תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום חמישי, 30 במרץ 2017

קולקציית הילדים של קסטרו ואתר קסטרו - חנות האונליין של בית האופנה האהוב והמוביל בישראל מכריז לרגל חג הפסח: מאת: שרית יוכפז



אתר קסטרו - חנות האונליין של בית האופנה האהוב והמוביל בישראל מכריז לרגל חג הפסח:


מזמינים באתר קסטרו –

והמשלוח חינם עם שליח עד הבית תוך 3 ימי עסקים!


מעכשיו קל יותר להזמין באתר קסטרו:

לרגל חג הפסח, קסטרו נערכת עם הטבה חגיגית של משלוח חינם בכל קניה באתר www.castro.com . הטבת משלוח חינם תינתן ברכישה בכל סכום וניתן יהיה להזמין את המשלוח עד הבית או לכל יעד אחר לבקשת הלקוח, ולקבלו תוך 3 ימי עסקים.



באתר האון-ליין של קסטרו, ניתן לרכוש את כל קולקציות האופנה של קסטרו: נשים, גברים ו"הילדים של קסטרו".



ההטבה בתוקף להזמנות החל מ- 14.3.17 ועד ה- 31.3.14

*בכפוף לתקנון. החברה שומרת לעצמה את  הזכות לשנות את תוקף ההטבה



בנוסף, תקף גם שירות השילוח בחינם לכל אחת מחנויות קסטרו ברחבי הארץ.



המהלך הינו חלק מקמפיין חדש לקו "הילדים של קסטרו" שיתחיל בקרוב ובו מככבים סטטיק ובן אל תבורי.




POP & ROLL
קולקציה חדשה וקולית במיוחד
"הילדים של קסטרו"
אביב קיץ 2017

קו "הילדים של קסטרו" ממשיך לכבוש לבבות של ילדים והורים, ומאז הקמתו רק הלך וגדל. העונה מציגים בבית האופנה את הקולקציה הרחבה והמגוונת ביותר מאז הקמתו, עם דגש למגוון בקו התינוקות.

קולקציית "הילדים של קסטרו" עוצבה בכדי ללוות את הילדים לאורך כל שעות היום, מינקות ועד גיל 12, בכל פעילות, משחק ואירועים חגיגיים. העונה ניתן דגש מיוחד גם לפעילויות מים קיציות ואת הקולקציה מלווה קו נרחב של בגדי ים. הנוחות היא ערך עליון בקו הילדים של קסטרו, והיא מקבלת ביטוי בחומרים איכותיים ונעימים למגע, גמישים, כביסים, ועמידים במיוחד בהתאמה מושלמת לתפיסת העולם של קסטרו. הנוחות משתלבת עם אופנה במיטבה, צבעוניות כובשת לב ועשירה במגוון הדפסים שעוצבו כולם בסטודיו של בית האופנה.

בכדי ליצור מענה מושלם לכל הילדים, נחלקת הקולקציה לארבע קבוצות מרכזיות, כאשר כל אחת מציעה סגנון ייחודי משלה, ומאפשרת לכל ילדה וילד לגלות בה את עצמם. בקולקציית אביב קיץ 107 קבוצת הטרופיקנה בהשראה טרופית ומלאת חיים. קבוצת הבוהו שיק על גווני כחול צי וצהוב חמניה עשירה באלמנטים גרפיים מעולם הצומח עם מראה בוהו אתני נוסטלגי. קבוצת ה- רוק מדורת השבט קבוצת הרוקנרול האהובה והסופר קולית של קסטרו חוזרת כמדי עונה, והשנה השחור והלבן מקבלים פרשנות מרעננת לקיץ דרך מגוון טקסטורות והדפסים, אלמנטים גרפיים במראה שבטי וגיאומטרי. קבוצת נסיכים ונסיכות בהשראת מסיבת התה קבוצה בהירה, אוורירית וקיצית שנוצרה כולה בהשראת מסיבת תה מהאגדות, בלב גינה קסומה. גוונים בהירים כגון לבנדר בהיר עם לבן ונגיעות ורוד משתלבים עם הדפסים שובי לב כגון פרחים קטנטנים, תחרות מעודנות, טול ורקמות.
ולא פחות חשוב – קולקציית אקטיב לילדים! לבנים ולבנות.


Color - טרופיקנה
קבוצה קיצית ומשמחת במיוחד שנוצרה בהשראה טרופית ומבוססת על גוונים מלאי חיים כגון קורל, צהוב לימון, מנטה, לבנדר, ונגיעות שחור לבן. הדפסים גרפיים של פירות, פלמינגו, שמש, דקלים ושאר אלמנטים מרעננים משתלבים עם הצבעוניות הקיצית, והקולקציה משלבת בין בדי כותנה נושמים וקלילים  לפריטי ג׳ינס בהירים כגון שורטס וחצאיות. אביזרים כגון תיקי קש קטנים וסנדלים עם פונפונים משלימים את הקבוצה ומבטיחים פתיחה מלאת חיוכים לקיץ החדש.
                   
 Cool - בוהו שיק
קבוצה קלילה וקיצית המבוססת על גווני כחול צי וצהוב חמנייה, ומחברת אלמנטים גרפיים מעולם הצומח עם מראה הבוהו האתני הנוסטלגי. עושר טקסטילי מאפיין את הקבוצה, ומגוון בדים והדפסים משתלבים יחד בכל דגם יחד עם רקמות קרושה. תיקי קש ונעלי בלרינה עם פרחים במראה זמש מתחברים אל הקבוצה ומעניקים לה טוויסט קיצי ומסוגנן.
           
Rock מדורת השבט
קבוצת הרוקנרול האהובה והסופר קולית של קסטרו חוזרת כמדי עונה, והשנה השחור והלבן מקבלים פרשנות מרעננת לקיץ דרך מגוון טקסטורות והדפסים, אלמנטים גרפיים במראה שבטי וגיאומטרי: כך למשל הדפסי משולשים וקוים לא סימטריים מתחברים בקולקציה עם טיפוגרפיה וכיתובים, מפלצות, אלמנטים מעולם המוסיקה, חיות כגון זברות, ינשופים וכלבים גיאומטריים. יחד עם צלליות חדשות ורחבות, טוניקות, שרוולים שמוטים, ושרוולי עטלף מתקבלת קולקציה שממשיכה את הקו המזוהה והאהוב של הילדים של קסטרו, אך יוצרת לו מראה חדש ומלא חיים.

נסיכים ונסיכות: מסיבת התה
קבוצה בהירה, אוורירית וקיצית שנוצרה כולה בהשראת מסיבת תה מהאגדות, בלב גינה קסומה. גוונים בהירים כגון לבנדר בהיר עם לבן ונגיעות ורוד משתלבים עם הדפסים שובי לב כגון פרחים קטנטנים, תחרות מעודנות, טול ורקמות. פריטים כגון חצאיות טוטו, שמלות לבנות עם סיומת רקמה, שמלות קומות במגוון טקסטורות וחולצות כותנה אווריריות ודקיקות, יחד עם חולצות פולו מודפסות וג׳ינסים בהירים לבנים יוצרים קולקציית קיץ כובשת לב ושמשית.

אקטיב
אופנה ופעילות גופנית הם שילוב שבו קסטרו מאמינה - כבר מהצעד הראשון. כחלק מהשאיפה לאורח חיים בריא ופעיל מהווה קבוצת האקטיב לילדים פתרונות לילדות וילדים. הדפס משותף לשתי הקבוצות עוצב בסטודיו, ועליו מתבססת הקולקציה. צבעוניות קבוצת הבנים מבוססת על צבעוניות כחול עמוק, מנטה כהה ושחור, ונגיעות כתומות. קבוצת הבנות נשענת על גווני קורל ודובדבן-ניאון עם שחור ולבן. עוד בקבוצה הדפסים ממוקמים של כיתובים, שילוב גימורים מודגשים לתפרים, שילובי רשתות וקצוות רוכסנים מעוצבים שמזמינים את הבנות והבנים לזנק קדימה אל קיץ 2017.


על הקמפיין החדש של "הילדים של קסטרו":
בקמפיין העונה לוקחים חלק סטטיק ובן אל, שהם ללא ספק כוכבים גדולים, אבל בכל זאת יש להם דבר או שניים ללמוד מהילדים של קסטרו!
זה בדיוק מה שקורה בקמפיין החדש שלנו שמפגיש פופ טהור עם רוקנרול בועט כדי לחגוג קולקציה חדשה וצבעונית שכולה – Pop & Roll
"הילדים של קסטרו" לוקחים את "זהב" - הלהיט הגדול ביותר של סטטיק ובן אל ומראים להם איך לעשות את זה רוק'נרול סטייל. https://www.youtube.com/watch?v=tmHe1HQMLDo


שווה לחכות, יהיה קל!


טווחי מחירים:
ילדים מידה 2y-14y
ג'ינסים:  59.90-139.90 ₪
מכנסיים: 29.90-129.90 ₪
סריגים: 69.90-109.90 ₪
חצאיות: 59.90-129.90 ₪
שמלות: 39.90-159.90 ₪
טי שרטים: 19.90-129.90 ₪
חולצות אריג: 59.90-119.90 ₪

בגדי ים: 59.90-89.90 ₪
נעליים: 39.90-139.90 ₪
תיקים: 59.90-79.90 ₪

תינוקות – NB  עד 2Y
ג'ינסים: 59.90-99.90 ₪
מכנסיים: 29.90-89.90 ₪
סריגים: 59.90-99.90 ₪
שמלות: 35.90-129.90 ₪
טי שרטים: 25.90-119.90 ₪
חולצות אריג: 59.90-89.90 ₪
בגדי ים: 59.90-119.90 ₪
נעליים: 39.90-59.90 ₪
סטים: 59.90-149.90 ₪

צילומי סטילס: צלם שי יחזקאל

להשיג בחנות האון ליין של קסטרו
וברשת החנויות קסטרו וה"ילדים של קסטרו".

יח"צ גילי שילה , סמנכ"ל האופנה ב"רן רהב תקשורת".

מומלץ.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה