תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שבת, 21 ביוני 2014

חברת הקוסמטיקה נוק-NOC הציגה סדרת קוסמטיקה :קרם פנים קרם פנים נגד קמטים .קרם עיניים .ידיים . רגליים. באירוע של ועידת עסקים לקוסמטיקה וטיפוח בחסות פרופשיונל מאת:שרית יוכפז sarit0404@yahoo.com

              
                  
                 חברת נוק הציגה סדרת קוסמטיקה טיפוח ויופי מומלץ
Anti-wrinkle facial cream
קרם פנים נגד קמטים-noc 


סדרת קוסמטיקה נוק-noc

קרם זה מכיל חומצה אלפא ליפואית ו- DMAE, שני חומרים ידועים בחיוניותם לעור ובחשיבותם להילחם בתופעת ההזדקנות. לחומצה ליפואית פעילות נוגדת חימצון פוטנטית ומיוחדת בזכות יכולתה להילחם ביעילות בהזדקנות העור ומניעת נזקים לעור אשר מופיעים עם התקדמות הגיל+. ואילו DMAE הינו ידוע גם מחקרית ביכולתו לטפל בקמטים של העור ולהעלים אותם תוך זמן קצר מה שמתבטא במראה עור צעיר ורענן.




השילוב המיוחד של חומצה ליפואית ו- DMAE מקנה לקרם NOC anti-wrinkle facial cream  יכולת מיוחדת בהעלמת סימני הזדקנות בטווח הקצר לאחר השימוש בו ומניעת הופעת סימני הזדקנות בטווח הארוך, מה שמקנה לעור מראה חסר קמטים וצעיר יותר, ובהתאם להעניק לעור זוהר טבעי ויכול להמעיט משמעותית את הצורך בניתוחים פלסטיים מסובכים.




קרם NOC anti-wrinkle cream מכיל בעיקר מרכיבים טבעיים. הוא מועשר בשמן זית אורגני משובח אשר ידוע בסגולותיו המרפאות והמרגיעות את העור. הוא מכיל גם שמן כוכובה אשר מגן על העור מנזקי קרינת השמש. הוא מכיל בנוסף מספר שמנים טבעיים אשר תורמים בצורה משמעותית לחיוניות העור ובריאותו. רמת החומציות של הקרם הינה 5.5 כך שכל סוגי העור יכולים להפיק תועלת מהשימוש בו.


נוק קרם עיניים NOC
NOC Foot Cream

קרם NOC eye cream מעניק מראה בריא לאזור העיניים הבעייתי במיוחד. מלבד היותו מרטיב ומוסיף לחות לאיזור העיניים, הוא מזין את העור בזכות תערובת השמנים הייחודית אשר הוא מכיל. שמנים אלה כמו שמן זית משובח, חמאת השיאה, שמן זרעי רימון, שמן זרעי ענבים ושמן נבט חיטה. תערובת שמנים זאת מעניקה לאזור עדין זה גם את כל הנוטרינטים הדרושים לו להזנתו ושמירה על חיוניותו ובריאותו.
מרכיב חשוב נוסף אשר קרם זה מכיל אותו הוא מיצוי ההממיליס אשר ידוע בתכונותיו המכווצות את כלי הדם והמקררת את האיזור, דבר אשר מעניק הרגשת נוחיות ורעננות מיידית לאחר מריחתו.
מחקרים רבים הוכיחו כי ויטמין C מגן מפני נזקי עור ונזקים דרמטולוגים לעור כולל נזקים הנגרמים מקרני השמש. נוכחות ויטמין C בקרם NOC eye cream מקנה לו תכונות מגינות ופוטנציאל מעולה לשיפור מראה העיניים**. מרכיבים נוספים אשר קרם זה מכיל הינם מיצוי הקמומיל ומיצוי המרווה הידועים בתכונותיהם נוגדות הדלקת. רמת החומציות של הקרם מתאימה לאיזור העיניים החומר אשר שימש לכיוון החומציות הינו חומר אינדוגני אשר אינו מגרה את העור.
קרם NOC eye cream מיועד לשמור על אזור העיניים הרגיש, לטפל בו וכדי להבליט את היופי של עינייך.
נוק קרם רגלים
NOC foot cream
NOC Foot Cream
NOC Foot Cream 
קרם רגליים NOC foot cream מכיל ריכוז גבוה של שמנים טבעיים אשר דרושים לשמירה וטיפול ברגליים עייפות, טיפול בעור רגליים יבש ובעייתי ושמירה על בריאות הרגליים. קרם זה מכיל מיצוי צמחים אשר מיועד להרגיע רגליים עייפות ולמנוע הזעת יתר. כמוכן הוא מכיל שמנים ארומטים בעלי פעילות אנטיבקטריאלית כמו שמן רוזמרין, מנטה ואיוקליפטוס אשר בנוסף לפעילותם האנטיבקטריאלית, שמנים אלה ידועים ביכולתם להרגיע את העור ומקנים לרגליים רעננות וריח נפלאים.
לקרם NOC foot cream מרקם מעולה וספיגה טובה בעור. בזכות שמן הזית ושמנים טבעיים אחרים אשר הינו מכיל ישנה הרגשת רעננות ולחות אשר מתקבלת בצורה כמעט מידית אחרי מריחתו. הריח המעולה, הספיגה המהירה וההרגשה הנעימה אשר מתקבלת לאחר מריחת הקרם .

המוצרים לשימוש חיצוני בלבד. יש להימנע ממגע ישיר עם העיניים ולהפסיק את השימוש אם מתרחשת תגובה אלרגית לקרם. לא להשתמש אם ידועה אלרגיה כלשהיא לאחד מהמרכיבים. להרחיק מהישג ידם של ילדים.


המוצרים הנוספים של חברת noc 
הם: קרם עיניים. קרם ידיים. קרם לכפות הרגלים וקרם לחות לפנים -מומלץ.


בתמונה מימין בעלים של חברת נוק -בכנס קוסמטיקה וטיפוח


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה