תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 4 בנובמבר 2018

מעצב האופנה שי פרץ, פורץ עם קולקציית קפסולה חדשנית בעלת קונספט נועז ומעצים למותג PISTACH.. מאת: שרית יוכפז




המותג PISTACHE גאה להציג קולקציית קפסולה עם מסר אופנתי בועט

מעצב האופנה שי פרץ, פורץ עם קולקציית קפסולה חדשנית בעלת קונספט נועז ומעצים למותג PISTACH.

הקולקצייה שואבת את השראתה משבוע האופנה בפריז, בו השתתף פרץ לאחרונה. הטרנדים העולמיים, יחד עם המציאות הארצישראלית המורכבת, משתלבים זה בזה בסינרגיה מושלמת ויוצרים את קולקציית דה ז'ה וו, המבוססת על אמירות אופנתיות משנות האייטיז יחד עם מוטיבים בולטים של העצמה וחוזק נשיים.
גם הקמפיין הוויראלי הבינלאומי וחוצה הגבולות - #Me_too השפיע על עיצוב הפריטים השונים בקולקציה והם משדרים נשיות לא מתנצלת ולא מתפשרת של נשים חזקות ועוצמתיות.


פרץ יוצק אל תוך קולקציית הקפסולה את ראיית העולם שלו, לפיה נשים אמיתיות הן אותנטיות ומונגשות ולאו דווקא דוגמניות בעלות מראה בלתי מושג.
בצילומי הקפסולה לקמפיין השתתפו שתי נשים שמשקפות את הישראליות – ערביה וישראלית – במטרה להדגיש את תפקידו האוניברסלי של עולם האופנה והסטייל כמקרב לבבות וחוצה גבולות פיזיים, מנטליים ותרבותיים.

המסר של הקולקציה נועד לפנות לקהל יעד רחב, המורכב מנשים דעתניות ומשוחררות. זהו גם קהל היעד של המותג PISTACH בניצוחו של פרץ, אליו מגיעות נשים בכל גיל ובכל מבנה גוף ומידה, המעוניינות בעיצובים מחמיאים ובעלי נוכחות.

מחירי השמלות של PISTACH נגישים לקהל הישראלי, כחלק מהרצון של פרץ לשמח ולדאוג לכל אישה עד לשביעות רצון מלאה. טווח השמלות בסטודיו הוא החל מ- 36 ועד 52 ובמידת הצורך, מייצרים את השמלה במידות נוספות.
צילום: @telaviver
ניתן להשיג:
בוטיק שי פרץ- פיסטאש- דיזינגוף 213 ת"א
03-6412266
פייסבוק: Pistache Shay Peretz
אינסטגרם: pistache.fashion
אתר אינטרנט: www.pistache.co.il

מומלץ.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה