות מנוגדות ושואלות שאלות ביחסים בין עולמות פנימיים וחיצוניים יצירתיות מול צריכה. העולם כקניון אחד גדול. מקום של השראה התרומה לצריכה וספקולציות לגבי הדבר הגדול הבא. שאלת הטרנד ההתמוגגות שלו הרגעיות שלו וההייפ.
מקום שבו אופנת העילית שלעיתים נעה בין שאיפות אומנתיות וגחמות של מעצבים ולפריטים שהם וואן אופ א קיינד. לבין התאמתם למקום שבו הם מדברים בשפה עולמית מתקשרת. פריט ששובר מוסכמות של גילאים נוחות והרגשה של אותו בן אדם לגבי מבנה הגוף של עצמו והדימוי שלו. בין עם זה להידמות לטופ מודל או לקפוץ מעמד.
צילום ועריכה : הסרט משייט בקלילות בין עבר לעתיד חוצה יבשות ולעיתים נראה כמו פנטזיה המעבירה יופי  ואסתטיקה מרהיבה בפינותיו הכי חבויות של העולם. מומלץ. נהנתי היתה לי תחושה שהייתי בטיול עסקים בסין.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה