תרגום לשפות

אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות

יום שלישי, 4 באפריל 2017

רשת האופנה JUMP מציגה קולקציית קיץ 2017 בהובלת הרקדנית אנה ארונוב והמגישה דנה גרוצקי. מאת: שרית יוכפז



JUMP
Summer Collection

העונה מציגה מעצבת הרשת, טובית סגל-גרובר, קולקציה טרנדית, אופנתית, נשית, כזו שמתאימה לאישה הישראלית המודרנית, העסוקה המקפידה על מראה אופנתי בכל שעות היום.
לכל אישה יש המון "כובעים" ושלל תפקידים אותם היא ממלאת כמעט באופן אוטומטי בכל יום.

במהלך היום, משתנים התפקידים והמעברים מתקצרים וזה מצריך מאיתנו לחשוב ולתכנן מראש גם את מה שאנחנו לובשות.

מותג האופנה JUMP מציע קולקציה קלאסית עם נגיעות של טרנדים, השמה דגש על נשיות וכמובן על נוחות.

"אנה ארונוב ודנה גרוצקי אשר נבחרו להוביל את הקמפיין מייצגות שתי נשים שונות, בעלות סדר יום ואורח חיים שונה.
יחד עם זאת, שתיהן קרייריסטיות, עוצמתיות ומלאות בעשייה אשר "מחליפות כובעים" ועוברות מתפקיד לתפקיד מספר פעמים במהלך היום". מסבירה ויוי דלמן עוזרי, מנהלת השיווק של המותג JUMP.

הקולקציה של JUMP נותנת לך את האפשרות לעבור מ"כובע לכובע" כמעט מבלי להתאמץ.
הקולקציות מאופיינות בסגנון אירופאי, לבוש, מחויט וקלאסי לצד פריטי קז'ואל יומיומיים המיועדים לנשים פאשניסטיות אוהבות אופנה, נשיות, בעלות ביטחון עצמי וסגנון לבוש ייחודי.

הפריטים של המותג מאופיינים  בסגנון לבוש השם דגש על נוחות מירבית במגוון רחב של מידות ובמחירים נוחים היוצרים עבור קהל הלקוחות הנאמן דגמים בעיצובים מיוחדים ובגזרות מחמיאות למראה אופנתי ונשי.

הפריטים לבישים וניתנים לשילוב לטוטלוקים שונים שיצרו רצף ממראה בוקר ועד מראה ערב עדכני.
הקולקציה מציעה מגוון רב של פריטים החל  ממכנסיים, חולצות, שמלות, עליוניות ומורכבת כולה מפריטי קז'ואל יומיומיים ולבישים לצד פריטי ערב קלאסיים .
"קולקציית הקיץ נשית ונינוחה. בקולקציית הקיץ בחרתי להתרחק מהאופנתי העשוי וללוות את האוסף בגישה שאינה מתאמצת.
החופש לעשות את מה שאנחנו אוהבות ורוצות, מבלי  להישען על חוקים וכללי אופנה, אלא להיות פתוחות וקשובות לעולם עשיר ומזמין הסובב אותנו.
עולם המאפשר לנו לבחור, לגעת ולהביע את עצמנו על ידי בחירות שאנו יוצרות, כמובן בחשיבה מעמיקה והקפדה ליצירת מראה מושלם" מסבירה, מעצבת הרשת, טובית סגל -גרובר.

"הקו המנחה הוא התייחסות אישית ללקוחה שלנו – אישה עצמאית בכל גיל ובכל מידה, תוך הקשבה לצרכים שלה בהתאם לסדר היום שלה, לאקלים ולטעם המקומי.
למרות השמירה על הקו הקלאסי ישנה התייחסות העונה לטרנדים והשפעות בין לאומיות – נשיות חדשה לצד חוסן ועצמה נשית". היא מסכמת.


פלטת הצבעים בקולקציה משלבת גוונים רכים וקיציים כמו ורוד קווארץ כחול, כתום, צהוב ודנים לצד הצבעים הקלאסיים שאנחנו פוגשים בכל עונה .
רשת ג'אמפ שמה דגש על איכות הפריטים ומשלבת בדים נשפכים וכן בדים מחטבים וכולם ברמה גבוהה, על מנת להעניק ללקוחותיה בגדים מחמיאים שיתאימו לגזרתן. בין הבדים: משי, ויסקוזה, עור, ג'רסי, 100% כותנה, שיפון, תחרה ועוד.
העיצובים בקולקציה משלבים גזרות המחמיאות לקווי המתאר הנשיים, מבליטים את החלקים היפים בגוף האישה ומסתירים את נקודות החולשה, עיצובים שילוו את הנשים לאורך כל שעות היום, החל מיום במשרד ועד לבילוי לילי, כך תוכלי לעבור בקלות מכובע לכובע.
לצפייה בקטלוג הדיגיטלי:

טווח מידות:
38-48
טווח מחירים:
59.90 – 399.90 ₪

פירוט מחירים
טוניקות/חולצות: 299.9 – 59.90 ₪
מכנסיים: 299.9 - 119.9 ₪
ג'ינסים: 329.9 - 249.9 ₪
טייצים: 249.90- 59.90₪
ג'קטים349.90 – 249.90  ₪
חצאיות: 259.9- 99.90 ₪
שמלות: 399.9- 189.9  ₪
גופיות 259.90-  39.9 ₪
אקססוריז 59.90-79.90 ₪




צילום: דודי חסון

IT'S BETTER TOGETHER
לפני כשנה, החל מהלך שילוב שתי הרשתות ONOT ו- JUMP, אשר בבעלות משפחת שמע ויפת,  תחת קונספט של שני מותגים בחנות אחת. ניתן למצוא כיום כ-80 חנויות משולבות עם שני המותגים בקניונים ומתחמי קניות ברחבי הארץ וכן צפויים השנה עוד להיפתח סניפים משולבים נוספים.
אתר סחר משותף (חנות אונליין משותפת 
וכן, מועדון משותף לשני המותגים.
מועדון הלקוחות מונה למעלה מ-300,000 חברות הנהנות מהטבות ייחודיות וממגוון מבצעים בלעדיים.

ניתן להשיגבחנויות הרשת ברחבי הארץ ובחנויות המשותפות Onot & Jump

באתר הסחר המשותף: www.onot.co.il
מומלץ.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה