תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

“לאונרדו סקין קר גרופ בע”מ” משיקה מוצרי קוסמטיקה לט"ו באב. מאת: שרית יוכפז




 תכשירי קוסמטיקה  לפנים ולאזור הצוואר ולגוף

 של חברת לאונרדו.כיף להראות טוב  לקראת ט"ו באב.

בסדרה החדשנית והמיוחדת הזו שלושה תכשירים מעולים שיעניקו לפנים ולאזור הצוואר מראה זוהר, בריא והגנה מפני פגעי מזג האוויר.


מפתחים טכנולוגיה.

מונעים מיופי.



לאונרדו
מכשור חדשני ותכשירים מתקדמים
שעושים את כל ההבדל!
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.




pizap.com15018113684591משחר ההיסטוריה, עסקה האנושות בניסיון לפצח את סודות היופי והאסתטיקה. אידאל היופי תמיד היה מושא להערצה ולהשראה, שהונצח ביצירות מופת, פסלים ומבנים. שם החברה שלנו, שקרויה על שמו של המדען-אמן הגאון, שהצליח להשאיר חותם מושלם בזכות גישור בין טכנולוגיה ויופי, חדשנות ואסתטיקה, תחכום ופרקטיקה, אינו רק תמצית החזון שלנו - שמנו הוא מחויבות.
גם היום, כאז, השאיפה לשלמות אסתטית נותרה רלוונטית, ואינה נותנת מנוח לטובי המוחות. היא ממשיכה להתקדם, לגדול ולהתפתח. הקדמה במדע ובטכנולוגיה הביאה עמה אינספור פריצות דרך בתחום זה, והשיגה פתרונות חדשניים ומופלאים בדרך להשגת אותו אידאל נחשק.
כחברת טכנולוגיה שערך החדשנות זורם בדמה, אותה שאיפה לשלמות היא התשוקה ומנוע הצמיחה שלנו. אנו פועלים ומשקיעים ללא הרף בפיתוח טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות בתחום היופי והאסתטיקה, טכנולוגיות המבטיחות תוצאות מצוינות, לצד נוחות ויעילות, הן עבור קהל הלקוחות המקצועי והן עבור לקוחות הקצה. המוצרים שלנו מתקדמים יותר, טובים יותר ומשיגים את התוצאות הרצויות, בצורה יעילה הרבה יותר.


לחברה יתרון סינגרטי מובהק בזכות המחלקות המזינות אחת את השנייה בידע ובאתגרים חדשים:

מחלקת המחקר והפיתוח
הלב הפועם והמוח החושב של החברה. המחלקה בה מדמיינים, חולמים ומגשימים. מהות המחלקה היא למצוא ולגלות הזדמנויות מסעירות - לחקור ולחתור לפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך, לפיתוח חומרים חדשים, לפיתוח שיטות טיפול חדשניות ולפיתוח מוצרים מהפכניים. אנו משקיעים במחלקה משאבים רבים כדי להמשיך ולהוביל באחריות את תחום המומחיות שלנו יחד עם משקיעים חיצוניים רציניים, שלוקחים חלק בהצלחות ובפריצות הדרך של המחר.
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
מחלקת הטכנולוגיה
החזית הדומיננטית של חברתנו, הזרוע החזקה שמוציאה לפועל את החדשנות הטכנולוגית באמצעות ייצור המכשירים פורצי הדרך של החברה. מחלקה זו מעניקה טיפול שוטף ברמה הטכנית ונותנת שירות קשוב ומוקפד לקהל הלקוחות שרכשו את מכשירי הטיפול שלנו. המחלקה חוצה גבולות ופועלת במדינות רבות בעולם תוך שהיא צומחת ומתרחבת בקביעות ויציבות. שורשי פעילות המחלקה הם תמצית הדי-אן-איי שלנו וגאוותנו הגדולה.

מחלקת הקוסמטיקה
הגשר בין חדשנות מחלקת המחקר והפיתוח לבין קהל לקוחותינו, המקצועי והפרטי, שנהנה מתכשירים מצוינים העשויים חומרים איכותיים. המחלקה אחראית על ייצור והפצת מגוון התכשירים המקצועיים למיטב מכוני היופי בארץ המשתמשים בתכשירים באופן קבוע ורציף. מקור חשיבות המחלקה בחברה טמון בתפישה הוליסטית של עולם היופי - אנו גורסים שאי אפשר לייצר מכונות לטיפולים קוסמטיים מבלי להבין קודם לעומק את גוף האדם ותחום התכשירים הקוסמטיים.

מחלקת ההדרכה
כר פורה ומעצים עבור לקוחותינו המבקשים למצות את כל אפשרויות ההתפתחות האישית שטמונות במכשירי ותכשירי החברה. באמצעות מחלקה זו אנו מנגישים מידע רב ערך שנאסף במחלקות השונות, מעניקים כלים מעשיים ומשדרגים יכולות. המחלקה אחראית על ניהול סדנאות, השתלמויות, הדרכות וליווי מקצועי שוטף. למשנתנו, קשר רציף עם הלקוחות הוא חלק בלתי נפרד מהעסקה איתם. ההצלחה שלהם היא גם ההצלחה שלנו.

המייסד, מר רוני בר, הקים את חברת לאונרדו לפני כעשור, לאחר שנים רבות של ייעוץ ושיווק לחברות בתחום היופי והאסתטיקה. מאז היווסדה, הטמיע בה ערכים שהשפעתם ניכרת ומתעצמת עם השנים:

יושרה. אנחנו חותרים למערכות יחסים ארוכות עם לקוחותינו ולשם השגת יעד זה יש לדבוק באמת, בכנות חסרת פשרות, ובהגינות אנושית. אנו מסורים לדרך זו וזוכים לקטוף את פירותיה.

חדשנות. אנו לא מסתפקים במוצרים מעולים אלא חותרים ללא לאות להביא את הבשורה הבאה בתחום. אנו רואים בכל אתגר הזדמנות ובכל בעיה פתרון. כי מה שכולם מכירים - לא מרגש אותנו.
איכותיות. כשעוסקים בתחום תובעני כשלנו, פחות מהטוב ביותר אינו מקובל. מה שלא מצוין - לא קיים מבחינתנו. אנו לא מתפשרים על דבר ולעולם לא נתפשר.
________________________________________

לאונרדו סקין קר גרופ בע״מ / (ט) 077-5100-100 (פ) 077-5100-200
כתובתנו: ת.ד. 46, גדרה, 7075001
www.leonardo-tech.com

PURIFIED SOAP , הינו סבון נוזלי שינקה יסודית את עור פנייך וצווארך. יתרונו שאינו פוגע במעטפת הטבעית של העור, אינו מייבש ונשטף בקלות מן הפנים והצוואר.

תחושי הרגשת רעננות והתחדשות נפלאה כאשר עורך מוזן בויטמינים , 

תמציות אלווורה, רוזמרין ושמן שקדים.

, TWISTER FACE , הינה נוסחה חדשה למיצוק וחיזוק עור הפנים ומתיחתו. זהו ג’ל המכיל בתוכו אנטי-אוקסידנטים ובכך מונע קימטוטים וקמטים, משפר דרמטית את מירקם העור, ויוצר אפקט של הרמת העור וחיזוקו.






בתכשיר מצוי החומר הפטנטי (Cyclopeptide 5) של חברת התרופות הגרמנית הידועה MERFK, בריכוז גבוה ובכך נגרם טישטוש הקמטים ושיפור רב באלסטיות וגמישות העור.

התכשיר, נחשב לאחד מתכשירי האנטי – אייג’ינג  מצויין


pizap.com15018113684591

ולבסוף, PROTECTY CREAM, תכשיר מעולה להגנת עור הפנים והצוואר מקרינת השמש והתחדשותו של העור הודות להיותו מועשר ב- 35 SPF, המגן ביעילות מפני קרינת השמש והרדיקלים החופשיים כמו גם מזיהומי אוויר למיניהם ונזקי האקלים.

שימוש משולב לאורך זמן של תכשירים נפלאים אלו יגן על עורך, יעניק לו מראה זוהר ובריא, יזין את עורך וישמור עלים מפגעי הסביבה.

 חברת לאונרדו אמונה על יבוא ושיווק מיכשור מתקדם משולב עם תכשירים ננו – טכנולוגיים המיועדים למיגוון רחב של טיפולי קוסמטיקה רפואית וטיפוח.

היזם ומייסד החברה, רוני בר, הקים את החברה לאחר שנות צבירת נסיון בתחום המכשור הקוסמטי – רפואי ובצוות אנשי החברה, מהנדסי פיתוח, מומחים טכניים, וציוותי הדרכה מהמובילים בתחומם.

התוצאות, פרי פיתוח מחקרי ונסיוני, לפניכם והן מדברות בעד עצמן.

 לרכוש אצל קוסמטיקאיות מורשות ובחברת “לאונרדו”


לדף הבית לחצו כאן .

טלפון  החברה של לאונרדו – 077-51100100

מדיוני איריס, 052-7003621




לאונרדו סקין קר גרופ בע״מ 

077-5100-100 

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

 ממליצה על תכשירי קוסמטיקה  לפנים  הצוואר ולגוף

 של חברת לאונרדו.

בסדרה החדשה - שלושה תכשירים 

 שיעניקו לפנים ולאזור הצוואר מראה זוהר, בריא והגנה מפני פגעי מזג האוויר.




לאונרדו


מכשור חדשני ותכשירים מתקדמים
שעושים את כל ההבדל!
לאונרדו סקין קר גרופ בע״מ  -077-5100-100 
ת.ד. 46, גדרה, 7075001

www.leonardo-tech.com

מומלץ בחום. 


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה